شیر بادی پنوماتیک ثابت

  • شیر بادی پنوماتیک ثابت نوعی از شیرهای پنوماتیک است که برای ثابت نگاه داشتن فشار از آن استفاده می شود. هدف اصلی از به کار گیری این نوع شیر پنوماتیک جلوگیری از فرار آب در تقاطع خطوط لوله کشی می باشد. بنابراین سیالات به سمتی هدایت خواهند شد که مقاومت بیشتری در برابر جریان از خود نشان می دهد. شیرهای بادی پنوماتیک ثابت در مسیر انتقال آب به منبع هوایی و خروجی پمپ ها به کار برده می شوند.

    برای دریافت قیمت انواع شیر بادی پنوماتیک تخلیه با ما تماس بگیرید

    شیر پنوماتیکی smc

    یکی از معروف ترین برندهای شیر های پنوماتیک شیر پنوماتیک smc ژاپن میباشد . یکی از کامل ترین برندهای پنوماتیک … اطلاعات بیشتر

    شیر پنوماتیک nogix

    یکی از برند های لوازم پنوماتیک برند nogix میباشد که دارای لوازم پنوماتیکی مانند شیر های پنوماتیک ، اکچویتور پنوماتیک … اطلاعات بیشتر

    میکروسوییچ پنوماتیک ایر کنترل

    یکی از انواع شیر پنوماتیک ، میکروسوییچ پنوماتیک میباشد که به شیر پنوماتیک غلطکی نیز معروف میباشد و با فشرده شدن اهرم زیر … اطلاعات بیشتر

    میکروسوییچ پنوماتیک LMC

    برای خرید میکروسوییچ پنوماتیک LMC و میکروسوییچ پنوماتیک ایرکنترل با شماره های سایت تماس بگیرید .  قیمت ميکروسوييچ 2-3 سایز 1/4 تماس بگیرید قیمت ميکروسوييچ … اطلاعات بیشتر

    شیر وکیوم پنوماتیک

    شیر وکیوم ونتوری یا شیر وکیوم پنوماتیک مکش انجام میدهند و میتوان برای ایجاد خلا و جا به جایی اجسام از آنها … اطلاعات بیشتر

    شیر سیگنال پنوماتیک ایر کنترل

    شیر سیگنال پنوماتیک توسط باد تحریک میشوند و جک پنوماتیک را به حرکت در میاورند و یا مسیر جریان را … اطلاعات بیشتر

    شیر سیگنال باد LMC

    شیر سیگنال باد که نوعی از شیر بادی پنوماتیک محسوب می شود، دو مدل یک کله و دوکله دارد و … اطلاعات بیشتر

    از کاربردهای مهم شیرهای بادی پنوماتیک ثابت می توان به کاربرد این نوع شیر در ایستگاه های پمپاژ، شبکه های آبرسانی، خطوط انتقال سیالات و مخازن اشاره کرد.  نوع عملگر در این شیر پنوماتیک عمدتا سیال است و در دسته بندی شیرهای کنترلی قرار دارد. جنس بدنه شیر بادی پنوماتیک ثابت را معمولا از فولاد، چدن یا استیل انتخاب می کنند.

    برای اطلاع از سایر قابلیت های شیر کنترل سرعت پنوماتیک تماس بگیرید.

    تنوع در فشار و دمای کاری در کنار تنوع در سایزبندی شیر بادی پنوماتیک ثابت منجر به کاربردهای وسیع تری از این نوع شیر پنوماتیک شده است. شیر بادی پنوماتیک ثابت را مجهز به مدار فرمان پیلوت دار طراحی می کنند و سوراخکاری فلنج در آن طبق استانداردهای DIN و ISO صورت می پذیرد. فلنج شیر نیز بنا به نوع سیستم و الزامات آن طبق استاندارد ANSI و در کلاس های مختلف به تولید می رسد.

    همانطور که گفته شد هدف از به کار بردن شیرهای بادی پنوماتیک ثابت در واقع ثابت نگه داشتن فشار سیال می باشد. بنابراین شاهد استفاده گسترده از این شیر پنوماتیک در خطوط جریان آب در سیستم های کشاورزی و آبیاری و همچنین در کارخانه های پتروشیمی هستیم.

    برای آگاهی از اطلاعات بیشتر در خصوص شیر دیافراگمی پنوماتیکی با شماره های سایت در تماس باشید.

    عدم استفاده از شیرهای بادی پنوماتیک ثابت در تقاطع لوله کشی هایی که مسئله کاهش فشار و مقاومت سیال در آن مطرح است منجر به هدایت سیال به مسیر اشتباه خواهد شد. بنابراین ممکن است در یک تقاطع، سیال به اشتباه وارد مسیری شود که مقدار مقاومت جریان در آن کم است و این مسیر، مسیر اشتباهی باشد. با استفاده از شیر بادی پنوماتیک ثابت می توان جهت دهی دقیق و صحیحی را برای سیال در نظر گرفت و سیال را به مسیری هدایت کرد که مقدار مقاومت جریان در آن بیشتر است.

    برای اطلاع از سایر ویژگی های شیر پنوماتیک فشاری به شماره واتس آپ درج شده مراجعه کنید.

    توصیه می کنیم که به هنگام خرید شیر بادی پنوماتیک ثابت با کارشناسان خبره مشورت نمایید. استانداردهای هر سیستم الزامات خاصی را طلب می کند بنابراین بهتر است که با در نظر داشتن تمامی جوانب اقدام به خرید شیر بادی پنوماتیک ثابت نمایید.

    برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد شیر بادی پنوماتیک تدریجی با ما در تماس باشید

    _

    قیمت شیر بادی پنوماتیک ثابت

    مدیریت سیستم های لوله کشی به ویژه در زمانی که افزایش و کاهش فشار در خطوط لوله رخ می دهد می تواند بسیار چالش زا باشد. در این شرایط باید از شیر بادی پنوماتیک ثابت استفاده کرد. این شیر منجر به ثبات فشار در خطوط لوله کشی خواهد شد.

    قیمت شیر بادی پنوماتیک ثابت متاثر از برند، سایز، استانداردهای تولید، سایز رزوه ها، نحوه سوارخکاری فلنج ها و ابعاد شیر متغیر خواهد بود. شرکت های مختلفی در حوزه تولید شیرهای بادی پنوماتیک ثابت مشغول به فعالیت هستند که هر کدام سیاست گذاری خاص خود را در تعیین قیمت شیر بادی پنوماتیک ثابت دنبال می کنند.

    مجموعه صبا صنعت به عنوان یکی از حرفه ای ترین مجموعه های فروش شیر بادی پنوماتیک ثابت با ارائه قیمت های اقتصادی و به صرفه، بیشترین صرفه را برای شما عزیزان رقم خواهد زد.

    برای دریافت قیمت و خرید شیر بادی پنوماتیک تایمردار با ما تماس بگیرید

    _

    خرید و فروش انواع شیر بادی پنوماتیک ثابت

    عده زیادی ممکن است شیر بادی پنوماتیک ثابت را با شیرهای فشارشکن پنوماتیک اشتباه بگیرند. در حالی که این دو نوع شیر پنوماتیک دارای ساز و کار مختص به خود هستند. شیر بادی پنوماتیک ثابت فشار بالادست را ثابت نگاه می دارد. زمانی که فشار خطوط سیال از فشار تعیین شده تجاوز کند، دریچه های شیر بادی پنوماتیک ثابت باز شده و فشار اضافه را به خط لوله تخلیه می کند. همچنین در زمانی که فشار سیال در خطوط لوله کشی کمتر از حد مجاز باشد، دریچه های این شیر بسته می شود تا فشار بالادست افزایش پیدا کند.

    برای اطلاع از نحوه ی سفارش شیر بادی پنوماتیک پروانه ای با شماره های سایت در تماس باشید.

    شیر بادی پنوماتیک ثابت علیرغم کاربردی بودن عملکرد پیچیده ای ندارد. فشار ورودی شیر به دیافراگم پیلوت منتقل می شود و زمانی که در تعامل با نیروی فنر پیلوت واقع می شود، موجب باز شدن پیلوت شده و در نتیجه فشار کاهش پیدا می کند. این عمل در نتیجه باز شدن شیر اتفاق می افتد. از طرفی اگر نیروی فنر پیلوت افزایش پیدا کند، پیلوت بسته می شود و با افزایش فشار، شیر ثابت باز خواهد شد.

    برای اطلاع از قیمت و ثبت سفارش شیر بادی پنوماتیک تک بوبین در واتس آپ پیام بگذارید.

    شما می توانید شیر بادی پنوماتیک ثابت را در انواع فولادی و چدنی خریداری کنید. بسیار مهم است که به هنگام خرید شیر بادی پنوماتیک ثابت به استانداردها و الزامات سیستم توجه داشته باشید و متناسب با نیاز های سیستم موفق به خرید بهترین شیر بادی پنوماتیک ثابت شوید.

    مرکز صبا صنعت به عنوان یکی از قوی ترین مراکز خرید و فروش انواع شیر بادی پنوماتیک ثابت، با ارائه مشاوره حرفه ای و ضمانت اصالت محصول شما را در استای خرید بهینه یاری خواهد کرد. کافیست با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید تا دقیق ترین مشاوره را دریافت کنید.

    برای اطلاع از سایر قابلیت های و ثبت سفارش  شیر سیگنال پنوماتیک با شماره سایت در تماس باشید.

    امتیاز خود را ثبت کنید:

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    آموزش ها

    امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!

    اطلاع از قیمت ها و سفارش 0912-4433585 021-36612014