• شیر اطمینان پنوماتیک که به آن شیر فشار شکن هم گفته می شود در سیستم های پنوماتیک تحت فشار برای حفظ ایمنی به هنگام وقوع فشار بیش از حد مورد استفاده قرار می گیرد. منبع تغذیه در انواع شیرهای اطمینان پنوماتیک می تواند از نوع برقی یا بادی باشد.

    برای آگاهی از نحوه ی سفارش شیرهای پنوماتیک صنعتی با ما در ارتباط باشید.

    هدف از به کارگیری شیر اطمینان پنوماتیک که یکی از انواع شیر پنوماتیک است ، در سیستم های پنوماتیکی کنترل فشار است که در واقع می توان آن را به نوعی حفظ ایمنی و جلوگیری از خسارت های جانی و مالی تعبیر کرد. شیر های اطمینان پنوماتیک باید قادر به عملکرد طولانی مدت در شرایط دشوار و تحت فشار باشند. بسیار مهم است که یک اپراتور حرفه ای و مجرب برای نظارت روی عملکرد این شیرها به کار گرفته شود چرا که بروز خطا در عملکرد این شیر آسیب های جبران ناپذیر به بار می آورد.

    برای دریافت سایر قابلیت های شیر پنوماتیک پدالی به واتس آپ ما پیام بدهید.

    شیر دستی پنوماتیک فستو

    شیر دستی پنوماتیک فستو برای فرمان در سیستم پنوماتیک به صورتی دستی میباشد . برند فستو آلمان دارای قیمت بالایی … اطلاعات بیشتر

    قطعات پنوماتیک lmc

    فروش کلیه لوازم پنوماتیک با برند LMC در صباصنعت . کلیه لوازم اعم از انواع اتصالات ، سیلندر های پنوماتیک … اطلاعات بیشتر

    شیر برقی فستو پنوماتیک

    شیر برقی پنوماتیکی فستو یکی از بهترین برند های شیر های پنوماتیک میباشد . برند فستو یکی از برند های … اطلاعات بیشتر

    شیر پنوماتیک 1/4

    شیر های پنوماتیک شایزهای مختلفی مانند 1/8 ، 1/4 ، 3/8 ، 1/2، 3/4 ،1 را دارا میباشد . یکی … اطلاعات بیشتر

    شیر پنوماتیک 4/2

    شیر های پنوماتیک 4/2 شامل شیر های مختلفی مانند شیر های برقی و شیر های دستی میباشد . برای تهیه … اطلاعات بیشتر

    شیر پنوماتیکی 3/2

    شیر های برقی 2-3 در شیرهای دستی و شیر های برقی پنوماتیک موجود میباشد . شیر های 2-3 معمولا برای … اطلاعات بیشتر

    شیر پنوماتیک 4/3

    شیر های 3-4 دارای سه حالت میباشند در وسط حالت خلاص دارد که سبب میشود سیلندر پنوماتیک در هر لحظه … اطلاعات بیشتر

    شیر پنوماتیک 5/3

    شیر پنوماتیک 3-5 دارای دو بوبین میباشد و این قابلیت را به اپراتور میدهد در هر لحظه و هر جا … اطلاعات بیشتر

    شیر پنوماتیک 5/2

    یکی از پر کاربرد ترین شیرهای پنوماتیک شیر پنوماتیک 2-5 میباشد . این شیر ها به صورت تک بوبین و … اطلاعات بیشتر

    شیر ربع گرد پنوماتیکی

    شیر ربع گرد ، شیر دستی پنوماتیک است که 45 درجه گردش دارد و جریان را قطع و وصل میکند. … اطلاعات بیشتر

    شیر تخلیه سریع پنوماتیکی کوزه ای

    قیمت تخلبه سریع کوزه ای 1/4 تماس بگیرید قیمت تخلبه سریع کوزه ای 1/2 تماس بگیرید قیمت تخلبه سریع کوزه … اطلاعات بیشتر

    شیر تخلیه سریع پنوماتیکی ایرکنترل

    وظیفه شیر تخلیه سریع پنوماتیک , تخلیه سریع جریان داخل سیلندر میباشد که موجب حرکت سریع جک پنوماتیک (سیلندر پنوماتیک) به سمت پایین میشود. شیر … اطلاعات بیشتر

    شیر اطمینان پنوماتیک

    _

    در مدار پنوماتیک از شیرهای اطمینان پنوماتیک برای محدود کردن فشار استفاده می شود. زمانی که فشار اعمال شده در سیستم از فشار تنظیم و طراحی شده بیشتر شود احتمال بروز خطر چندین برابر می شود. بنابراین شیر اطمینان پنوماتیک وارد میدان می شود و فشار وارده را کاهش می دهد. این شیر به سرعت باز می شود و از خطراتی چون انفجار و آتش سوزی جلوگیری خواهد کرد.

    در خرید شیر اطمینان پنوماتیک باید به پارامترهای مهمی چون مقدار فشار برگشتی، ظرفیت تخلیه، دمای عملکرد، نقطه فشار تنظیم شده، جنس شیر، کیفیت آب بندی و بهره مندی از استانداردهای تولید تحت نظر ایمنی و کیفیت توجه کرد.

    شما می توانید برای خرید شیر اطمینان پنوماتیک در سایزها و فرمان های مختلف با مجمجموعه صبا صنعت تماس حاصل نمایید تا بهترین و مناسب ترین شیر اطمینان منطبق با استانداردهای سیستم صنعتی شما در اختیارتان قرار گیرد.

    برای آگاهی از اطلاعات بیشتر در خصوص شیر دیافراگمی پنوماتیکی با شماره های سایت در تماس باشید.

    قیمت شیر اطمینان پنوماتیک

    در خرید شیر اطمینان پنوماتیک با قیمت های متنوعی روبرو خواهید بود. هر چند که ساز و کار تمامی شیرهای اطمینان پنوماتیک اساسا مشابه یکدیگر است. بنابراین چه چیز تنوع در قیمت شیر اطمینان پنوماتیک را موجب می شود؟ طبیعتا تنوع در پارامترهایی چون سایز شیر، فرمان شیر، فشار عملیاتی، فشار تنظیم شده و منبع تغذیه شیر همگی عواملی تاثیر گذار در قیمت شیر اطمینان پنوماتیک هستند.

    شیر اطمینان پنوماتیک می تواند دارای مکانیزم فنری، بیلوز متعادل و با عملگر خودکار باشد. شیر اطمینان پنوماتیک فنری پر طرفدارترین انواع شیرهای اطمینان هستند و به آن ها شیر اطمینان پنوماتیک یکطرفه گفته می شود چرا که توسط فنر بسته می شوند. تحمل فشار بالا از مزیت های خرید شیر اطمینان پنوماتیک یکطرفه می باشد. این شیر اطمینان در کمترین زمان به حداکثر ظرفیت می رسد.

    برای اطلاع از نحوه ی سفارش شیر بادی پنوماتیک پروانه ای با شماره های سایت در تماس باشید.

    اما وجود نقطه ضعف در فشار برگشتی شیر اطمینان یکطرفه منجر به عرضه و فروش شیر اطمینان پنوماتیک بلوز شد. این شیر اطمینان پنوماتیکی فشار برگشتی را به صورت متعادل روی سطح اعمال می کند. 

    و اما شیر اطمینان پنوماتیک با عملگر خودکار که با پایلوت کار می کند و تا زمانی که فشار ورودی کمتر از فشار طراحی شده باشد شیر باز نخواهد شد. زمانی که این دو فشار یکسان شوند شیر به طور خودکار باز می شود و سیال را به سمت خروجی هدایت می کند. بسته شدن این شیر نیز به صورت خودکار خواهد بود. به محض اینکه فشار ورودی از فشار پاسخ کمتر شود شیر بسته خواهد شد.

    برای اطلاع از قیمت و ثبت سفارش شیر بادی پنوماتیک تک بوبین در واتس آپ پیام بگذارید.

    نوع مکانیزم شیر در قیمت شیر اطمینان پنوماتیک تاثیر ویژه ای خواهد داشت. دمای کارکرد، ظرفیت تخلیه، متریال آب بندی، فشار برگشتی، برند و کشور سازنده و خدمات پس از فروش همگی از مواردی هستند که قیمت شیر اطمینان پنوماتیک را تحت تاثیر قرار می دهند.

    برای اطلاع از جدیدترین قیمت شیر اطمینان پنوماتیک در مجموعه صبا صنعت می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

    برای اطلاع از سایر ویژگی های شیر پنوماتیک فشاری به شماره واتس آپ درج شده مراجعه کنید.

    خرید و فروش انواع شیرهای اطمینان پنوماتیک

    شیر اطمینان پنوماتیک به منظور حفظ ایمنی سیستم ها استفاده می شود. خطراتی چون آتش سوزی، حریق، انفجار و ترکیدگی از جمله آسیب هایی هستند که در اثر استفاده از شیر اطمینان پنوماتیک مهار خواهند شد. از جمله کاربردهایی که شیر اطمینان پنوماتیک به خود اختصاص داده کاربرد آن در حوزه تولید مواد شیمیایی، صنعت پتروشیمی، پروسه های استخراج نفت و گاز، تصفیه نفت، صنایع غذایی، داروسازی، صنایع آرایشی بهداشتی و تجهیزات خانگی می باشد.

    برای ثبت سفارش شیر برقی بادی پنوماتیک به واتس آپ ما پیام بدید.

    خرید و فروش انواع شیرهای اطمینان پنوماتیک در مجموعه صبا صنعت با هدف ارتقای بهره وری در این صنایع صورت می پذیرد. جلوگیری از آسیب های جبران ناپذیر و حفظ ایمنی و سلامت سیستم مهمترین مواردی هستند که توسط شیر اطمینان پنوماتیک اجرا خواهند شد.

    مجموعه صبا صنعت به عنوان قوی ترین و فعال ترین مجموعه خرید و فروش انواع شیر اطمینان پنوماتیک آماده ارائه خدمات فروش شیر اطمینان پنوماتیک به شما عزیزان می باشد.

    برای کسب اطلاعات بیشتر از شیر پنوماتیک مکانیکی با شماره های مجموعه در تماس باشید.

    امتیاز خود را ثبت کنید:

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    آموزش ها

    امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!

    اطلاع از قیمت ها و سفارش 0912-4433585 021-36612014