• شیرهای پنوماتیک اصلی ترین عضو از سیستم های پنوماتیک هستند. جنس آنها بسیار مهم است. شیر پنوماتیک استیل جزو مرغوب ترین جنس های شیر پنوماتیک است. ترکیدگی، انفجار، خوردگی و پوسیدگی شیرهای پنوماتیک بی کیفیت ناشی از استفاده متریال های نامرغوب در ساخت آن ها می باشد. از شیر پنوماتیک در صنایعی چون صنعت غذا و آشامیدنی، صنعت دارو، صنایع نفت و گاز و پتروشیمی و سیمان سازی استفاده می شود. بنابراین بسیار مهم است که کیفیت ساخت شیر پنوماتیک در حدی باشد که مقاومت بالایی در برابر شرایط محیطی از خود نشان دهد.

    برای آگاهی از نحوه ی سفارش شیر پنوماتیک فشار بالا با ما در ارتباط باشید.

    شیر توپی استیل

    شیر های توپی استیل به دو مدل شیر توپی استیل فلنج دار و شیر توپی استیل رزوه ای تقسیم میشوند . شیر توپی استیل یا به صورت شیر … اطلاعات بیشتر

    شیر پنوماتیک استیل

    _

    شیر های پنوماتیک استیل جزو مقاوم ترین شیرهای پنوماتیک می باشد که در برابر حرارت و خوردگی دوام و ماندگاری بالایی دارد. فشار داخلی شیرهای پنوماتیک بسیار بالاست. این فشار می تواند ناشی از فشار باد یا سیالات باشد. بنابراین مقاومت شیر در برابر انفجار از نکات حائز اهمیت در ساخت آن است. این نکته ایمنی در مورد شیر پنوماتیک استیل به خوبی رعایت شده است.

    برای آگاهی از نحوه ی سفارش شیرهای پنوماتیک صنعتی با ما در ارتباط باشید.

    شیر های  پنوماتیک استیل دارای ظاهری جذاب، عملکرد بهینه، طول عمر بالا، مقاوم در برابر زنگ زدگی و حریق و قابل بازیافت می باشد. بنابراین استفاده از شیر پنوماتیک استیل نه تنها یک پوئن مثبت برای صنعت بلکه یک امتیاز به نفع محیط زیست و کمک به رفع دغدغه های زیست محیطی می باشد.

    شما می توانید برای خرید شیر پنوماتیک استیل در انواع سایزها و فرمان های مختلف در قالب شیرهای مکانیکی، پنوماتیک بادی، برقی و دستی از مجموعه صبا صنعت اقدام کنید. کافی ست شناخت درستی در مورد سیستم پنوماتیک و نیازهای آن داشته باشید تا موفق به خرید شیر پنوماتیک استیل مناسب برای سیستم صنعتی شوید. کارشناسان ما در این راستا شما را یاری خواهند کرد.

    برای ثبت سفارش شیر سلکتوری پنوماتیک به صفحه ی ارتباط با ما مراجعه کنید.

    قیمت شیر پنوماتیک استیل

    از جمله ویژگی های مثبت استیل می توان به چقرمگی بالا، شکل پذیری عالی، مقاومت در برابر زنگ زدن و پوسیدگی، مقاومت در برابر پوسته شدن، مقاومت در برابر اکسایش و حفظ ساختار در نوسانات دمایی به ویژه دماهای بالا اشاره کرد. بنابراین خرید شیر های پنوماتیک استیل یک امتیاز مثبت به نفع سیستم های پنوماتیکی خواهد بود.

    در شیر پنوماتیک استیل از درصد مشخصی کروم استفاده می شود. هدف از استفاده این عنصر بالا بردن مقاومت شیر پنوماتیک در برابر زنگ زدگی و اکسید شدن می باشد. این مقدار حداقل نرخ 11 درصد را دارا بوده و در انواع شیرهای پنوماتیک استیل درصدهای مختلفی را به خود اختصاص می دهد. بنابراین می توان یکی از عوامل موثر روی قیمت شیر پنوماتیک استیل را درصد عناصر مورد استفاده در آلیاژ ترکیبی دانست.

    طبیعتا بالا بردن مقاومت شیر پنوماتیک استیل در برابر ضربه، اکسید شدن و زنگ زدگی نیاز به حضور عناصر مختلف با درصدهای تعیین شده در این ترکیب آلیاژی می باشد که خود در قیمت شیر پنوماتیک استیل تاثیرگذار است.

    از جمله مواردی که قیمت شیر استیل پنوماتیک را تحت تاثیر قرار می دهد می توان به فرمان شیر، سایز اسمی شیر، گرید آلیاژ استفاده شده (عمدتا 304 و 316)، ابعاد و وزن شیر، نوع شیر پنوماتیک، نوع عملکرد شیر، برند شیر، کاربرد شیر، استانداردهای تولید و کشور سازنده اشاره کرد. بی شک هر چه درصد مرغوب بودن استیل افزایش پیدا کند، قیمت شیر پنوماتیک استیل نیز تحت تاثیر قرار خواهد گرفت.

    برای اطلاع از قیمت و ثبت سفارش شیر بادی پنوماتیک تک بوبین در واتس آپ پیام بگذارید.

    در تعیین قیمت شیر پنوماتیک استیل، نوسانات قیمت عناصر فلزی، نوسانات نرخ تورم داخلی و جهانی، نوسان در نرخ دستمزدها، تغییرات سیاست برندها در قیمتگذاری، نوسانات نرخ ارز و نوسانات نرخ فلزات در بازار بورس کالا از جمله عوامل مهم و البته پنهان در قیمت شیر پنوماتیک استیل می باشد. بنابراین توصیه می شود قبل از خرید شیر های پنوماتیک استیل برای استعلام قیمت با مجموعه صبا صنعت تماس حاصل نمایید.

    برای کسب اطلاعات بیشتر از شیر کنترل جهت پنوماتیک با شماره های ما در تماس باشید.

    خرید و فروش انواع شیر پنوماتیک استیل

    شیر پنوماتیک استیل از لحاظ قابلیت های بیولوژیکی خنثی بوده و برای استفاده در صنایعی چون صنعت غذا و آشامیدنی انتخابی بهداشتی و مناسب است. نکته مثبت دیگری که در مورد شیر پنوماتیک استیل وجود دارد مقاومت بالای آن در قیاس با وزن شیر است.

    از شیر های پنوماتیک استیل برای قطع و وصل جریان، کنترل جریان، کنترل سرعت و کنترل جهت سیالات و گازهای فشرده استفاده می شود. مقاومت بالای شیر پنوماتیک استیل در برابر اسیدهای خورنده موجب شده تا شیر پنوماتیک استیل یک انتخاب عالی برای صنایع شیمیایی، پتروشیمی و داروسازی باشد. سیالات خورنده، روغن ها و حلال ها می توانند در انواع شیر پنوماتیک استیل بدون آسیب رساندن به ساختار شیر، جریان پیدا کنند.

    مجموعه صبا صنعت به عنوان یکی از قوی ترین مجموعه های خرید و فروش انواع شیر پنوماتیک استیل شرایط را برای یک خرید ایمن و ضمانت شده فراهم آورده است. کافی ست برای دریافت مشاوره خرید با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

    برای اطلاع از سایر قابلیت های و ثبت سفارش  شیر سیگنال پنوماتیک با شماره سایت در تماس باشید.

    امتیاز خود را ثبت کنید:

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    آموزش ها

    امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!

    اطلاع از قیمت ها و سفارش 0912-4433585 021-36612014