شیر بادی پنوماتیک توپی

  • شیر بادی پنوماتیک توپی را با نام Ball Valve هم در بازار خرید و فروش انواع شیرهای پنوماتیک می شناسند. البته شیر سوپاپی هم نام دیگری است که روی این شیر نهاده شده. این شیر یکی از پر مصرف ترین انواع شیرهای کنترلی پنوماتیک می باشد که برای کنترل جریان از آن استفاده می شود. کاهش سرعت جریان در سیستم های پنوماتیک به واسطه این شیر اتفاق می افتد.

    برای مشاهده از ویژگی های شیر پنوماتیک غلتکی با واتس آپ در تماس باشید.

    شیر دستی پنوماتیک فستو

    شیر دستی پنوماتیک فستو برای فرمان در سیستم پنوماتیک به صورتی دستی میباشد . برند فستو آلمان دارای قیمت بالایی … اطلاعات بیشتر

    قطعات پنوماتیک lmc

    فروش کلیه لوازم پنوماتیک با برند LMC در صباصنعت . کلیه لوازم اعم از انواع اتصالات ، سیلندر های پنوماتیک … اطلاعات بیشتر

    شیر برقی فستو پنوماتیک

    شیر برقی پنوماتیکی فستو یکی از بهترین برند های شیر های پنوماتیک میباشد . برند فستو یکی از برند های … اطلاعات بیشتر

    شیر پنوماتیک 1/4

    شیر های پنوماتیک شایزهای مختلفی مانند 1/8 ، 1/4 ، 3/8 ، 1/2، 3/4 ،1 را دارا میباشد . یکی … اطلاعات بیشتر

    شیر پنوماتیک 4/2

    شیر های پنوماتیک 4/2 شامل شیر های مختلفی مانند شیر های برقی و شیر های دستی میباشد . برای تهیه … اطلاعات بیشتر

    شیر پنوماتیکی 3/2

    شیر های برقی 2-3 در شیرهای دستی و شیر های برقی پنوماتیک موجود میباشد . شیر های 2-3 معمولا برای … اطلاعات بیشتر

    شیر پنوماتیک 4/3

    شیر های 3-4 دارای سه حالت میباشند در وسط حالت خلاص دارد که سبب میشود سیلندر پنوماتیک در هر لحظه … اطلاعات بیشتر

    شیر پنوماتیک 5/3

    شیر پنوماتیک 3-5 دارای دو بوبین میباشد و این قابلیت را به اپراتور میدهد در هر لحظه و هر جا … اطلاعات بیشتر

    شیر پنوماتیک 5/2

    یکی از پر کاربرد ترین شیرهای پنوماتیک شیر پنوماتیک 2-5 میباشد . این شیر ها به صورت تک بوبین و … اطلاعات بیشتر

    شیر ربع گرد پنوماتیکی

    شیر ربع گرد ، شیر دستی پنوماتیک است که 45 درجه گردش دارد و جریان را قطع و وصل میکند. … اطلاعات بیشتر

    شیر تخلیه سریع پنوماتیکی کوزه ای

    قیمت تخلبه سریع کوزه ای 1/4 تماس بگیرید قیمت تخلبه سریع کوزه ای 1/2 تماس بگیرید قیمت تخلبه سریع کوزه … اطلاعات بیشتر

    شیر تخلیه سریع پنوماتیکی ایرکنترل

    وظیفه شیر تخلیه سریع پنوماتیک , تخلیه سریع جریان داخل سیلندر میباشد که موجب حرکت سریع جک پنوماتیک (سیلندر پنوماتیک) به سمت پایین میشود. شیر … اطلاعات بیشتر

    شیر بادی پنوماتیک توپی همانطور که از نام آن پیداست دارای یک توپ کروی شکل می باشد. زمانی که مسیر عبور جریان با بخشی از توپ که راه را برای جریان باز می کند به صورت همراستا قرار می گیرند، دریچه ها باز شده و جریان از توپ عبور می کند؛ اصطلاحا شیر پنوماتیک ON می شود. اما زمانی که توپ دچار چرخش 90 درجه ای می شود، مسیر جریان و دریچه بسته شده و شیر پنوماتیک OFF خواهد شد.

    شیر های بادی پنوماتیک توپی را می توان در انواع تک کاره با فنر برگشت و دوکاره با چرخش های 90 درجه ای، 120 درجه ای و 180 درجه ای خریداری کرد. این شیرهای پنوماتیک می توانند دارای دو پورت، سه پورت و یا چهار پورت ورودی و خروجی باشند.

    طراحی یکپارچه و چند تکه انواع شیر بادی پنوماتیک توپی در کنار پارامترهای ذکر شده موجب شده تا خریداران با توجه به الزامات و نیازهای سیستم اقدام به خرید شیر بادی پنوماتیک توپی مناسب نمایند.

    برای آگاهی از شیر پنوماتیک یونیت دندانپزشکی با ما تماس بگیرید.

    _

    قیمت شیر بادی پنوماتیک توپی

    شیرهای بادی پنوماتیک توپی دارای تنوع بالایی می باشند. شیرهای بادی پنوماتیک توپی سه تکه، فلنج دار، سه گیره، دو یونیون، محرک تک اقدامه و دو اثره، ویفری فاقد فلنج، فشار بالا، یکطرفه، دو طرفه و سه طرفه تعدادی از پر کاربردترین انواع شیرهای بادی پنوماتیک توپی هستند که طبیعتا در قیمت متفاوت می باشند.

    برای اطلاع از ویژگی های شیر برقی پنوماتیک کوچک با شماره های مجموعه تماس بگیرید.

    شیر بادی پنوماتیک توپی دارای نصب آسانی می باشد و نگهداری از آن پروسه سختی را در بر ندارد. نوع محرک از جمله مهمترین پارامترهایی است که در قیمت شیر بادی پنوماتیک توپی می تواند موثر باشد. به عنوان مثال محرک تک اقدامه و دو اثره از انواع محرک های هستند که روی این شیر کار گذاشته می شوند.

    برای آگاهی از نحوه ی سفارش شیر بادی پنوماتیک پمپ با ما در ارتباط باشید.

    قیمت شیر بادی پنوماتیک توپی را می توان همچنین متاثر از سایز اسمی شیر، تعداد پورت های و دهانه های ورودی و خروجی، دیاگرام حرکتی، سایز رزوه ها، دما و فشار کاری بهینه و برند شیر و کشور سازنده دانست. برندهای مختلف انواع شیر بادی پنوماتیک توپی را همراه با استانداردهای کیفی متنوع تولید می کنند. به همین دلیل می توان شاهد تنوع قیمت در بازار خرید و فروش انواع شیر بادی پنوماتیک توپی بود.

    برای دریافت سایر قابلیت های شیر پنوماتیک پدالی به واتس آپ ما پیام بدهید.

    اگر قصد دارید جلوی نشتی های سیستم را بگیرید بهترین انتخاب برای شما خرید شیر بادی پنوماتیک توپی فلنج دار خواهد بود. این شیر پنوماتیک دارای اتصال آسان بوده و نشتی آن صفر است.

    توصیه ما به شما استعلام قیمت شیر بادی پنوماتیک توپی قبل از خرید می باشد. این شیرهای پنوماتیک دارای انواع مختلفی هستند که با توجه به استانداردها و الزامات سیستم باید خریداری شوند. شما می توانید با برقراری تماس با کارشناسان صبا صنعت از قیمت شیر های بادی پنوماتیک توپی مطلع گردید.

    برای ثبت سفارش شیر برقی بادی پنوماتیک به واتس آپ ما پیام بدید.

    _

    خرید و فروش انواع شیر بادی پنوماتیک توپی

    همانطور که گفته شد شیر بادی پنوماتیک توپی دارای انواع مختلفی می باشد. به هنگام خرید شیرهای بادی پنوماتیک توپی باید پارامترها مهمی را لحاظ کنید. قیمت شیر بادی پنوماتیک توپی، نوع ارتباط(با فلنج، ویفری، رشته ای NPT، اتصال سه گیره و …) وزن سبک، اتصال دقیق، نشتی صفر، پاسخگویی سریع، نوع سیال، نوع محرک و فشار و دمای کاری از مهمترین مواردی هستند که در خرید شیر بادی پنوماتیک توپی باید حتما لحاظ شوند.

    برای اطلاع از نحوه ی سفارش شیر بادی پنوماتیک پروانه ای با شماره های سایت در تماس باشید.

    به عنوان مثال اگر قصد دارید از شیر بادی پنوماتیک توپی در صنایعی با دما و فشار بالای کاری استفاده کنید، کارشناسان به شما خرید شیر بادی پنوماتیک توپی فشار قوی دو طرفه و سه طرفه را پیشنهاد خواهند داد چرا که دارای محدوده فشار بالایی می باشد. طولانی بودن زمان چرخه و باز و بسته شدن سریع از مهمترین ویژگی های مورد نیاز برای چنین شرایطی است. به همین دلیل توصیه می کنیم قبل از خرید شیر بادی پنوماتیک توپی، حتما از مشاوره های رایگان کارشناسان صبا صنعت استفاده کنید.

    برای اطلاع از قیمت و ثبت سفارش شیر بادی پنوماتیک تک بوبین در واتس آپ پیام بگذارید.

    از شیرهای بادی پنوماتیک توپی در صنایع غذایی استفاده زیادی می شود. صنایع غذایی چون صنعت تولید انواع نوشیدنی، آبجو، نوشابه و آب معدنی جزو خریداران اصلی شیر بادی پنوماتیک توپی هستند. مجموعه صبا صنعت به عنوان یکی از قوی ترین مجموعه های خرید و فروش انواع شیر بادی پنوماتیک توپی، آماده عرضه این محصول همراه با ضمانت اصالت و ارسال سریع آن به تمام نقاط کشور می باشد.

    برای آگاهی از نحوه ی سفارش شیرهای پنوماتیک صنعتی با ما در ارتباط باشید

    امتیاز خود را ثبت کنید:

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    آموزش ها

    امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!

    اطلاع از قیمت ها و سفارش 0912-4433585 021-36612014