شیر بادی پنوماتیک تخلیه

  • شیر بادی پنوماتیک تخلیه را با نام شیر اطمینان نیز در بازار می شناسند. هدف از خرید شیر بادی پنوماتیک تخلیه، تنظیم فشار به واسطه نصب شدن آن روی سیلندر و حرکت سریع جک و افزایش ضریب اطمینان سیلندر است.

    از این شیر پنوماتیک تنها در سیلندرهای یک کاره استفاده می شود. استفاده از این شیر موجب خواهد شد تا سرعت بازگشت پیستون بیشتر شود و هوای درون سیلندر سریع تر تخلیه شود. بنابراین می توان اینگونه تعبیر کرد که شیر بادی پنوماتیک تخلیه به واسطه تنظیم دقیق فشار و ارتقای بهره وری سیلندر، ایمنی سیستم را تا حد زیادی افزایش می دهد و جلوی بروز حوادث آسیب زننده را می گیرد.

    برای دریافت قیمت انواع شیر بادی پنوماتیک تدریجی با ما در صباصنعت تماس بگیرید

    شیر پنوماتیکی smc

    یکی از معروف ترین برندهای شیر های پنوماتیک شیر پنوماتیک smc ژاپن میباشد . یکی از کامل ترین برندهای پنوماتیک … اطلاعات بیشتر

    شیر پنوماتیک nogix

    یکی از برند های لوازم پنوماتیک برند nogix میباشد که دارای لوازم پنوماتیکی مانند شیر های پنوماتیک ، اکچویتور پنوماتیک … اطلاعات بیشتر

    میکروسوییچ پنوماتیک ایر کنترل

    یکی از انواع شیر پنوماتیک ، میکروسوییچ پنوماتیک میباشد که به شیر پنوماتیک غلطکی نیز معروف میباشد و با فشرده شدن اهرم زیر … اطلاعات بیشتر

    میکروسوییچ پنوماتیک LMC

    برای خرید میکروسوییچ پنوماتیک LMC و میکروسوییچ پنوماتیک ایرکنترل با شماره های سایت تماس بگیرید .  قیمت ميکروسوييچ 2-3 سایز 1/4 تماس بگیرید قیمت ميکروسوييچ … اطلاعات بیشتر

    شیر وکیوم پنوماتیک

    شیر وکیوم ونتوری یا شیر وکیوم پنوماتیک مکش انجام میدهند و میتوان برای ایجاد خلا و جا به جایی اجسام از آنها … اطلاعات بیشتر

    شیر سیگنال پنوماتیک ایر کنترل

    شیر سیگنال پنوماتیک توسط باد تحریک میشوند و جک پنوماتیک را به حرکت در میاورند و یا مسیر جریان را … اطلاعات بیشتر

    شیر سیگنال باد LMC

    شیر سیگنال باد که نوعی از شیر بادی پنوماتیک محسوب می شود، دو مدل یک کله و دوکله دارد و … اطلاعات بیشتر

    به موجب استفاده از شیرهای  بادی پنوماتیک تخلیه، حرکت پیستون سرعت می گیرد و در زمان بازگشت و تخلیه هوا صرفه جویی می شود. به همین دلیل است که یکی از کاربردهای مهم شیر بادی پنوماتیک تخلیه را افزایش بهره وری سیلندر می دانیم.

    برای آشنایی بیشتر با شیر برقی یک طرفه پنوماتیک به واتس آپ ما پیام دهید.

    یکی از از کاربردهای مهم شیر بادی پنوماتیک تخلیه را می توان افزایش بهره وری سیلندر پنوماتیک دانست. شیرهای تخلیه پنوماتیک در دو نوع کتابی و کوزه ای به تولید می رسند. آنچه که موجب تمایز این دو نوع شیر پنوماتیک شده است را می توان تفاوت در دبی عبوری از شیرها دانست. شیر تخلیه کوزه ای دبی بیشتری را نسبت به شیر تخلیه کتابی در لحظه عبور می دهد. همین نکته منجر به تنوع قیمت شیر بادی پنوماتیک تخلیه شده است.

    برای اطلاع از نحوه ی سفارش شیر شیلنگ پنوماتیک با شماره های سایت در تماس باشید.

    با استفاده از شیر های بادی پنوماتیک تخلیه مسیر عبور جریان هوا به صورت اتومات فعال می شود و فشار سیال خود به خود تنظیم می شود. بنابراین جلوی حوادثی چون انفجار و حریق گرفته خواهد شد. بسیار مهم است که در خرید شیر بادی پنوماتیک تخلیه به دیاگرام حرکتی شیر و سایز اسمی آن توجه داشته باشید. تعداد پورت های ورودی و خروجی شیر به واسطه فرمان شیر تعیین می شود. بنابراین بهتر است قبل از خرید شیر بادی پنوماتیک تخلیه با کارشناسان صبا صنعت مشورت نمایید.

    برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد شیر بادی پنوماتیک توپی با ما در تماس باشید

    _

    قیمت شیر بادی پنوماتیک تخلیه

    شیر بادی پنوماتیک تخلیه دارای تنوع بالایی از جهات مختلف می باشد. نوع محرک، محدوده دما و فشار کاری، ساختمان شیر و دیاگرام حرکتی وسایز شیر تخلیه همگی از جمله مواردی هستند که منجر به تنوع قیمت شیر بادی پنوماتیک تخلیه خواهند شد.

    به هنگام خرید شیر بادی پنوماتیک تخلیه با دو نوع شیر کوزه ای و کتابی مواجه خواهید شد. این دو نوع شیر از لحاظ ساختمان و میزان دبی عبوری دارای تفات هایی با یکیگر هستند و طبیعی ست که در قیمت نیز متفاوت باشند.

    برای ثبت سفارش شیر تخلیه سریع پنوماتیک به صفحه ی ارتباط با ما مراجعه کنید.

    تعداد پورت های ورودی و خروجی، موقعیت های سوئیچینگ، محدوده دمای کاری و دبی عبوری و نوع سیال در کنار متریال استفاده شده برای ساخت شیر و استانداردهای تولید همگی در قیمت شیر بادی پنوماتیک تخلیه موثر هستند. علاوه براین برندهای مختلفی در حوزه تولید این نوع شیر پنوماتیک فعال هستند که هر کدام بنا به سیاست گذاری های مجموعه، قیمتگذاری متفاوتی را در مورد این محصول لحاظ می کنند.

    برای آشنایی بیشتر با شیر فلو کنترل پنوماتیک به واتس آپ ما پیام دهید.

    _

    خرید و فروش انواع شیر بادی پنوماتیک تخلیه

    شیرهای بادی پنوماتیک تخلیه همانطور که از نامش پیداست برای تخلیه سریع هوا و بالا بردن ایمنی سیستم استفاده می شود. این شیر دارای انواع مختلفی از جمله شیر کنترل جهت و شیر کنترل فشار می باشد.

    این شیر پنوماتیک به سیلندر کمک می کند تا بهره وری بیشتری داشته باشد. همانطور که گفته شد شیرهای بادی پنوماتیک تخلیه دارای انواع کوزه ای و کتابی می باشند که با توجه به نوع سیلندر انتخاب می شوند. با این حال وجه اشتراک انواع شیرهای تخلیه در این است که این شیرها دارای سه دریچه هستند؛ دریچه ورودی، دریچه خروجی و دریچه تخلیه که در واقع نقش همان سوپاپ اطمینان را بازی می کند.

    برای کسب اطلاعات بیشتر از شیر کنترل جهت پنوماتیک با شماره های ما در تماس باشید.

    چنانچه قصد دارید از شیر بادی پنوماتیک تخلیه در سیستمی استفاده کنید که محدوده فشار کاری در آن بالاتر است و به دبی خروجی بیشتری نیاز دارید بهتر است سراغ خرید شیر بادی پنوماتیک تخلیه کوزه ای بروید. این شیرها محدوده فشار کاری بالاتری را متحمل می شوند.

    نکته مهمی که در مورد انواع شیر بادی پنوماتیک تخلیه وجود دارد تنوع در نوع محرک است. محرک این شیر می تواند از نوع دستی، برقی، الکترومغناطیسی و بادی و مکانیکی باشد. بنابراین باید به هنگام خرید شیر بادی پنوماتیک تخلیه به این مورد توجه ویژه ای داشته باشید. طبیعتا با افزایش سطح اتوماسیون در سیستم پنوماتیک نیاز شما به خرید شیر تخلیه برقی بیشتر خواهد شد.

    برای سفارش شیر بادی پنوماتیک به صفحه ی ارتباط با ما مراجعه کنید.

    اگر می خواهید یک سیستم ایمن با ضریب اطمینان بالا و بهره وری بسیار مطلوب را اداره کنید بهتر است برای خرید شیر بادی پنوماتیک تخلیه از مشاوره های تخصصی کارشناسان صبا صنعت استفاده کنید. بدین منظور کافیست با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید تا مشاوره رایگان دریافت کنید.

    دریافت قیمت و خرید شیرهای پنوماتیک صنعتی از طریق تماس با ما امکان پذیر است

    امتیاز خود را ثبت کنید:

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    آموزش ها

    امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!

    اطلاع از قیمت ها و سفارش 0912-4433585 021-36612014