آشنایی با انواع پمپ هیدرولیک پیستونی

  • پمپ هیدرولیک پیستونی چیست؟ امروزه صنعت بسیار گسترده و پیشرفته شده است و سرعت در صنعت حرف اول را میزند. امروزه کارخانه یا صنایعی پیشرفت می‌کند که سرعت در تولید را سرلوحه کار خود قرار دهند و صرفاً به کیفیت بسنده نکنند. نیاز بازارهای جهانی، افزایش جمعیت و تمایل مردم به مصرف گرایی، موجب شده است که صنعت هایی که در زمینه ساخت و تولید کالاهای مورد نیاز زندگی فعالیت می کنند، رونق بگیرند. 

    به همین دلیل باید سرعت تولید خود را نیز افزایش دهند. استفاده از انواع سیستم های هیدرولیکی و پنوماتیکی موجب افزایش سرعت کار می شود و کار را راحت تر می کند. سیستم های هیدرولیکی از اجزای مختلفی ساخته شده اند. یکی از این اجزا پمپ هیدرولیک پستونی می باشد. پمپ هیدرولیکی خود نیز دارای انواع مختلفی می باشد. سایت صبا صنعت یکی از عرضه کنندگان اجزای سیستم هیدرولیکی می باشد و قصد دارد در این مقاله شما را با موضوع “پمپ هیدرولیک پیستونی چیست” و “انواع پمپ هیدرولیک پیستونی” آشنا سازد. پیشنهاد می‌شود تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

    برای اطلاع از قیمت و خرید جک پنوماتیک با ما تماس بگیرید.

    منظور از پمپ هیدرولیک پیستونی چیست؟ 

    تعریف مناسبی که می توان برای “پمپ هیدرولیک پیستونی چیست” داد این است که، پمپ هیدرولیک پیستونی یکی از با دوام ترین پمپ هایی می باشد که می توان از آن در سیستم های هیدرولیکی استفاده کرد. این پمپ ها برای سیستم هایی که با فشار بالا کار می کنند بسیار مناسب هستند و می توانند تا هفتصد بار فشار را تحمل کنند. 

    مبحث “پمپ هیدرولیک پیستونی چیست” به گونه ای است که نسبت به وزنی که دارند، بیشترین توان را دارا هستند. این امر موجب شده است که قیمت این پمپ ها نسبت به سایر مدل ها کمی بیشتر باشد. اعمال فشار و انتقال سیال در این نوع پمپ ها، بدون ضربه بوده و موجب افزایش طول عمر پمپ هیدرولیک پیستونی، نسبت به سایر پمپ ها می شود. اما این نکته را نیز باید درنظر گرفت که علی رغم کیفیت و طول عمر بالای این پمپ ها، به دلیل پیچیدگی تکنولوژی ساخت، تعمیر آن ها کمی دشوار است. 

    انواع ‌پمپ هیدرولیک پیستونی چیست؟

    پمپ های هیدرولیک بازه بسیار گسترده ای داشته و به انواع مختلفی تقسیم می شود. یکی از این انواع، پمپ هیدرولیک پیستونی می باشد که خود پمپ پیستونی نیز به انواع مختلفی تقسیم می گردد. در ادامه شما را با “انواع پمپ هیدرولیک پیستونی چیست” آشنا خواهیم ساخت. 

    برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شیر پنوماتیک با ما در ارتباط باشید.

    پمپ هیدرولیک پیستونی شعاعی

    این پمپ ها از یک بدنه که بعنوان سیلندر عمل می کند و پیستون های مربوط به آن ساخته شده است. از دیگر اجزای این پمپ می توان به رینگ عکس العمل و یک شیر در روتور اشاره کرد. در پمپ پیستونی شعاعی، پیستون ها در یک آرایش خطی منظم در بالای بادامکی قرار گرفته اند. این پمپ ها دارای بازده بسیار زیادی می باشند. پمپ شعاعی می تواند فشار تا صد بار و دبی تا ۶۰۰ لیتر بر دقیقه را فراهم کند. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع پمپ هیدرولیک پیستونی شعاعی، به سایت صبا صنعت مراجعه کنید. 

    اهمیت شناخت پمپ هیدرولیک پیستونی چیست؟

    پمپ پیستونی محوری

    این پمپ ها یکی از پرکاربردترین پمپ های پیستونی می باشند؛ زیرا با تغییر طول کورس جابجایی هر پیستون یا محور پیستون ها، می توان فشار پمپ را بیشتر کرد. در این پمپ ها، جابجایی متغیرها و محور پیستون ها به کمک سیستم جبران کننده تنظیم می گردد. محورهای پمپ پیستونی محوری را می توان حداکثر تا ۱۷ درجه تغییر داد. پمپ هیدرولیک پیستونی محوری، خود دارای مدل های مختلفی می باشد. 

    برای ثبت سفارش شیر پنوماتیک بخار به واتس آپ ما پیام بدید.

    پمپ پیستونی محوری سرکج

    در پمپ پیستونی محوری سرکج، شاتون پیستون ها به ساچمه های کروی که در قسمت اتصالات، قرار دارند متصل می شوند. این پمپ ها فضای کمی برای نصب نیاز دارند و در مکان هایی با محدودیت فضا، مورد استفاده قرار می گیرند. 

    پمپ پیستونی هیدرولیکی محوری با زاویه گیر

    این نوع کمپانی یکی است بهترین پمپ های محوری هستند که در آنها محور بلوک سیلندر و محور محرک بطور موازی با یکدیگر قرار می گیرند. 

    برای اطلاع از قیمت و ثبت سفارش  شیر بادی پنوماتیک اهرمی در واتس آپ پیام بگذارید.

    اهمیت شناخت پمپ هیدرولیک پیستونی چیست؟

    پمپ های هیدرولیک یکی از مهمترین قسمت های سیستم هیدرولیک می باشد و شما متناسب با نیاز خود و استفاده ای که از سیستم هیدرولیکی دارید، یکی از انواع پمپ هیدرولیکی را خریداری نمایید‌.  سایت صبا صنعت تلاش کرد تا در این مقاله شما را با انواع این محصول و موضوع “پمپ هیدرولیک پیستونی چیست” آشنا نماید. شما می توانید برای تهیه انواع پمپ هیدرولیک پیستونی و سایر قطعات هیدرولیکی به سایت صبا صنعت مراجعه کنید.

    امتیاز خود را ثبت کنید:

    میانگین امتیازات ۴ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    آموزش ها

    امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!

    اطلاع از قیمت ها و سفارش 0912-4433585 021-36612014