• شیر پنوماتیک پدالی همانطور که از نامش پیداست توسط یک پدال تحریک می شود. این مدل شیر هم جزو انواع شیر پنوماتیک است. این شیرها می توانند عملکردی مکانیکی داشته باشند. بدان معنا که اپراتور شیر را توسط فرمان پا تحریک نماید و فرمان باز یا بسته شدن را اینگونه صادر نماید. بنابراین نوع فرمان یا تحریک در این شیرها توسط یک پدال می باشد.

    شیر پنوماتیک پدالی دارای انواع برقی و دو حالته قابل خریداری می باشد. در شیر پنوماتیک پدالی برقی، تحریک شیر به واسطه بوبین ها و نیروی الکترومغناطیسی صورت می پذیرد. در نوع مکانیکی یا همان دوحالته نیز اپراتور با فشردن پدال می تواند مقدار تحریک شیر را کنترل نماید. به نحوی که با برداشتن پا از روی پدال جریان به طور کامل قطع خواهد شد.

    برای کسب اطلاعات بیشتر از انواع شیر برقی کتابی پنوماتیک با ما در ارتباط باشید.

    شیر دستی پنوماتیک فستو

    شیر دستی پنوماتیک فستو برای فرمان در سیستم پنوماتیک به صورتی دستی میباشد . برند فستو آلمان دارای قیمت بالایی … اطلاعات بیشتر

    قطعات پنوماتیک lmc

    فروش کلیه لوازم پنوماتیک با برند LMC در صباصنعت . کلیه لوازم اعم از انواع اتصالات ، سیلندر های پنوماتیک … اطلاعات بیشتر

    شیر برقی فستو پنوماتیک

    شیر برقی پنوماتیکی فستو یکی از بهترین برند های شیر های پنوماتیک میباشد . برند فستو یکی از برند های … اطلاعات بیشتر

    شیر پنوماتیک 1/4

    شیر های پنوماتیک شایزهای مختلفی مانند 1/8 ، 1/4 ، 3/8 ، 1/2، 3/4 ،1 را دارا میباشد . یکی … اطلاعات بیشتر

    شیر پنوماتیک 4/2

    شیر های پنوماتیک 4/2 شامل شیر های مختلفی مانند شیر های برقی و شیر های دستی میباشد . برای تهیه … اطلاعات بیشتر

    شیر پنوماتیکی 3/2

    شیر های برقی 2-3 در شیرهای دستی و شیر های برقی پنوماتیک موجود میباشد . شیر های 2-3 معمولا برای … اطلاعات بیشتر

    شیر پنوماتیک 4/3

    شیر های 3-4 دارای سه حالت میباشند در وسط حالت خلاص دارد که سبب میشود سیلندر پنوماتیک در هر لحظه … اطلاعات بیشتر

    شیر پنوماتیک 5/3

    شیر پنوماتیک 3-5 دارای دو بوبین میباشد و این قابلیت را به اپراتور میدهد در هر لحظه و هر جا … اطلاعات بیشتر

    شیر پنوماتیک 5/2

    یکی از پر کاربرد ترین شیرهای پنوماتیک شیر پنوماتیک 2-5 میباشد . این شیر ها به صورت تک بوبین و … اطلاعات بیشتر

    شیر ربع گرد پنوماتیکی

    شیر ربع گرد ، شیر دستی پنوماتیک است که 45 درجه گردش دارد و جریان را قطع و وصل میکند. … اطلاعات بیشتر

    شیر تخلیه سریع پنوماتیکی کوزه ای

    قیمت تخلبه سریع کوزه ای 1/4 تماس بگیرید قیمت تخلبه سریع کوزه ای 1/2 تماس بگیرید قیمت تخلبه سریع کوزه … اطلاعات بیشتر

    شیر تخلیه سریع پنوماتیکی ایرکنترل

    وظیفه شیر تخلیه سریع پنوماتیک , تخلیه سریع جریان داخل سیلندر میباشد که موجب حرکت سریع جک پنوماتیک (سیلندر پنوماتیک) به سمت پایین میشود. شیر … اطلاعات بیشتر

    شیر پنوماتیک پدالی

    _

    طبیعی ست که در شیر پنوماتیک پدالی برقی مقدار تاخیر در پاسخگویی و کنترل جریان به مراتب کمتر از شیر پنوماتیک پدالی دوحالته می باشد. بنابراین از این شیر پنوماتیک پدالی در فرآیندهای مهندسی که نیاز به سرعت و دقت بالایی در کنترل جریان دارند و نزدیک بودن به ضربان ایده آل از اهمیت بالایی برخوردار است بسیار مناسب می باشد.

    با این حال نمی توان از کاربرد وسیع شیر پنوماتیک پدالی دو حالته در صنعت چشم پوشی کرد. این شیرها برای کاربردهایی چون به راه انداختن سیلندرهای یک طرفه و سیلندرهای دو طرفه و همچنین فرمان دهی مناسب می باشند. لازم به ذکر است که پدال دارای قابلیت برگشت خودکار بوده و نیاز به اعمال نیروی برای بازگشت ندارد.

    از شیر پنوماتیک پدالی در صنعت برای کنترل ضربان استفاده می شود. در واقع به واسطه شیر پنوماتیک پدالی می تواند جریان را در یک فرآیند مهندسی به صورت ضربانی تحت کنترل قرار داد.

    برای اطلاع از قیمت و ثبت سفارش شیر سه راهه پنوماتیک در واتس آپ پیام بگذارید.

    قیمت شیر پنوماتیک پدالی

    همانطور که در بررسی شیر پنوماتیک پدالی گفته شد، این شرها دارای دو نوع برقی و دو حالته هستند. طبیعی ست که قیمت شیر پنوماتیک پدالی برقی بیش از نمونه های دیگر باشد. توسط این شیر می تواند دقت و سرعت بیشتری را روی سیستم اعمال نمود و فرآیند مهندسی را به شکل حرفه ای تر تحت نظارت داشت.

    از جمله پارامترهایی که قیمت شیر پنوماتیک پدالی را تحت تاثیر قرار می دهد می توان به برند شیر، کشور سازنده، اندازه اسمی شیر، وضعیت پدال، دیاگرام حرکتی و ترکیب بندی شیر (تعداد دهانه ها و پورت های ورودی و خروجی)، موقعیت های سوئیچینگ، دما و فشار کاری و جنس بدنه اشاره کرد.

    از آنجایی که قیمت شیر پنوماتیک پدالی تحت تاثیر عواملی چون نوسان قیمت برندها، نوسانات نرخ تورم و قیمت ارز در حال تغییر می  باشد توصیه می کنیم که قبل از خرید برای استعلام قیمت شیر پنوماتیک پدالی با کارشناسان مجموعه صبا صنعت تماس حاصل نمایید تا از بابت به روز بودن نرخ ها خیالی آسوده داشته باشید.

    برای مشاهده از ویژگی های شیر پنوماتیک غلتکی با واتس آپ در تماس باشید.

    خرید و فروش انواع شیر پنوماتیک پدالی

    از شیر پنوماتیک پدالی برای کنترل جریان در فرآیندهای مهندسی استفاده می شود. رسیدن به ضربان ایده آل توسط این شیرها به راحتی میسر خواهد بود. شیر پنوماتیک پدالی به شما این امکان را می دهد تا مقادیر فرآیند را در هر لحظه به صورت دستی کنترل کنید. با تنظیم مقدار فشار وارده بر پدال می توان این کار را به راحتی انجام داد.

    شیر پنوماتیک پدالی برای افزایش خطی و پله ای جریان نیز قابل استفاده می شود. به دلیل ساختار این شیر و بهره مند از یک پدال که کنترل جریان را در دست دارد می توان با یک برنامه ریزی دقیق و حرفه ای جریان را رفته رفته با یک شیب مهندسی شده ارتقا داد. وضعیت پدال در شیر پنوماتیک پدالی می تواند در حالت برگشت فنر، قفل شو، برگشت فنر حفاظ دار و قفل شونده حفاظ دار باشد.

    بهره مندی از راندمان کاری بالا، کیفیت تولید درجه یک، ضمانت اصالت، قیمت اقتصادی، مشاوره های تخصصی نیروهای مجرب و پشتیبانی بعد از فروش از مزیت های خرید شیر پنوماتیک پدالی از صبا صنعت می باشد.

    مجموعه صبا صنعت به عنوان یکی از حرفه ای ترین مجموعه های ایران در حوزه خرید و فروش انواع شیر پنوماتیک پدالی، این محصول را همراه با استاندارد تولید، گواهی کیفیت و ضمانت اصالت خدمت شما عزیزان ارائه می دارد. کافی ست برای خرید شیر پنوماتیک پدالی از صبا صنعت با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل نمایید تا مشاوره قبل از خرید را دریافت کنید و موفق به انتخاب بهترین شیر پنوماتیک پدالی برای سیستم پنوماتیک شوید.

    برای اطلاع از نحوه ی سفارش شیر تخلیه پنوماتیک با شماره های سایت در تماس باشید.

    امتیاز خود را ثبت کنید:

    میانگین امتیازات ۴ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    آموزش ها

    امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!

    اطلاع از قیمت ها و سفارش 0912-4433585 021-36612014