• شیر سه راهه پنوماتیک نیز یکی از مدل های مختلف شیر پنوماتیک است. همه ی ما با شیرهای آب آشنایی داریم. از شیرهای گاز خانگی گرفته تا شیر آبگرمکن و ماشین لباسشویی و شیرهای شوفاژخانه همگی از جمله شیرهای خانگی هستند که با نیروی دست باز و بسته می شوند. اما در تکنولوژی مدرن دیگر از نیروی دست برای باز و بسته کردن شیرها آن هم شیرهای صنعتی استفاده نمی شود. به جای نیروی مکانیکی در شیرهای جدید از نیروی الکترومغناطیسی و فشار سیال و هوای فشرده استفاده می شود. در این شیرها سرعت، دبی و جریان از طریق کنترل فشار تنظیم می شود.

    برای کسب اطلاعات بیشتر از انواع شیر برقی کتابی پنوماتیک با ما در ارتباط باشید.

    شیر توپی استیل

    شیر های توپی استیل به دو مدل شیر توپی استیل فلنج دار و شیر توپی استیل رزوه ای تقسیم میشوند . شیر توپی استیل یا به صورت شیر … اطلاعات بیشتر

    شیر پنوماتیک سه راهه

    _

    نامگذاری انواع شیرهای پنوماتیکی بر اساس تعداد حالات آن و همچنین تعداد ورودی و خروجی ها صورت می پذیرد. شیر دو راهه پنوماتیک و شیر سه راهه پنوماتیک از جمله شیرهای پنوماتیک با موقعیت های سوئیچینگ مختلف و تعداد دو و سه پورت هستند.

    شیرپنوماتیک سه راهه در واقع دارای سه پورت می باشد. بدان معنا که مسیرهای ورودی و خروجی شیر پنوماتیک سه مسیر است. به طور کلی تمام شیرهای پنوماتیک را می توان در دسته شیرهای دو راهه به بالا قرار داد. انواع شیرهای 2/2، 2/3، 2/4، 3/4، 2/5 و 3/5 دارای یک، دو یا سه حالت سوئیچینگ می باشند و تعداد پورت های ورودی و خروجی آن ها بین 2 تا 5 متغیر است.

    از شیر سه راهه پنوماتیک در صنعت برای کنترل جریان گازها و سیالات استفاده می شود. زمانی که نیروی برق به شیر پنوماتیک وارد می شود این نیرو به نیروی مکانیکی تبدیل می شود. بنابراین نیروی لازم برای چرخیدن شیر و باز و بسته شدن مسیر هوای فشرده یا سیال فراهم خواهد شد.

    شیرهای برقی پنوماتیک سه راهه به شیر پنوماتیک برقی دو حالته نیز شناخته می شود چرا که دارای سه پورت ورودی و خروجی می باشد. در این شیر پنوماتیک جریان وارد شده به بوبین منجر به قطع و وصل شدن جریان خواهد شد. در این شرایط هوای فشرده شده از طریق مسیرهای خروجی به بیرون راه پیدا می کند. تعداد مسیرهای خروجی در شیر سه راهه پنوماتیک دو مسیر می باشد. بنابراین در سیستم هایی که از شیر های سه راهه پنوماتیک در آن استفاده شده بعد از باز شدن شیر هوای فشرده دو راه خروج خواهد داشت. شما می توانید برای خرید شیر سه راهه پنوماتیک از مجموعه صبا صنعت و دریافت مشاوره قبل از خرید با کارشناسان مجموعه تماس حاصل نمایید.

    برای ثبت سفارش شیر پنوماتیک بخار به واتس آپ ما پیام بدید.

     قیمت شیر سه راهه پنوماتیک

    شیر سه راهه پنوماتیک جزو شیرهای برقی پنوماتیک محسوب می شود و دارای سه موقعیت سوئیچینگ است. به طور کلی شیرهای برقی پنوماتیک قیمتی بیش از شیرهای بادی پنوماتیک و شیرهای مکانیکی دارند. استفاده از شیر سه راهه پنوماتیک به منظور کنترل جریان ورودی و خروجی صورت می پذیرد.

    قیمت شیر سه راهه پنوماتیک به پارامترهای مختلفی بستگی دارد. از جمله این پارامترها می توان به تعداد دریچه های شیر سه راهه پنوماتیک، تعداد پورت های ورودی و خروجی، تعداد بوبین های شیر پنوماتیک، ولتاژ و دمای عملکردی، سایز شیر، متریال مورد استفاده در ساخت شیر برقی، تعداد موقعیت های سوئیچینگ شیر، برند و کشور سازنده و همچنین کیفیت ساخت و استانداردهای تولید اشاره کرد. این موارد در قیمت شیر سه راهه پنوماتیک موثر واقع خواهند شد.

    هر چند که فروشگاه های مختلف در قیمتگذاری شیر سه راهه پنوماتیک به طور متفاوت عمل می کنند. مجموعه صبا صنعت به عنوان یکی از مجموعه های فروش شیر سه راهه پنوماتیک، انواع شیرهای پنوماتیک سه راهه را با قیمتی مناسب برای تولیدکنندگان داخلی همراه با ضمانت اصالت عرضه می دارد.

    برای ثبت سفارش شیر پنوماتیک اهرمی با شماره های درج شده تماس بگیرید.

    خرید و فروش انواع شیر سه راهه پنوماتیک

    مجموعه صبا صنعت به عنوان یکی از مجموعه های قوی در حوزه خرید و فروش انواع شیر سه راهه پنوماتیک فعال می باشد. این مجموعه با ارائه مشاوره قبل از خرید و پشتیبانی بعد از فروش خیال خریداران را از بابت یک خرید ایمن و اصولی آسوده کرده است. بسیار مهم است که قبل از خرید شیر پنوماتیک در مورد نیازهای سیستم آگاهی کافی داشته باشید تا بتوانید طبق استانداردها اقدام به خرید شیر پنوماتیک نمایید.

    شیر سه راهه پنوماتیک یه همان شیر پنوماتیک دو حالته دارای دو مسیر خروجی و یک ورودی بوده و در سیستم های مختلف برای کنترل هوای ورودی به سیستم ها استفاده می شود. کارشناسان مجموعه صبا صنعت آماده پاسخگویی به سوالات شما پیرامون خرید شیر سه راهه پنوماتیک از این مجموعه می باشند. بنابراین توصیه می شود برای بالا بردن بهره وری سیستم های صنعتی حتما از تخصص و تجربه کارشناسان ما بهره مند شوید.

    برای آگاهی از نحوه ی سفارش شیر پنوماتیک فشار بالا با ما در ارتباط باشید.

    امتیاز خود را ثبت کنید:

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    آموزش ها

    امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!

    اطلاع از قیمت ها و سفارش 0912-4433585 021-36612014