• شیر پنوماتیک بخار برای باز و بسته شدن به یک نیروی محرکه نیاز دارند و این نیرو می تواند از طریق سیال، هوا، انرژی الکترومغناطیسی و یا بخار تامین شود. آن دسته از انواع شیر پنوماتیک که نیروی محرکه آن ها از طریق بخار تامین می شود را شیر پنوماتیک بخار می نامند. این شیرها دارای تیپ کنترلی و  ON/OFF بوده و توسط برندهای معتبر ایرانی و اروپایی به تولید می رسد. این شیر دارای یک اکچوئیتر بادی می باشد که توسط فشار بخار باز و بسته می شود.

    برای آشنایی بیشتر با شیر فلو کنترل پنوماتیک به واتس آپ ما پیام دهید.

    شیر پنوماتیک بخار

    شیر های پنوماتیک بخار از نوع شیرهای 2-2 میباشد . در این شیر ها به جای دیافراگمی که در شیرهای … اطلاعات بیشتر

    شیر برقی تایمردار کمپرسور

    شیر برقی تایمر دار کمپرسور یکی از انواع شیر پنوماتیک 2/2 است که قابلیت تنظیم دارد تا در تایم مشخص کار مورد نظر … اطلاعات بیشتر

    شیر برقی آب

    شیر برقی 2-2 آب سایز : “1/8 و “1/4 و “1/2 و “3/4 و “1 و “1.1/4 و “1.1/2 و “2          سری : 2Wفشار کاری : 7 – 0.5       kgf/cm2دمای کاری : 5 … اطلاعات بیشتر

    تایمر دیجیتالی 8 زمانه

    امتیاز خود را ثبت کنید: میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ رای … اطلاعات بیشتر

    شیر بخار پنوماتیک

    _

    عمده شیرهای بخار پنوماتیکی دارای بدنه ای از جنس فلزی؛ معمولا چدنی، فولادی و استیل هستند چرا که فشار بخار درون شیر بسیار بالاست و نیاز به مقاومت در برابر این فشار وجود دارد. اتصال این شیرها می تواند از نوع جوشی یا فلنجی باشد. 

    شیرهای پنوماتیک بخار دارای سایزبندی های مختلفی می باشند و پایه آن می تواند از نوع روتاری و یا پنوماتیک خطی باشد. در این شیرها از اکچوئیتر بادی برای کنترل دبی جریان استفاده می شود. زمانی که فنرهای موجود در اکچوئیتر بادی تغییر حالت دهند شیر باز و بسته می شود.

    فشار بخار درون اکچوئیتر بادی در مواقع خاص تغییر می کند و بدین واسطه شفت وسط اکچوئیتر بادی تغییر مکان می دهد. در نتیجه فاصله بین شیت و پلات تغییر کرده و می توان اینگونه دبی جریان را کنترل نمود. فشار بخار درون اکچوئیتر بادی نیز به وسیله یک رگلاتور اندازه گیری می شود.

    برای آگاهی از نحوه ی سفارش شیر پنوماتیک فشار بالا با ما در ارتباط باشید.

    قیمت شیر پنوماتیک بخار

    از مهمترین بخش هایی که در راه اندازی سیستم های پنوماتیک مورد توجه قرار می گیرد ارزیابی هزینه هاست که بخش مهمی از آن به قیمت شیرهای پنوماتیک وابسته است. شیر های پنوماتیک بخار دارای تیپ های متفاوتی می باشند. این شیر می تواند از نوع ON/OFF و یا کنترلی باشد. بنابراین قیمت شیر پنوماتیک بخار را می توان متاثر از نوع آن دانست.

    از طرفی متریال مورد استفاده برای ساخت بدنه اصلی شیر نیز در قیمت آن تاثیر گذار می باشد. بدنه شیر های پنوماتیک بخار می تواند از جنس فولاد، استیل ضد زنگ، استیل فورج شده، استنلس استیل فورج شده و یا چدن باشد که یقینا در کیفیت شیر پنوماتیک موثر خواهد بود.

    از دیگر مواردی که قیمت شیر پنوماتیک بخار را تحت تاثیر قرار می دهد می توان به ماکزیمم دما و فشار عملکردی، نوع اتصال، کلاس کاری، سایز کانکشن، برند و کشور سازنده، گواهی نامه ها و استانداردها، گارانتی و ضمانت و خدمات پس از فروش اشاره کرد. بی شم بهره مندی از قیمت های اقتصادی و مقرون به صرفه آن هم در شرایط اقتصادی امروز جامعه یکی از بزرگترین مزیت ها برای تولیدکنندگان و صنعتگران است.

    خرید شیر پنوماتیک بخار با قیمت اقتصادی چالشی ست که برای تولیدکنندگان و فعالان حوزه های صنعتی وجود دارد. با این ال جای نگرانی نیست. چرا که ما در مجموعه صبا صنعت شرایط را برای خرید شیر پنوماتیک بخار با کیفیت عالی و قیمت اقتصادی از بهترین برندها برای شما فراهم آورده ایم. بدین منظور می توانید برای دریافت مشاوره با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

    برای ثبت سفارش شیر سلکتوری پنوماتیک به صفحه ی ارتباط با ما مراجعه کنید.

    خرید و فروش انواع شیر بخار پنوماتیک

    شیر های پنوماتیک بخار متشکل از سه بخش پایه، بونت و اکچوئتر بادی برای کنترل دبی جریان در خطوط استفاده می شود و نیروی محرکه آن بخار فشار قوی می باشد. این شیر عمدتا برای خطوط افقی مناسب است.

    در زمان استفاده از شیر های پنوماتیک بخار برای محافظت از آن و جلوگیری از ورود کندانس خط، باید شیب ملایمی متمایل به جهت جریان برای خط در نظر گرفته شود. به جهت استفاده از بخار فشار قوی در این شیرها، وزن لوله ها به شدت کاهش پیدا خواهد کرد و این یکی از مزایای مهم خرید شیر پنوماتیک بخار محسوب می شود.

    شیر پنوماتیک بخار از لحاظ عملکرد دارای انواع کنترلی و ON و OFF می باشند. بسیار مهم است که قبل از خرید شیر پنوماتیک بخار به نیازهای سیستم پنوماتیک آگاه باشید و اقدام به خرید شیرهای پنوماتیک بخار متناسب با نوع سیستم نمایید. این شیرها دارای سایزبندی های مختلفی هستند و فشار اسمی آن ها می تواند متغیر باشد. توجه به دما و فشار کاری از مهمترین پارامترهای خرید شیر پنوماتیک بخار می باشد.

    خرید و فروش انواع شیر های پنوماتیک بخار در مجموعه صبا صنعت همراه با مشاوره دقیق و اصولی صورت می پذیرد. بنابراین می توانید قبل از اینکه دست به خرید شیر پنوماتیک بخار بزنید از راهنمایی های حرفه ای و تخصصی مشاورین ما استفاده کنید تا بهترین گزینه را خریداری نمایید. بهره مندی از پشتیبانی های بعد از فروش شیر پنوماتیک بخار نیز از جمله خدماتی ست که مجموعه صبا صنعت برای آسودگی خیال شما عزیزان در نظر گرفته است.

    برای اطلاع از قیمت و ثبت سفارش شیر سه راهه پنوماتیک در واتس آپ پیام بگذارید.

    امتیاز خود را ثبت کنید:

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    آموزش ها

    امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!

    اطلاع از قیمت ها و سفارش 0912-4433585 021-36612014