• انواع شیر پنوماتیک در بازار موجود است و در صنعت مورد استفاده قرار می گیرد که یکی از این مدل ها، شیرهای سیگنال هستند. مشخصه مهم و پر رنگی که در مورد شیر سیگنال پنوماتیک وجود دارد این است که تحریک شیر سیگنال پنوماتیک توسط باد صورت می پذیرد. به همین دلیل به این شیرها، شیر تحریک فرمان باد هم گفته می شود. شیرهای سیگنال پنوماتیک می توانند از نوع تک سیگنال و دو سیگنال باشند. ساختمان این شیرها از لحاظ ابعاد فیزیکی با یکدیگر متفاوت بوده و به صورت چشمی قابل تشخیص از هم هستند.

    برای اطلاع از قیمت و ثبت سفارش شیر سه راهه پنوماتیک در واتس آپ پیام بگذارید.

    شیر دستی پنوماتیک فستو

    شیر دستی پنوماتیک فستو برای فرمان در سیستم پنوماتیک به صورتی دستی میباشد . برند فستو آلمان دارای قیمت بالایی … اطلاعات بیشتر

    قطعات پنوماتیک lmc

    فروش کلیه لوازم پنوماتیک با برند LMC در صباصنعت . کلیه لوازم اعم از انواع اتصالات ، سیلندر های پنوماتیک … اطلاعات بیشتر

    شیر برقی فستو پنوماتیک

    شیر برقی پنوماتیکی فستو یکی از بهترین برند های شیر های پنوماتیک میباشد . برند فستو یکی از برند های … اطلاعات بیشتر

    شیر پنوماتیک 1/4

    شیر های پنوماتیک شایزهای مختلفی مانند 1/8 ، 1/4 ، 3/8 ، 1/2، 3/4 ،1 را دارا میباشد . یکی … اطلاعات بیشتر

    شیر پنوماتیک 4/2

    شیر های پنوماتیک 4/2 شامل شیر های مختلفی مانند شیر های برقی و شیر های دستی میباشد . برای تهیه … اطلاعات بیشتر

    شیر پنوماتیکی 3/2

    شیر های برقی 2-3 در شیرهای دستی و شیر های برقی پنوماتیک موجود میباشد . شیر های 2-3 معمولا برای … اطلاعات بیشتر

    شیر پنوماتیک 4/3

    شیر های 3-4 دارای سه حالت میباشند در وسط حالت خلاص دارد که سبب میشود سیلندر پنوماتیک در هر لحظه … اطلاعات بیشتر

    شیر پنوماتیک 5/3

    شیر پنوماتیک 3-5 دارای دو بوبین میباشد و این قابلیت را به اپراتور میدهد در هر لحظه و هر جا … اطلاعات بیشتر

    شیر پنوماتیک 5/2

    یکی از پر کاربرد ترین شیرهای پنوماتیک شیر پنوماتیک 2-5 میباشد . این شیر ها به صورت تک بوبین و … اطلاعات بیشتر

    شیر ربع گرد پنوماتیکی

    شیر ربع گرد ، شیر دستی پنوماتیک است که 45 درجه گردش دارد و جریان را قطع و وصل میکند. … اطلاعات بیشتر

    شیر سیگنال پنوماتیک

    _

    در شیر سیگنال پنوماتیک تک سیگنال با جریان یافتن هوای فشرده شیر باز یا بسته می شود و بعد از قطع شدن جریان به دلیل وجود فنر در پشت شیر و برگشت پذیر بودن شیر، شیر به حالت اول باز می گردد در شیر های سیگنال پنوماتیک دو سیگنال اما خبری از فنر نیست و برای قطع یا وصل کردن مجدد جریان باید سیگنال مربوطه ارسال شود.

    شیر سیگنال پنوماتیک برای عملکرد خود به انرژی الکترومغناطیسی نیاز ندارد و تحریک شیر توسط فرمان سیگنال باد صورت می پذیرد. این شیرها به نوعی ایمنی سیستم را نیز ارتقا می دهند چرا که به واسطه استفاده از آن ها احتمال حریق و آتش سوزی ناشی از اتصالات برقی به شدت کاهش پیدا می کند.

    در شیر سیگنال پنوماتیک علاوه بر پورت های ورودی و خروجی که مختص عبور هوا طراحی می شوند، پورت های دیگری نیز وجود دارد که به پیلوت های تحریک پذیر معروف هستند. این پیلوت ها در واقع جایگزینی برای بوبین های مغناطیسی در شیرهای پنوماتیک برقی محسوب می شوند. تغییر جهت Spool یا همان دیسک در شیر سیگنال پنوماتیک توسط این پیلوت ها صورت می پذیرد.

    شیر های سیگنال پنوماتیک را می توان به صورت تکی و یا بلوکی نصب کرد بدین صورت که چند شیر سیگنال پنوماتیک توسط قطعه ای به نام بلوک به صورت متمرکز در کنار هم قرار می گیرند. این شیرها می توانند دیاگرام های حرکتی مختلفی داشته باشند و در سایزهای مختلف به تولید برسند.

    برای آگاهی از نحوه ی سفارش شیر پنوماتیک فشار بالا با ما در ارتباط باشید.

    قیمت شیر سیگنال پنوماتیک

    شیر سیگنال پنوماتیک می تواند از نوع تک سیگنال یا دو سیگنال باشد. مهمترین عاملی که قیمت شیر سیگنال پنوماتیک را دستخوش تغییر می کند همین عامل است. در شیر های سیگنال پنوماتیک تک سیگنال برای باز و بسته شدن تنها به ارسال یک سیگنال نیاز است در حالی که در شیر سیگنال پنوماتیک دو سیگنال باز و بسته شدن شیر نیاز به ارسال سیگنال مختص به خود دارد. بنابراین ساختار این دو شیر کاملا متفاوت است و می توان گفت که قیمت شیر سیگنال پنوماتیک دو سیگنال با یکسان بودن سایر شرایط بیش از شیر سیگنال پنوماتیک یک سیگنال می باشد.

    از جمله پارامترهای موثر در قیمت شیر سیگنال پنوماتیک می توان به فلو یا دبی عبوری از شیر، سایز شیر، دیاگرام حرکتی شیر، جنس بدنه شیر، برند و کشور سازنده، استانداردهای تولید، گواهی های کیفی، تک سیگنال یا دو سیگنال بودن شیر، نرمالی کلوز یا نرمالی اوپن بودن شیر و دما و فشار کاری اشاره کرد.

    توصیه می شود که قبل از خرید برای استعلام قیمت شیر سیگنال پنوماتیک و دریافت مشاوره با کارشناسان صبا صنعت تماس حاصل نمایید تا اطلاعات لازم را در این راستا دریافت کنید.

    برای آگاهی از اطلاعات بیشتر در خصوص شیر دیافراگمی پنوماتیکی با شماره های سایت در تماس باشید.

    خرید و فروش انواع شیر سیگنال پنوماتیک

    شیر سیگنال پنوماتیک در انواع تک سیگنال و دو سیگنال در مجموعه صبا صنعت قابل خریداری می باشد. این شیرها دارای دیاگرام های حرکتی متنوعی هستند. بنابراین باید در خرید شیر های سیگنال پنوماتیک به نوع سیستم و نیازهای آن توجه داشته باشید. از طرفی می توان شیر سیگنال پنوماتیک را در انواع نرمالی اوپن یا نرمالی کلوز خریداری کرد. در واقع بدان معنا که شیر سیگنال پنوماتیک می تواند به صورت دیفالت باز یا بسته باشد. هر چند که می توان با اعمال تغییرات جزئی شیر را تنظیم نمود. شما باید قبل از خرید شیر سیگنال پنوماتیک به تمام این نکات آگاه باشید.

    ما برای آسودگی خیال شما از بابت خرید استاندارد و اصولی شیر سیگنال پنوماتیک، اقدام به ارائه مشاوره قبل از خرید توسط کارشناسان خبره نموده ایم. بنابراین کافی ست قبل از خرید شیر سیگنال پنوماتیک با مجموعه صبا صنعت تماس حاصل نمایید تا مشاوره های دقیق و حرفه ای در این راستا دریافت کنید. کارشناسان ما تمام نکات فنی و ایمنی را قبل از خرید شیر سیگنال پنوماتیک با شما در میان می گذارند و بهترین انتخاب را برای سیستم صنعتی مورد نظر اتخاذ می کنند.

    مجموعه صبا صنعت یکی از حرفه ای ترین مجموعه ها در حوزه خرید و فروش انواع شیر های سیگنال پنوماتیک در ایران می باشد که با بهره گیری از تخصص و تجربه تیم حرفه ای خود بیشترین آمار فروش شیر سیگنال پنوماتیک را در ایران به خود اختصاص داده.

    برای ثبت سفارش شیر پنوماتیک پروانه ای از طریق واتس آپ با ما در ارتباط باشید.

    امتیاز خود را ثبت کنید:

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    آموزش ها

    امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!

    اطلاع از قیمت ها و سفارش 0912-4433585 021-36612014