شیر بادی پنوماتیک تک بوبین

  • شیر بادی پنوماتیک تک بوبین یکی از انواع شیرهای پنوماتیک می باشد. یکی از انواع شیرهای پنوماتیک در بین تمام انواع شیرهای پنوماتیک، شیر برقی پنوماتیک سطح بالاتری از اتوماسیون را ارائه می دهد. این شیرها قادر به خودکار سازی فرآیند کنترل جریان در خطوط لوله کشی هستند و در نتیجه میزان دقت و ایمنی سیستم را ارتقا می دهند.

    داستان از این قرار است که در شیرهای پنوماتیک برقی، منبع تغذیه برای حرکت دیسک و باز و بسته شدن مسیر جریان سیال نیروی الکترومغناطیسی تولید شده توسط سلونوئید آهنربایی می باشد. در برخی از شیرهای پنوماتیک برقی یک بوبین و در برخی دیگر برای افزایش قدرت از دو بوبین استفاده می شود.

    برای کسب اطلاعات بیشتر از شیر پنوماتیک مکانیکی با شماره های مجموعه در تماس باشید.

    شیر دستی پنوماتیک فستو

    شیر دستی پنوماتیک فستو برای فرمان در سیستم پنوماتیک به صورتی دستی میباشد . برند فستو آلمان دارای قیمت بالایی … اطلاعات بیشتر

    قطعات پنوماتیک lmc

    فروش کلیه لوازم پنوماتیک با برند LMC در صباصنعت . کلیه لوازم اعم از انواع اتصالات ، سیلندر های پنوماتیک … اطلاعات بیشتر

    شیر برقی فستو پنوماتیک

    شیر برقی پنوماتیکی فستو یکی از بهترین برند های شیر های پنوماتیک میباشد . برند فستو یکی از برند های … اطلاعات بیشتر

    شیر پنوماتیک 1/4

    شیر های پنوماتیک شایزهای مختلفی مانند 1/8 ، 1/4 ، 3/8 ، 1/2، 3/4 ،1 را دارا میباشد . یکی … اطلاعات بیشتر

    شیر پنوماتیک 4/2

    شیر های پنوماتیک 4/2 شامل شیر های مختلفی مانند شیر های برقی و شیر های دستی میباشد . برای تهیه … اطلاعات بیشتر

    شیر پنوماتیکی 3/2

    شیر های برقی 2-3 در شیرهای دستی و شیر های برقی پنوماتیک موجود میباشد . شیر های 2-3 معمولا برای … اطلاعات بیشتر

    شیر پنوماتیک 4/3

    شیر های 3-4 دارای سه حالت میباشند در وسط حالت خلاص دارد که سبب میشود سیلندر پنوماتیک در هر لحظه … اطلاعات بیشتر

    شیر پنوماتیک 5/3

    شیر پنوماتیک 3-5 دارای دو بوبین میباشد و این قابلیت را به اپراتور میدهد در هر لحظه و هر جا … اطلاعات بیشتر

    شیر پنوماتیک 5/2

    یکی از پر کاربرد ترین شیرهای پنوماتیک شیر پنوماتیک 2-5 میباشد . این شیر ها به صورت تک بوبین و … اطلاعات بیشتر

    شیر ربع گرد پنوماتیکی

    شیر ربع گرد ، شیر دستی پنوماتیک است که 45 درجه گردش دارد و جریان را قطع و وصل میکند. … اطلاعات بیشتر

    شیر تخلیه سریع پنوماتیکی کوزه ای

    قیمت تخلبه سریع کوزه ای 1/4 تماس بگیرید قیمت تخلبه سریع کوزه ای 1/2 تماس بگیرید قیمت تخلبه سریع کوزه … اطلاعات بیشتر

    شیر تخلیه سریع پنوماتیکی ایرکنترل

    وظیفه شیر تخلیه سریع پنوماتیک , تخلیه سریع جریان داخل سیلندر میباشد که موجب حرکت سریع جک پنوماتیک (سیلندر پنوماتیک) به سمت پایین میشود. شیر … اطلاعات بیشتر

    شیر بادی پنوماتیک تک بوبین که به شیر پنوماتیک یکطرفه هم شناخته می شود برای مدیریت خطوط بدون نیاز به حضور اپراتور مناسب است. وجود تنها یک بوبین مغناطیسی می تواند فرآیند کنترل جریان را مدیریت کند.

    برای اطلاع از سایر ویژگی های شیر پنوماتیک فشاری به شماره واتس آپ درج شده مراجعه کنید.

    شیر بادی پنوماتیک تک بوبین تنها از یک طرف تحریک می شود. با تغییر ولتاژ ورودی به بوبین مغناطیسی مقدار باز یا بسته شدن مسیر جریان تغییر خواهد کرد. بنابراین شدت، سرعت و دبی جریان تحت تاثیر قرار می گیرد.

    انواع شیر بادی پنوماتیک تک بوبین در دیاگرام های حرکتی مختلف، سایز بندی های متنوع و برندهای گوناگون به تولد می رسد بنابراین بسیار مهم است که قبل از خرید شیر بادی پنوماتیک تک بوبین اطلاعات دقیق در مورد نوع شیر بادی پنوماتیک تک بوبین، نوع سال، سایز شیر و حالت آن داشته باشد.

    برای آگاهی از اطلاعات بیشتر در خصوص شیر دیافراگمی پنوماتیکی با شماره های سایت در تماس باشید.

    شیر بادی پنوماتیک تک بوبین همانند بسیاری از شیرهای پنوماتیک می توانند به صورت نرمال اوپن یا نرمال کلوز طراح شود. لازم به ذکر است که ولتاژ بوبین می تواند تاثیر ویژه در قدرت شیر پنوماتیک داشته باشد بنابراین از توجه به ولتاژ بوبن غافل نشود.

    برای آشنایی بیشتر با شیر پنوماتیک پروانه ای به واتس آپ سایت پیام بدید.

    _

    قیمت شیر بادی پنوماتیک تک بوبین

    واضح و بدیهی است که قیمت شیر بادی پنوماتیک تک بوبین نسبت به قیمت شیر بادی پنوماتیک دو بوبین بسیار اقتصادی تر می باشد. به همن دلیل اگر در راه انداز یک سیستم صنعتی با مضیقه مالی مواجه هستید خرید شیر بادی پنوماتیک تک بوبین می تواند ایده بهتری باشد.

    برای اطلاع از سایر قابلیت های شیر کنترل سرعت پنوماتیک تماس بگیرید.

    قابلیت هایی چون لغو دستی، اتوماسیون، قابلیت قفل شدن، ضریب ایمنی، دما و فشار کاری، ولتاژ بوبین، دیاگرام حرکتی، تعداد پورت های ورود و خروجی، موقعیت های سوئیچینگ و برند و کشور سازنده همگی در قیمت شیر بادی پنوماتیک تک بوبین تاثیر مستقیم دارند. با کوچک شدن سایز رزوه ها شیر بادی پنوماتیک تک بوبین دبی خروجی نیز کاهش پیدا خواهد کرد. بنابراین در خرید شیر بادی پنوماتیک تک بوبین به سایز رزوه ها توجه ویژه داشته باشید.

    برای اطلاع از سایر قابلیت های و ثبت سفارش  شیر سیگنال پنوماتیک با شماره سایت در تماس باشید.

    برندهای مختلف چون AirControl، Lider، Airtac، Techo و MindMan در حوزه تولید شیر بادی پنوماتیک تک بوبین فعال هستند. آنچه که به هنگام خرید این شیر باد بدان توجه شود استانداردها و گواهینامه های کیفی شیر می باشد. خرید شیر بی کیفیت از برندها ناشناخته می تواند ضریب ایمنی سیستم را به شدت کاهش دهد و چه بسا منجر به بروز خطرات آسیب زننده گردد.

    برای ثبت سفارش شیر سلکتوری پنوماتیک به صفحه ی ارتباط با ما مراجعه کنید.

    برای اطلاع از قیمت شیر بادی پنوماتیک تک بوبین در مجموعه صبا صنعت کافیست با کارشناسان ما تماس حال نمایید تا از قیمت های روز مطلع شوید.

    _

    خرید و فروش انواع شیر بادی پنوماتیک تک بوبین

    شیر بادی پنوماتیک تک بوبین که به آن شیر برقی کتابی پنوماتیک هم گفته می شود دارای یک سر بوبین بوده و در انواع دیاگرام ها حرکتی 5/2 و 3/2 تولید می شود. یکی از مهمترین نکات که در مورد شیر بادی پنوماتیک تک بوبین باید به آن اشاره کرد عدم قابلیت این شیر در ایجاد مکث در رفت و برگشت قطعات پنوماتیک از جمله جک پنوماتیک است. در این شرایط باید سراغ خرید شیر برقی دو بوبین رفت.

    برای اطلاع از نحوه ی سفارش شیر تخلیه پنوماتیک با شماره های سایت در تماس باشید.

    با این حال اگر هدف صرفا ارسال یک پالس برای باز شدن مسیر جریان، حرکت سریع جک رو به سمت جلو و بعد ارسال پالس دیگر به منظور بسته شدن مسیر قبل و باز شدن مسیر جدید و بازگشتن جک به جای قبلی باشد می توان به راحتی از شیر بادی پنوماتیک تک بوبین استفاده کرد.

    شیر بادی پنوماتیک تک بوبین معمولا دارای بدنه ای از جنس آلومنوم، بوبین و سوکت، اسپول و فنر و شفت بوبین می باشد که به آن CPM گفته می شود. از این شیر در صنایع مختلف چون صنعت لبنیات، پتروشیمی، نفت و گاز، نساجی، داروسازی و خطوط خودروسازی استفاده می شود. در واقع هر کجا که به اتوماسیون نیاز باشد از این شیر استفاده می شود.

    برای اطلاع از قیمت و ثبت سفارش شیر سه راهه پنوماتیک در واتس آپ پیام بگذارید.

    شیر بادی پنوماتیک تک بوبین با ارسال فرمان رفت و برگشت سیال توسط نیروی برق می تواند مدیریت سیستم های پنوماتک را به خوبی در دست بگیرد. معمولا در ساخت شیر بادی پنوماتیک تک بوبین از آلومینیوم باکیفیت استفاده می شود. عایق بودن شیر از مهمترین مواردی است که در تولید شیرهای برق پنوماتیک بادی لحاظ می شود.

    انواع شیر بادی پنوماتیک تک بوبین دارای قابلیت تحریک دستی به منظور تست عملکرد فنی شیر می باشند. بنابراین می توان آن ها را در کاربردهای مختلف به کار برد.

    برای آگاهی از نحوه ی سفارش شیر پنوماتیک فشار بالا با ما در ارتباط باشید.

    مجموعه صبا صنعت به عنوان یکی از فعال ترین مراکز خرید و فروش انواع شیر بادی پنوماتیک تک بوبین در ایران آماده عرضه این محصول همراه با مشاوره رایگان، ضمانت اصالت و تضمین قیمت به شما عزیزان می باشد.

    امتیاز خود را ثبت کنید:

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    آموزش ها

    امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!

    اطلاع از قیمت ها و سفارش 0912-4433585 021-36612014