• شیر سلکتوری پنوماتیک که به آن شیر چرخشی هم گفته می شود وظیفه کنترل جریان هوا در سیستم های پنوماتیک را دارند که این مدل شیر هم جزو انواع مختلف شیر پنوماتیک است.  باز و بسته نمودن مسیر جریان هوا توسط این شیرها به صورت دستی صورت می پذیرد. آن ها همچنین برای سیگنال دادن به دستگاه های دیگر از جمله دریچه های پنوماتیک و سیلندرها استفاده شوند. این شیرها جریان را از طریق هر پورت خروجی با چرخاندن دستگیره هدایت می کنند. نوع کلید در این شیرها به صورت سلکتوری بوده و عملکرد آن ها مکانیکی است.

    برای آشنایی بیشتر با شیر پنوماتیک پروانه ای به واتس آپ سایت پیام بدید.

    شیر دستی پنوماتیک فستو

    شیر دستی پنوماتیک فستو برای فرمان در سیستم پنوماتیک به صورتی دستی میباشد . برند فستو آلمان دارای قیمت بالایی … اطلاعات بیشتر

    قطعات پنوماتیک lmc

    فروش کلیه لوازم پنوماتیک با برند LMC در صباصنعت . کلیه لوازم اعم از انواع اتصالات ، سیلندر های پنوماتیک … اطلاعات بیشتر

    شیر برقی فستو پنوماتیک

    شیر برقی پنوماتیکی فستو یکی از بهترین برند های شیر های پنوماتیک میباشد . برند فستو یکی از برند های … اطلاعات بیشتر

    شیر پنوماتیک 1/4

    شیر های پنوماتیک شایزهای مختلفی مانند 1/8 ، 1/4 ، 3/8 ، 1/2، 3/4 ،1 را دارا میباشد . یکی … اطلاعات بیشتر

    شیر پنوماتیک 4/2

    شیر های پنوماتیک 4/2 شامل شیر های مختلفی مانند شیر های برقی و شیر های دستی میباشد . برای تهیه … اطلاعات بیشتر

    شیر پنوماتیکی 3/2

    شیر های برقی 2-3 در شیرهای دستی و شیر های برقی پنوماتیک موجود میباشد . شیر های 2-3 معمولا برای … اطلاعات بیشتر

    شیر پنوماتیک 4/3

    شیر های 3-4 دارای سه حالت میباشند در وسط حالت خلاص دارد که سبب میشود سیلندر پنوماتیک در هر لحظه … اطلاعات بیشتر

    شیر پنوماتیک 5/3

    شیر پنوماتیک 3-5 دارای دو بوبین میباشد و این قابلیت را به اپراتور میدهد در هر لحظه و هر جا … اطلاعات بیشتر

    شیر پنوماتیک 5/2

    یکی از پر کاربرد ترین شیرهای پنوماتیک شیر پنوماتیک 2-5 میباشد . این شیر ها به صورت تک بوبین و … اطلاعات بیشتر

    شیر ربع گرد پنوماتیکی

    شیر ربع گرد ، شیر دستی پنوماتیک است که 45 درجه گردش دارد و جریان را قطع و وصل میکند. … اطلاعات بیشتر

    شیر سلکتوری پنوماتیک

    _

    شیر های سلکتوری پنوماتیک را می توان در دیاگرام های حرکتی مختلف خریداری نمود. این فاکتور کاملا به نوع سیستم و نیازهای آن بستگی دارد. یکی از کاربردهای مهم شیر سلکتوری پنوماتیک قطع و وصل نمودن مدار و تحریک سیلندر دو طرفه قلمی می باشد. به طور کلی شیر سلکتوری پنوماتیک دارای کاربردهای زیادی در خطوط تولید خودرو، کارخانه های مواد غذایی، کارخانه فولاد، پتروشیمی و شرکت گاز دارد.

    شیر سلکتوری پنوماتیک به شیر صفر و یکی هم شناخته می شود اما دلیل این نامگذاری چیست؟ این نامگذاری بدین دلیل است که شیر سلکتوری پنوماتیک با فشردن یک کلید تغییر وضعیت می دهد و در همان حالت نیز باقی می ماند. این شیر قابلیت نصب روی تابلو را دارا می باشد. بنابراین می توان فرمان های سیستم را به آن داد.

    شیر سلکتوری پنوماتیک می تواند بدون بازگشت اتوماتیک یا همان بدون فنر و یا همراه با بازگشت اتوماتیک فنر باشد. در واقع فرق این دو شیر سلکتوری پنوماتیک در تعداد فرمان ها می باشد. شیر سلکتوری پنوماتیک بدون بازگشت نیاز به اعمال فشار مداوم دست روی شاسی سلکتور نیست. در حالی که در شیرهای بازگشت دار برای نگه داشتن شیر سلکتوری پنوماتیک در حالت تحریک باید سلکتور را در همان حالت نگه دارید و فشار مداوم روی آن اعمال کنید.

    برای اطلاع از سایر ویژگی های شیر پنوماتیک فشاری به شماره واتس آپ درج شده مراجعه کنید.

    قیمت شیر سلکتوری پنوماتیک

    شیر سلکتوری پنوماتیک می تواند از نوع دو فرمان و یا تک فرمان باشد. انتخاب نوع شیر سلکتوری پنوماتیک به نیازهای سیستم بستگی دارد. شما می توانید شیر سلکتوری پنوماتیک را به صورت بازگشت دار یا همان فنری و یا بدون بازگشت خریداری کنید.

    شیر های سلکتوری پنوماتیک قادر هستند در محدوده های فشار کاری مختلف عملکرد بهینه ای داشته باشند. این شیرها همچنین در دماهای کاری مختلف و دبی های مختلف نیز دارای کارایی بهینه ای هستند. این پارامترها یعنی دمای عملکردی، فشار کاری و مقدار جریان عبوری بر حسب لیتر در دقیقه همگی بر قیمت شیر سلکتوری پنوماتیک تاثیرگذار هستند.

    از دیگر پارامترهای مهمی که قیمت شیر سلکتوری پنوماتیک را دستخوش تغییر می کنند می توان به بازگشتی بودن شیر، سایز دهانه اتصال، دیاگرام حرکتی، جنس بدنه، متریال آب بندی، تعداد موقعیت های سوئیچینگ، متریال مورد استفاده در ساخت شیر، برند و کشور سازنده، استانداردها، گواهی های کیفی و همچنین تعداد پورت های ورودی و خروجی اشاره کرد.

    برای اطلاع از قیمت شیر سلکتوری پنوماتیک و مزایای خرید شیر سلکتوری پنوماتیک از صبا صنعت می توانید با کارشناسان مجموعه تماس حاصل نمایید.

    برای اطلاعات بیشتر از شیر برقی پنوماتیک کوزه ای با ما در ارتباط باشید.

    خرید و فروش انواع شیر سلکتوری پنوماتیک

    مجموعه صبا صنعت به عنوان یکی از خوش سابقه ترین مجموعه های خرید و فروش انواع شیر های سلکتوری پنوماتیک، با ارائه خدماتی چون مشاوره قبل از خرید، پشتیبانی بعد از فروش، ارائه ضمانت اصالت و گارانتی محصول شما را در خرید ایمن و اصولی شیر سلکتوری پنوماتیک یاری خواهد کرد. کارشناسان خبره ما در این مجموعه همواره آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

    شیر های سلکتوری پنوماتیک می توانند از نوع سلکتوری بدون بازگشت فنر و یا همراه با بازگشت فنر باشند. نوع کاربرد شیر پنوماتیک تعیین کننده دیاگرام آن می باشد. به عنوان مثال اگر هدف خرید شیر سلکتوری پنوماتیک بدون بازگشت فنر باشد باید اقدام به خرید شیر سلکتوری پنوماتیک 2/5 نمایید. در واقع با استفاده از این نوع شیر سلکتوری پنوماتیک می توانیم بدون نیاز به ثابت نگه داشتن فشار دست روی شاسی شیر، آن را در حالت تحریک نگه داریم. بنابراین فشار هوا به سمتی از سیلندر که مد نظر ماست هدایت خواهد شد. تا زمانی که کلید سلکتور به حالت اول بازگردانده نشود، شرایط در همین حالت باقی خواهد ماند.

    به همین دلیل است که در خرید شیر سلکتوری پنوماتیک باید به دیاگرام و نوع شیر توجه ویژه داشته باشید. یک اشتباه کوچک در خرید شیر های سلکتوری پنوماتیک می تواند ایمنی سیستم را تحت تاثیر قرار دهد و از میزان ایمنی بکاهد. با این وجود اصلا جای نگرانی نیست چرا که کارشناسان خبره ما در مجموعه صبا صنعت شما را در راستای خرید اصولی شیر سلکتوری پنوماتیک یاری خواهند کرد. آن ها با شناخت دقیق نیازهای سیستم و در نظر گرفتن تمامی جوانب، انتخاب ایده آل را به شما معرفی خواهند کرد.

    برای مشاهده سایر قابلیت های شیر پنوماتیک استیل با شماره تماس های درج شده در سایت در تماس باشید.

    امتیاز خود را ثبت کنید:

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    آموزش ها

    امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!

    اطلاع از قیمت ها و سفارش 0912-4433585 021-36612014