• شیر اهرمی پنوماتیک از لحاظ ساختمان و عملکرد ساده ترین نوع شیر پنوماتیک است. در این شیر پنوماتیک سیستم انتقال نیرو بر پایه باز و بسته کردن شیر توسط اپراتور بنا شده است. در واقع به جای استفاده از سیگنال باد، انرژی سیال و یا انرژی الکترومغناطیسی از انرژی مکانیکی برای باز و بسته شدن شیر استفاده می شود. با استفاده از شیر اهرمی پنوماتیک نمی توان اقدام به اجرای اتوماسیون قوی در سیستم های پنوماتیک نمود با این حال می توان صرفه بیشتری در هزینه ها رقم زد.

    برای اطلاع از سایر قابلیت های و ثبت سفارش شیر سیگنال پنوماتیک با شماره سایت در تماس باشید.

    شیر دستی پنوماتیک فستو

    شیر دستی پنوماتیک فستو برای فرمان در سیستم پنوماتیک به صورتی دستی میباشد . برند فستو آلمان دارای قیمت بالایی … اطلاعات بیشتر

    قطعات پنوماتیک lmc

    فروش کلیه لوازم پنوماتیک با برند LMC در صباصنعت . کلیه لوازم اعم از انواع اتصالات ، سیلندر های پنوماتیک … اطلاعات بیشتر

    شیر برقی فستو پنوماتیک

    شیر برقی پنوماتیکی فستو یکی از بهترین برند های شیر های پنوماتیک میباشد . برند فستو یکی از برند های … اطلاعات بیشتر

    شیر پنوماتیک 1/4

    شیر های پنوماتیک شایزهای مختلفی مانند 1/8 ، 1/4 ، 3/8 ، 1/2، 3/4 ،1 را دارا میباشد . یکی … اطلاعات بیشتر

    شیر پنوماتیک 4/2

    شیر های پنوماتیک 4/2 شامل شیر های مختلفی مانند شیر های برقی و شیر های دستی میباشد . برای تهیه … اطلاعات بیشتر

    شیر پنوماتیکی 3/2

    شیر های برقی 2-3 در شیرهای دستی و شیر های برقی پنوماتیک موجود میباشد . شیر های 2-3 معمولا برای … اطلاعات بیشتر

    شیر پنوماتیک 4/3

    شیر های 3-4 دارای سه حالت میباشند در وسط حالت خلاص دارد که سبب میشود سیلندر پنوماتیک در هر لحظه … اطلاعات بیشتر

    شیر پنوماتیک 5/3

    شیر پنوماتیک 3-5 دارای دو بوبین میباشد و این قابلیت را به اپراتور میدهد در هر لحظه و هر جا … اطلاعات بیشتر

    شیر پنوماتیک 5/2

    یکی از پر کاربرد ترین شیرهای پنوماتیک شیر پنوماتیک 2-5 میباشد . این شیر ها به صورت تک بوبین و … اطلاعات بیشتر

    شیر ربع گرد پنوماتیکی

    شیر ربع گرد ، شیر دستی پنوماتیک است که 45 درجه گردش دارد و جریان را قطع و وصل میکند. … اطلاعات بیشتر

    شیر پنوماتیک اهرمی

    _

    شیرهای پنوماتیک دستی از طرق مختلفی باز و بسته می شوند. این شیرهای کنترلی را می توان با استفاده از سوئیچ، پدال، اهرم و دکمه خارجی باز و بسته نمود. در تمامی این روش ها نیروی لازم از طریق اپراتور تامین می شود به همین دلیل است که شیر اهرمی پنوماتیک با عنوان “شیر تحریک دستی” نیز مطرح می شود.

    شیر پنوماتیک اهرمی را می توان به مثابه شیرهای پنوماتیک برقی در انواع ترکیب بندی ها و ساختمان های 3/5، 2/3 و 2/5 خریداری کرد. این شیرها دارای سایزبندی های مختلفی چون 2/1، 4/1 و 8/1 هستند و توسط برندهای معتبر آسیایی و اروپایی به تولید می رسند.

    مجموعه صبا صنعت با پوشش دادن برترین برندهای معتبر جهانی از شیر اهرمی پنوماتیک در این مجموعه شما را از بابت خرید ایمن و با کیفیت آسوده خاطر نموده است. بنابراین اگر برای اجرای سیستم های پنوماتیک به شیر پنوماتیک اهرمی نیاز دارید می توانید برای دریافت مشاوره با کارشناسان صبا صنعت تماس حاصل نمایید.

    برای دیدن سایر اطلاعات از شیر پنوماتیک کنترل با شماره واتس آپ ما در ارتباط باشید.

    قیمت شیر پنوماتیک اهرمی

    آنچه که عیان است اقتصادی بودن قیمت شیر پنوماتیک اهرمی نسبت به شیرهای پنوماتیک برقی و پنوماتیک بادی می باشد. با خرید شیر اهرمی پنوماتیک می توانید صرفه اقتصادی بیشتری را در پروژه های صنعتی رقم بزنید اما قیمت شیر پنوماتیک اهرمی به خودی خود متاثر از پارامترهای مختلف می باشد.

    قیمت شیر اهرمی پنوماتیک را می توان برگرفته از کیفیت ساخت، حالت شیر (تعداد دهانه و پورت ورودی خروجی)، سایز پورت های شیر، جنس بدنه، فشار خلاء، بازه دمای کاری، قطر اسمی پورت، ضریب رسانایی شیر، نسبت فشار بحرانی، دبی هوا، برند و کشور سازنده و همچنین گارانتی و خدمات فروش دانست. بسیار مهم است که هنگام خرید شیرهای پنوماتیک اهرمی به گارانتی و ضمانت اصالت آن توجه داشته باشید. هیچ گاه کیفیت را فدای قیمت نکنید.

    چه بسا که با خرید شیر پنوماتیک اهرمی ارزان قیمت و بی کیفیت، سیستم دچار نشتی شود و آسیب جدی و خسارات سنگین به سیستم شما وارد گردد.

    مجموعه صبا صنعت با ارائه قیمت های اقتصادی در این مجموعه در کنار کیفیت بهینه سعی در ارتقای سیستم های صنعتی داخلی و کمک به تولید کنندگان در این شرایط و اوضاع اقتصادی نموده است. برای اطلاع از قیمت شیر اهرمی پنوماتیک و آگاهی از شرایط خرید می توانید با کارشناسان مجموعه صبا صنعت در تماس باشید.

    برای ثبت سفارش شیر سلکتوری پنوماتیک به صفحه ی ارتباط با ما مراجعه کنید.

    خرید و فروش انواع شیر اهرمی پنوماتیک 

    وضعیت عملکرد شیر های پنوماتیک اهرمی را می توان به صورت دستی از طریق اهرم طراحی شده تغییر داد. مجموعه صبا صنعت به عنوان یکی از حرفه ای ترین مجموعه های خرید و فروش انواع شیر پنوماتیک اهرمی، بهترین برندها را در این مجموعه تحت پوشش دارد. نکات مهمی را باید در خرید شیر پنوماتیک اهرمی لحاظ کنید که شاید بسیاری از شما به آن ها بی توجه باشید.

    توجه به فشار کاری شیر، بدنه با کیفیت، استانداردها و گواهی های کیفیت، بهره مندی از استحکام، عایق بودن در برابر جریان برق، قیمت اقتصادی، برند معتبر، تعداد دهانه و پورت های ورودی خروجی و همچنین بهره مندی از گارانتی و ضمانت اصالت از مهمترین نکات خرید شیر پنوماتیک اهرمی می باشد.

    مجموعه صبا صنعت با شناسایی دغدغه های مهم صنعتگران و تولیدکنندگان فعال داخلی سعی در ارائه بهترین نمونه های شیر پنوماتیک اهرمی نموده است و برای آسودگی خیال شما ارائه پشتیبانی بعد از فروش شیر پنوماتیک اهرمی و همچنین مشاوره خرید شیر پنوماتیک اهرمی را در دستور کار خود قرار داده است.

    بنابراین اگر می خواهید بهترین انتخاب را در خرید شیر پنوماتیک اهرمی برای سیستم های پنوماتیک صنعتی داشته باشید و بیشترین بهره وری را در کار خود حاصل کنید می توانید از کارشناسان ما در این راستا کمک بخواهید. هدف ما ارتقای سطح کیفی تولیدات داخلی و بالا بردن پرچم تولیدکنندگان ایرانی در عرصه های جهانی می باشد.

    برای اطلاع از ویژگی های شیر برقی پنوماتیک کوچک با شماره های مجموعه تماس بگیرید.

    امتیاز خود را ثبت کنید:

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    آموزش ها

    امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!

    اطلاع از قیمت ها و سفارش 0912-4433585 021-36612014