شیر بادی پنوماتیک پروانه ای

  • نام دیگر شیر بادی پنوماتیک پروانه ای Butterfly Valve می باشد. در این شیر پنوماتیک با کوپل کردن یک Pneumatic Actuator روی شافت شیر پروانه ای، شرایط برای قطع و وصل کردن جریان سیال توسط PLC فراهم می شود. نکته مهمی که در مورد شیر بادی پنوماتیک پروانه ای وجود دارد این است که در این شیر فرآیند قع و وصل نمودن جریان با سرعت بسیار بیشتر نسبت به سایر عملگرها اتفاق می افتد. مدت زمان قطع و وصل جریان در این شیر حدودا بین سه تا پنج ثانیه می باشد.

    برای مشاهده از ویژگی های شیر پنوماتیک غلتکی با واتس آپ در تماس باشید.

    باز شدن مسیر سیال در شیر بادی پنوماتیک پروانه ای که به آن اکچویتور بادی هم گفته می شود با چرخش 90 درجه ای دیسک اتفاق می افتد. این شیر دارای عملکرد بسیار ساده ای می باشد و جزو پر کاربردترین شیرهای صنعتی می باشد که با سیگنال گرفتن از PLC به طور اتوماتیک بسته خواهد شد. بسیار مهم است که عملگر شیر بادی پنوماتیک پروانه ای متناسب با نوع شیر انتخاب شود.

    شیر دستی پنوماتیک فستو

    شیر دستی پنوماتیک فستو برای فرمان در سیستم پنوماتیک به صورتی دستی میباشد . برند فستو آلمان دارای قیمت بالایی … اطلاعات بیشتر

    قطعات پنوماتیک lmc

    فروش کلیه لوازم پنوماتیک با برند LMC در صباصنعت . کلیه لوازم اعم از انواع اتصالات ، سیلندر های پنوماتیک … اطلاعات بیشتر

    شیر برقی فستو پنوماتیک

    شیر برقی پنوماتیکی فستو یکی از بهترین برند های شیر های پنوماتیک میباشد . برند فستو یکی از برند های … اطلاعات بیشتر

    شیر پنوماتیک 1/4

    شیر های پنوماتیک شایزهای مختلفی مانند 1/8 ، 1/4 ، 3/8 ، 1/2، 3/4 ،1 را دارا میباشد . یکی … اطلاعات بیشتر

    شیر پنوماتیک 4/2

    شیر های پنوماتیک 4/2 شامل شیر های مختلفی مانند شیر های برقی و شیر های دستی میباشد . برای تهیه … اطلاعات بیشتر

    شیر پنوماتیکی 3/2

    شیر های برقی 2-3 در شیرهای دستی و شیر های برقی پنوماتیک موجود میباشد . شیر های 2-3 معمولا برای … اطلاعات بیشتر

    شیر پنوماتیک 4/3

    شیر های 3-4 دارای سه حالت میباشند در وسط حالت خلاص دارد که سبب میشود سیلندر پنوماتیک در هر لحظه … اطلاعات بیشتر

    شیر پنوماتیک 5/3

    شیر پنوماتیک 3-5 دارای دو بوبین میباشد و این قابلیت را به اپراتور میدهد در هر لحظه و هر جا … اطلاعات بیشتر

    شیر پنوماتیک 5/2

    یکی از پر کاربرد ترین شیرهای پنوماتیک شیر پنوماتیک 2-5 میباشد . این شیر ها به صورت تک بوبین و … اطلاعات بیشتر

    شیر ربع گرد پنوماتیکی

    شیر ربع گرد ، شیر دستی پنوماتیک است که 45 درجه گردش دارد و جریان را قطع و وصل میکند. … اطلاعات بیشتر

    شیر تخلیه سریع پنوماتیکی کوزه ای

    قیمت تخلبه سریع کوزه ای 1/4 تماس بگیرید قیمت تخلبه سریع کوزه ای 1/2 تماس بگیرید قیمت تخلبه سریع کوزه … اطلاعات بیشتر

    شیر تخلیه سریع پنوماتیکی ایرکنترل

    وظیفه شیر تخلیه سریع پنوماتیک , تخلیه سریع جریان داخل سیلندر میباشد که موجب حرکت سریع جک پنوماتیک (سیلندر پنوماتیک) به سمت پایین میشود. شیر … اطلاعات بیشتر

    شیر بادی پنوماتیک پروانه ای بین فلنجی و بدون فلنج از معروف ترین شیرهای پنوماتیک پروانه ای هستند. شیر بادی پنوماتیک پروانه ای دارای دو شافت گرد و مربعی شکل می باشد. زمانی که شافت دارای ساختار مربعی باشد، اکچویتور پنوماتیک به راحتی با یک تبدیل کوپل خواهد شد و فرآیند باز و بسته شدن شیر به سادگی صورت می پذیرد.

    برای آگاهی از شیر پنوماتیک یونیت دندانپزشکی با ما تماس بگیرید.

    آنچه که متداول است کوپل شدن شیر بادی پنوماتیک پروانه ای با شیر برقی 5/2 می باشد. در نتیجه با اتصال جریان برق و جریان باد و ارسال سیگنال PLC، شیر باز و بسته خواهد شد.

    شیر بادی پنوماتیک پروانه ای فاقد فلنج که به شیر پروانه ای ویفری هم شناخته می شود برای کنترل جریان آن هم تحت شرایط خاص کاربرد دارد. از شیر فلنج دار نیز برای قطع و وصل جریان در خطوطی که فشار کاری در آن ها بسیار بالاست استفاده می شود. چنانچه از شیر پروانه ای فلنج دار برای مدیریت سیال استفاده شود احتمال اختلال در سیستم بسیار بالا خواهد رفت. چرا که این نوع شیر پروانه ای با اعمال ضربه قوچی منجر به تلاطم سیال شده و سیستم پایپینگ را مختل می کند.

    اما نوع دیگری از شیر بادی پنوماتیک پروانه ای وجود دارد که چیزی مابین شیر بادی پنوماتیک پروانه ای ویفری و شیر بادی پنوماتیک پروانه ای فلنج دار می باشد و به آن شیر بادی پنوماتیک پروانه ای لاگ گفته می شود. این شیر پنوماتیک از لحاظ تعداد رزوه مشابه شیر فلنج دار و از لحاظ ابعاد مشابه با شیر پنوماتیک ویفری است.

    برای اطلاع از ویژگی های شیر برقی پنوماتیک کوچک با شماره های مجموعه تماس بگیرید.

    در خرید شیر بادی پنوماتیک پروانه ای لاگ باید به پارامترهایی چون نوع سیال و فشار کاری توجه کرد. این شیر برای کنترل سیال یک انتخاب عالی و بهینه است چرا که نسبت به شیر بادی پنوماتیک پروانه ای فلنج دار بسیار سبک تر بوده و نسبت به شیر بادی پنوماتیک پروانه ای ویفری از اتصالات قوی تری برخوردار است.

    برای اطلاعات بیشتر از شیر برقی پنوماتیک کوزه ای با ما در ارتباط باشید.

    _

    خرید و فروش انواع شیر بادی پنوماتیک پروانه ای

    شیر بادی پنوماتیک پروانه ای نوعی از شیرهای پنوماتیک اتوماتیک می باشد که عملکرد آن بدون نیاز به حضور اپراتور صورت می پذیرد. سرعت باز و بسته شدن این شیر به نسبت بالاست و این موضوع منجر به ارتقای ایمنی و کیفیت عملکرد سیستم های پنوماتیک خواهد شد. این شیر با عملگر پنوماتیک مونتاژ می شود.

    برای مشاهده سایر قابلیت های شیر پنوماتیک استیل با شماره تماس های درج شده در سایت در تماس باشید.

    کنترل جریان سیال از 4 تا 20 میلی آمپر و قطع و وصل جریان در خطوط لوله کشی توسط شیر بادی پنوماتیک پروانه ای به راحتی امکان پذیر است. نوع اکچویتور نصب شده روی شیر می تواند قابلیت های بیشتری را به شیر اضافه کند. این شیر انتخاب مناسبی برای محیط های انفجاری بوده و به منظور کاهش لوله و اتصالات می توان از یک شیر برقی روی آن استفاده کرد.

    مجموعه صبا صنعت به عنوان یکی از قوی ترین مراکز فروش انواع شیر بادی پنوماتیک پروانه ای در ایران آماده عرضه این محصول همراه با مشاوره رایگان، ضمانت اصالت و ارسال سریع به تمام نقاط کشور می باشد.

    برای دریافت سایر قابلیت های شیر پنوماتیک پدالی به واتس آپ ما پیام بدهید.

    _

    قیمت شیر بادی پنوماتیک پروانه ای

    شیر بادی پنوماتیک پروانه ای دارای انواع مختلفی از جمله ویفری یا همان فاقد فلنج، فلنج دار و لاگ می شود. هر کدام از این شیرها پروانه ای دارا ساز و کار و ساختار مختص خود می باشند. بنابراین طبیعی است که قیمت شیر بادی پنوماتیک پروانه ای تاثیر پذیر از نوع شیر پروانه ای باشد.

    برای آشنایی بیشتر با شیر اطمینان پنوماتیک به صفحه ی ارتباط با ما مراجعه کنید.

    در خرید شیر بادی پنوماتیک پروانه ای باید هم به نوع شیر توجه داشت و هم نوع اکچویتور. نوع شیر با توجه به دما و فشار کاری، نوع سیال، میزان ایمنی و دقت و نوع سیستم انتخاب می شود. در کنار شیر باید اکچوئیتور را نیز تعیین کرد که به نوع شیر بستگی دارد. با افزایش سایز اسمی و قدرت شیر بادی پنوماتیک پروانه ای، قدرت و سایز اکچوئیتور نیز افزون خواهد شد.

    شیر بادی پنوماتیک پروانه ای در دو نوع شافت گرد و مربع به فروش می رسد. هزینه کوپل شیر به نوع شافت بستگی دارد.

    برای دیدن سایر اطلاعات از شیر پنوماتیک کنترل با شماره واتس آپ ما در ارتباط باشید.

    پارامترهایی چون دیاگرام حرکتی شیر، تعداد پورت های ورودی و خروجی، موقعیت های سوئیچینگ، ضریب ایمنی، دما و فشار کاری بهینه، جنس شیر، برند، کشور سازنده و خدمات پس از فروش و استانداردهای تولید همگی در قیمت شیر بادی پنوماتیک پروانه ای موثر هستند.

    امتیاز خود را ثبت کنید:

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    آموزش ها

    امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!

    اطلاع از قیمت ها و سفارش 0912-4433585 021-36612014