شیر بادی پنوماتیک حرفه ای

  • در اغلب کارخانجات صنعتی از شیرهای پنوماتیک استفاده می شود. دلیل جایگزین شدن شیرهای پنوماتیک به جای شیرهای هیدرولیک چیزی جز ایمنی بالاتر، دوام بیشتر و قیمت اقتصادی تر این شیرها نیست. عملکرد ساده و فارغ از پیچیدگی شیرهای پنوماتیک موجب ارتقای سطح عملکرد سیستم های صنعتی شده است. بنابراین سطح ایمنی بالا رفته و بهره وری سیستم ها به طرز چشمگیری با افزایش روبرو شده است.

    برای خرید شیر بادی پنوماتیک جریان با شماره های مجموعه تماس بگیرید.

    شیر پنوماتیکی smc

    یکی از معروف ترین برندهای شیر های پنوماتیک شیر پنوماتیک smc ژاپن میباشد . یکی از کامل ترین برندهای پنوماتیک … اطلاعات بیشتر

    شیر پنوماتیک nogix

    یکی از برند های لوازم پنوماتیک برند nogix میباشد که دارای لوازم پنوماتیکی مانند شیر های پنوماتیک ، اکچویتور پنوماتیک … اطلاعات بیشتر

    میکروسوییچ پنوماتیک ایر کنترل

    یکی از انواع شیر پنوماتیک ، میکروسوییچ پنوماتیک میباشد که به شیر پنوماتیک غلطکی نیز معروف میباشد و با فشرده شدن اهرم زیر … اطلاعات بیشتر

    میکروسوییچ پنوماتیک LMC

    برای خرید میکروسوییچ پنوماتیک LMC و میکروسوییچ پنوماتیک ایرکنترل با شماره های سایت تماس بگیرید .  قیمت ميکروسوييچ 2-3 سایز 1/4 تماس بگیرید قیمت ميکروسوييچ … اطلاعات بیشتر

    شیر وکیوم پنوماتیک

    شیر وکیوم ونتوری یا شیر وکیوم پنوماتیک مکش انجام میدهند و میتوان برای ایجاد خلا و جا به جایی اجسام از آنها … اطلاعات بیشتر

    شیر سیگنال پنوماتیک ایر کنترل

    شیر سیگنال پنوماتیک توسط باد تحریک میشوند و جک پنوماتیک را به حرکت در میاورند و یا مسیر جریان را … اطلاعات بیشتر

    شیر سیگنال باد LMC

    شیر سیگنال باد که نوعی از شیر بادی پنوماتیک محسوب می شود، دو مدل یک کله و دوکله دارد و … اطلاعات بیشتر

    چنانچه نرخ فروش شیر بادی پنوماتیک حرفه ای را بررسی کنید متوجه خواهید شد که در چند سال اخیر این نرخ نیز روی به افزایش بوده است. از شیرهای پنوماتیک حتی در تجهیزات دندانپزشکی و سیستم های خودرو نیز استفاده می شود. فرمان پذیری این شیرها بسیار عالی است و می توانند سطح اتوماسیون سیستم را بالا ببرند.

    برای آگاهی بیشتر از شیر بادی پنوماتیک تخلیه با ما در تماس باشید.

    به کمک شیر بادی پنوماتیک حرفه ای می توان میزان سرعت، فشار، دبی و جهت سیال جاری در خطوط لوله کشی را تحت نظارت و کنترل دقیق قرار داد. نوع سیال در این شیرها می تواند هوای فشرده و یا مایعات باشد. چنانچه سیال جاری در خطوط لوله کشی مایعاتی چون آب، روغن و یا سیالات خورنده باشد بنابراین نیروی محرک در این سیستم باید از طریق هوای فشرده تامین شود.

    برای سفارش شیر بادی پنوماتیک ثابت با شماره های درج شده تماس بگیرید.

    عملکرد شیر بادی پنوماتیک حرفه ای بر اساس تعداد پورت های ورودی و خروجی، یکطرفه یا دوطرفه بودن شیر، نوع فرمان (بادی، مکانیکی، دستی و سلونوئیدی) و همچنین سایز اسمی شیر مشخص می شود. چنانچه هدف اصلی استفاده از شیر بادی پنوماتیک حرفه ای در محیط های پر خطر باشد باید از متریال های مناسب در ساخت شیر پنوماتیک استفاده شود.

    جهت اطلاع از قیمت و ثبت سفارش شیر بادی پنوماتیک تایمر دار از راه های ارتباطی درج شده تماس حاصل نمایید.

    شیر بادی پنوماتیک حرفه ای می تواند دو راهه، سه راهه یا چهار راهه باشد. در شیر پنوماتیک دوراهه در صورت بسته بودن پورت ها هوایی از شیر عبور نمی کند اما اگر پورت های شیر باز باشند هوا از یکی از پورت ها وارد شده و از پورت دوم خارج یا در جهت عکس حرکت کند.

    یرای کسب اطلاعات بیشتر از شیر بادی پنوماتیک تدریجی با ما در تماس باشید.

    در شیر بادی پنوماتیک حرفه ای سه راهه سه پورت داریم که پورت اول مختص وصل شدن شیر به اکچوئیتور می باشد. پورت دوم نیز به جریان هوا متصل شده و پورت سوم به عنوان پورت خروجی شناخته می شود. این شیرهای پنوماتیک عمدتا به اکچوئیتور سیلندرها وصل می شوند و یا برای اتصال سیلندرهای دو طرفه به کار گرفته می شوند.

    برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شیر بادی پنوماتیک توپی به صفحه ی ارتباط با ما مراجعه کنید.

    در شیر بادی پنوماتیک حرفه ای چهار راهه نیز چهار پورت وجود دارد که دو پورت به اکچوئیتور، یک پورت به جریان هوای فشرده و یک پورت نیز به مسیر خروجی متصل می شود. چنانچه یک پورت اضافه به شیر پنوماتیک چهار راهه اضافه شود شیر پنوماتیک پنج راهه را خواهیم داشت که از آن برای تامین فشار دوگانه استفاده می شود. در واقع شیر می تواند بین دو فشار متناوب کار کند.

    برای آگاهی از نحوه ی سفارش شیرهای پنوماتیک صنعتی با ما در ارتباط باشید.

    _

    قیمت شیر بادی پنوماتیک حرفه ای

    شیر بادی پنوماتیک حرفه ای دارای انواع مختلفی می باشد. بنابراین منطقی نیست که قیمت شیر بادی پنوماتیک حرفه ای قیمتی ثابت و واحد باشد. قیمت این شیر با توجه به نوع شیر پنوماتیک، کاربرد آن، سطح ایمن، سطح اتوماسیون، نوع فرمان، دیاگرام حرکتی و سایز اسمی شیر متغیر خواهد بود.

    برای اطلاع از قیمت و ثبت سفارش شیر بادی پنوماتیک تک بوبین در واتس آپ پیام بگذارید.

    شیر بادی پنوماتیک حرفه ای دارای انواع دو راهه، سه راهه، چهار راهه و پنج راهه می باشد که سایز رزوه ها و سایز اسمی شیر در آن ها متغیر است. شیر بادی پنوماتیک حرفه ای می تواند از نوع شیر کنترل جهت، کنترل فشار، پروپرشنال، ماژولار و یا کنترل جریان باشد. بسته به نوع شیر انتخابی شما، قیمت شیر بادی پنوماتیک حرفه ای متغیر خواهد بود.

    برای آگاهی از سایر ویژگی های شیر بادی پنوماتیک تخلیه در واتس آپ پیام بگذارید.

    تعداد مسیرهای جریان، برند و کشور سازنده، متریال استفاده شده در تولید شیر، نحوه باز و بسته شدن شیر، دما و فشار کاری بهینه، سرعت پاسخگویی تعداد بوبین ها در شیر برقی و تعداد پورت ها و موقعیت های سوئیچینگ همگی در قیمت شیر بادی پنوماتیک حرفه ای دخیل هستند.

    برای اطلاع از نحوه ی سفارش شیر بادی پنوماتیک پروانه ای با شماره های سایت در تماس باشید.

    خرید و فروش انواع شیر بادی پنوماتیک حرفه ای

    اگر نگاهی به کاربردهای شیر بادی پنوماتیک حرفه ای بیندازید متوجه خواهید شد که پای این شیر به انواع و اقسام صنایع و کارخانجات باز شده است.

    برخی صنایع که فکرش را هم نمیکنید از این شیر بهره می برند. نمونه اش صنعت بسته بندی است. از این شیر در صنایعی چون صنعت سیسم های تهویه مطبوع، صنایع غذایی، صنایع اتوماسیون و صنایع شیمیایی استفاده فراوان می شود. حتی در صنعت پزشکی و خودروسازی نیز این شیرها کاربرد دارند.

    برای ثبت سفارش شیر برقی بادی پنوماتیک به واتس آپ ما پیام بدید.

    در خرید شیر بادی پنوماتیک حرفه ای باید بسیار دقیق عمل کرد چرا که در صورت انتخاب اشتباه ممکن است عملکرد سیستم به طور کلی مختل شود.

    در شیرهای دستی قطع و وصل جریان به کمک نیروی دست و توسط اپراتور صورت می پذیرد در حالی که در شیر بادی پنوماتیک حرفه ای برقی قطع و وصل جریان و تنظیم و کنترل جریان، جهت و دبی عبوری به واسطه تحریک سلونوئید های مغناطیسی صورت می پذیرد.

    برای آگاهی از نحوه ی سفارش شیر بادی پنوماتیک پمپ با ما در ارتباط باشید.

    طبیعی است که در شیرهای برقی امکان اتوماسیون سیستم به شکل قابل توجهی بیشتر است.

    توصیه می کنیم که برای اطلاع دقیق از قیمت شیر بادی پنوماتیک حرفه ای با کارشناسان صبا صنعت؛ مرکز خرید و فروش انواع شیر بادی پنوماتیک حرفه ای تماس حاصل نمایید تا در دنیای بی مرز شیرهای پنوماتیک شما را برای خرید بهترین شیر بادی پنوماتیک حرفه ای یاری کنند.

    برای اطلاع از قیمت و ثبت سفارش  شیر بادی پنوماتیک اهرمی در واتس آپ پیام بگذارید.

    _

    امتیاز خود را ثبت کنید:

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    آموزش ها

    امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!

    اطلاع از قیمت ها و سفارش 0912-4433585 021-36612014