• شیر بین راهی پنوماتیک دارای کاربردهای مختلفی هستند. این شیرها را به منظور کنترل جریان، کنترل فشار و کنترل جهت مورد استفاده قرار می دهند. آن دسته از انواع شیر پنوماتیک که به قصد کنترل جریان از آن ها استفاده می شود را فلو کنترل های بین راهی می نامند.

    هدف از به کار بردن این شیرها چیزی جز تنظیم سرعت سیال جاری در سیستم نیست. در انواع شیر پنوماتیک بین راهی ، پارامتر فشار در سیستم به عنوان یک پارامتر ثابت شناخته می شود. بنابراین با تغییر سرعت سیال خروجی هیچ تغییری در فشار سیستم رخ نخواهد داد. به همین دلیل است که در سیستم های نیازمند به تغییر فشار از تجهیزی به نام رگولاتور استفاده می شود.

    برای آگاهی از اطلاعات بیشتر در خصوص شیر دیافراگمی پنوماتیکی با شماره های سایت در تماس باشید.

    شیر دستی پنوماتیک فستو

    شیر دستی پنوماتیک فستو برای فرمان در سیستم پنوماتیک به صورتی دستی میباشد . برند فستو آلمان دارای قیمت بالایی … اطلاعات بیشتر

    قطعات پنوماتیک lmc

    فروش کلیه لوازم پنوماتیک با برند LMC در صباصنعت . کلیه لوازم اعم از انواع اتصالات ، سیلندر های پنوماتیک … اطلاعات بیشتر

    شیر برقی فستو پنوماتیک

    شیر برقی پنوماتیکی فستو یکی از بهترین برند های شیر های پنوماتیک میباشد . برند فستو یکی از برند های … اطلاعات بیشتر

    شیر پنوماتیک 1/4

    شیر های پنوماتیک شایزهای مختلفی مانند 1/8 ، 1/4 ، 3/8 ، 1/2، 3/4 ،1 را دارا میباشد . یکی … اطلاعات بیشتر

    شیر پنوماتیک 4/2

    شیر های پنوماتیک 4/2 شامل شیر های مختلفی مانند شیر های برقی و شیر های دستی میباشد . برای تهیه … اطلاعات بیشتر

    شیر پنوماتیکی 3/2

    شیر های برقی 2-3 در شیرهای دستی و شیر های برقی پنوماتیک موجود میباشد . شیر های 2-3 معمولا برای … اطلاعات بیشتر

    شیر پنوماتیک 4/3

    شیر های 3-4 دارای سه حالت میباشند در وسط حالت خلاص دارد که سبب میشود سیلندر پنوماتیک در هر لحظه … اطلاعات بیشتر

    شیر پنوماتیک 5/3

    شیر پنوماتیک 3-5 دارای دو بوبین میباشد و این قابلیت را به اپراتور میدهد در هر لحظه و هر جا … اطلاعات بیشتر

    شیر پنوماتیک 5/2

    یکی از پر کاربرد ترین شیرهای پنوماتیک شیر پنوماتیک 2-5 میباشد . این شیر ها به صورت تک بوبین و … اطلاعات بیشتر

    شیر ربع گرد پنوماتیکی

    شیر ربع گرد ، شیر دستی پنوماتیک است که 45 درجه گردش دارد و جریان را قطع و وصل میکند. … اطلاعات بیشتر

    شیر پنوماتیک بین راهی

    _

    با استفاده از شیر پنوماتیک بین راهی می توان به دو طریق مختلف اقدام به تنظیم سرعت سیلندرها نمود. راه اول تنظیم سرعت به وسیله تنظیم مقدار جریان ورودی و راه دوم تنظیم سرعت به وسیله تنظیم مقدار جریان خروجی است. روش دوم روشی منطقی تر به نظر می رسد چرا که در صورت از هم جهت شدن جریان بار با پیستون، پیستون دچار شتاب منفی و عدم یکنواختی سرعت نمی شود.

    برای آشنایی بیشتر با شیر پنوماتیک پروانه ای به واتس آپ سایت پیام بدید.

    قیمت شیر بین راهی پنوماتیک

    شیر بین راهی پنوماتیک همانند اغلب شیرهای پنوماتیک دارای سایزبندی های مختلف از جمله سایز 1، 2/1، 8/3، 4/1 و 8/1 اینچ می باشد. این شیرها دارای ترکیب بندی و حالات (تعداد دهانه و پورت های ورودی و خروجی) مختلف بوده و جنس بدنه آن ها می تواند از متریال هایی چون چدن، مس، برنج، فولاد ضد زنگ و استیل ساخته شود که در قیمت آن موثر است. تنوع در برند و کشور سازنده نیز عاملی ست که منجر به تنوع قیمت شیر پنوماتیک بین راهی شده است.

    طبیعتا شیرهای بین راهی پنوماتیک ساخت ایران دارای قیمت اقتصادی تری نسبت به برندهای اروپایی می باشند با این حال باید کیفیت را مد نظر قرار داد. در خرید شیر پنوماتیک بین راهی باید استانداردهای و گواهی های کیفی محصول را در اولویت قرار داد چرا که شیرهای پنوماتیک دارای حساسیت بالایی هستند و در صورت انتخاب محصول بی کیفیت یقینا آسیب جدی به کل سیستم وارد خواهد شد.

    انواع شیرهای  پنوماتیک بین راهی  دارای عملکردهای متفاوتی هستند. این شیرها را می توان به صورت مکانیکی و یا به صورت اتوماتیک باز و بسته نمود. این مورد نیز قیمت شیر بین راهی پنوماتیک را دستخوش تغییر می کند. از دیگر عوامل موثر بر قیمت شیرهای بین راهی پنوماتیک می توان به دمای عملکردی، کیفیت ساخت، یکطرفه یا معمولی بودن شیر، برند و کشور سازنده و نوع اتصالات اشاره کرد که شامل اتصالات دو سر فیتینگ و دو سر مهره ای می شود. این شیرها دارای انواع خانگی و صنعتی هستند بنابراین کاربرد شیر نیز در قیمت آن موثر خواهد بود.

    همچنین لازم به ذکر است که از پارامترهای اقتصادی روز نیز یاد کنیم که قیمت شیر پنوماتیک بین راهی را دستخوش نوسان می کنند. تغییرات قیمت ارز، تغییرات قیمت متریال ها و دستمزدها همگی از جمله عواملی هستند که قیمت این محصول را دچار تغییر می کنند. بنابراین توصیه می شود که قبل از خرید شیر پنوماتیک بین راهی حتما با کارشناسان مجموعه صبا صنعت برای دریافت مشاوره و استعلام قیمت تماس حاصل نمایید.

    برای اطلاع از سایر قابلیت های و ثبت سفارش  شیر سیگنال پنوماتیک با شماره سایت در تماس باشید.

    خرید و فروش انواع شیر بین راهی پنوماتیک

    از شیرهای بین راهی پنوماتیک برای قطع و وصل نمودن جریان،  تنظیم جریان و انحراف جریان گازها، مایعات و بخار استفاده می شود. از شیر پنوماتیک بین راهی در صنایعی چون صنعت ساختمان سازی، نیروگاه ها، پالایشگاه های نفت و گاز، صنایع پتروشیمی، صنعت کشتی سازی، داروسازی، صنایع غذایی و کارگاه های صنعتی استفاده می شود.

    بنا به نوع کاربرد شیرهای پنوماتیک بین راهی از متریال های مختلفی در ساخت آن استفاده می شوند چرا که در هر کدام از این صنایع مواد مختلفی درون شیر جریان پیدا می کند. استفاده از مس، فولاد کربنی، فولاد ضد زنگ، برنج، چدن، مس و استیل در ساخت این شیرها متداول است.

    برای اطلاع از سایر قابلیت های شیر کنترل سرعت پنوماتیک تماس بگیرید.

    خرید اینترنتی شیر بین راهی پنوماتیک

    مجموعه صبا صنعت به عنوان یکی از حرفه ای ترین مجموعه های فعال در حوزه خرید و فروش انواع پنوماتیک بین راهی، شما را در راستای گزینش بهترین نمونه شیر بین راهی پنوماتیک برای صنعتی که در آن فعال هستید یاری خواهد کرد.

    از شیرهای  پنوماتیک بین راهی برای کنترل جریان آب در سیستم های کشاورزی، کنترل جریان سیالات در پالایشگاه ها و کارخانجات صنعتی، کنترل جریان در سیستم های لباسشویی  و ظرفشویی و دستگاه های آب تصفیه کن و شیر کولرهای آبی استفاده می شود. چنانچه می خواهید بیشترین بهره وری و ایمنی در سیستم های صنعتی رقم بخورد بی شک باید از تجربه و تخصص کارشناسان صبا صنعت در خرید شیر بین راهی پنوماتیک بهره مند شوید.

    ما برای رفاه حال شما عزیزان خدماتی چون مشاوره قبل از خرید و پشتیبانی بعد از فروش انواع شیرهای  بین راهی پنوماتیک را در لیست خدمات این مجموعه گنجانده ایم.

    برای اطلاع از نحوه ی سفارش شیر بین راهی پنوماتیک با شماره تلفن های ما در تماس باشید.

    امتیاز خود را ثبت کنید:

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    آموزش ها

    امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!

    اطلاع از قیمت ها و سفارش 0912-4433585 021-36612014