شیر بادی پنوماتیک اهرمی

  • شیر بادی پنوماتیک اهرمی از انواع شیرهای اهرمی است که همه ما برخورد مستقیم با آن ها را داشته ایم. شیرهای اهرمی را در آشپزخانه ها و سرویس های بهداشتی بارها دیده ایم. شیوه باز کردن این شیرها بدین شکل است که با کشیدن یک اهرم به صورت دستی، مسیر جریان باز خواهد شد. این فرآیند در مورد شیر بادی پنوماتیک اهرمی نیز صدق می کند.

    برای باز کردن شیر بادی پنوماتیک اهرمی کافیست اپراتور اهرم را بچرخاند. بنابراین مسیر جریان سیال باز خواهد شد. شیر بادی پنوماتیک اهرمی را می توان در واقع یکی از ساده ترین انواع شیرهای پنوماتیک از لحاظ ساختار دانست.

    تغییر مسیر جریان باد در شیرهای بادی پنوماتیک اهرمی به واسطه اعمال نیروی مکانیکی توسط اپراتور انجام می شود. این شیر را با نام شیر تحریک دستی نیز می شناسند. سیال جاری در مسیر این شیر می تواند گاز یا هوای فشرده باشد. مصارف زیادی را از شیرهای بادی پنوماتیک اهرمی در حوزه های مختلف شاهد هستیم بنابراین برخلاف تصور برخی افراد که تجهیزات مکانیکی را منسوخ شده می دانند، شیر بادی پنوماتیک اهرمی همچنان یکی از پر مصرف ترین و پر کاربردترین ها در حوزه صنعت می باشد.

    برای آگاهی از نحوه ی سفارش شیر پنوماتیک فشار بالا با ما در ارتباط باشید.

    شیر دستی پنوماتیک فستو

    شیر دستی پنوماتیک فستو برای فرمان در سیستم پنوماتیک به صورتی دستی میباشد . برند فستو آلمان دارای قیمت بالایی … اطلاعات بیشتر

    قطعات پنوماتیک lmc

    فروش کلیه لوازم پنوماتیک با برند LMC در صباصنعت . کلیه لوازم اعم از انواع اتصالات ، سیلندر های پنوماتیک … اطلاعات بیشتر

    شیر برقی فستو پنوماتیک

    شیر برقی پنوماتیکی فستو یکی از بهترین برند های شیر های پنوماتیک میباشد . برند فستو یکی از برند های … اطلاعات بیشتر

    شیر پنوماتیک 1/4

    شیر های پنوماتیک شایزهای مختلفی مانند 1/8 ، 1/4 ، 3/8 ، 1/2، 3/4 ،1 را دارا میباشد . یکی … اطلاعات بیشتر

    شیر پنوماتیک 4/2

    شیر های پنوماتیک 4/2 شامل شیر های مختلفی مانند شیر های برقی و شیر های دستی میباشد . برای تهیه … اطلاعات بیشتر

    شیر پنوماتیکی 3/2

    شیر های برقی 2-3 در شیرهای دستی و شیر های برقی پنوماتیک موجود میباشد . شیر های 2-3 معمولا برای … اطلاعات بیشتر

    شیر پنوماتیک 4/3

    شیر های 3-4 دارای سه حالت میباشند در وسط حالت خلاص دارد که سبب میشود سیلندر پنوماتیک در هر لحظه … اطلاعات بیشتر

    شیر پنوماتیک 5/3

    شیر پنوماتیک 3-5 دارای دو بوبین میباشد و این قابلیت را به اپراتور میدهد در هر لحظه و هر جا … اطلاعات بیشتر

    شیر پنوماتیک 5/2

    یکی از پر کاربرد ترین شیرهای پنوماتیک شیر پنوماتیک 2-5 میباشد . این شیر ها به صورت تک بوبین و … اطلاعات بیشتر

    شیر ربع گرد پنوماتیکی

    شیر ربع گرد ، شیر دستی پنوماتیک است که 45 درجه گردش دارد و جریان را قطع و وصل میکند. … اطلاعات بیشتر

    شیر تخلیه سریع پنوماتیکی کوزه ای

    قیمت تخلبه سریع کوزه ای 1/4 تماس بگیرید قیمت تخلبه سریع کوزه ای 1/2 تماس بگیرید قیمت تخلبه سریع کوزه … اطلاعات بیشتر

    شیر تخلیه سریع پنوماتیکی ایرکنترل

    وظیفه شیر تخلیه سریع پنوماتیک , تخلیه سریع جریان داخل سیلندر میباشد که موجب حرکت سریع جک پنوماتیک (سیلندر پنوماتیک) به سمت پایین میشود. شیر … اطلاعات بیشتر

    شیرهای بادی پنوماتیک اهرمی همانند عمده شیرهای پنوماتیک در انواع دیاگرام های حرکتی و سایزهای مختلف به فروش می رسد. سایز و ساختار شیر بادی پنوماتیک اهرمی در واقع به نوع کاربرد شما بستگی دارد. این شیرها می توانند تعداد دهانه های ورودی و خروجی متعددی داشته باشند و موقعیت های سوئیچینگ در آن ها متغیر باشد.

    شیرهای بادی پنوماتیک اهرمی توسط فشار بالای باد کنترل می شود و باز و بسته شدن آن توسط یک اهرم صورت می پذیرد. کاربرد عمده شیر بادی پنوماتیک اهرمی تنظیم فشار نیست بلکه از آن برای اقداماتی چون ON و OFF یعنی باز و بسته کردن مسیر جریان استفاده می شود. این نوع شیر پنوماتیک معمولا قابلیت های پیشرفته ای چون تغییر جهت و تنظیم فشار و دبی را ندارد. با این حال یکی از عناصر پایه ای در سیستم پنوماتیک است.

    برای اطلاع از نحوه ی سفارش شیر بین راهی پنوماتیک با شماره تلفن های ما در تماس باشید.

    شیرهای بادی پنوماتیک اهرمی معمولا در سایزهای کوچک طراحی می شود. اگر هدف طراحی شیر پنوماتیک با چنین ساز و کاری در ابعاد بزرگ باشد، تولید کنندگان شیر بادی پنوماتیک گیربکسی را ارائه می دهند.

    قیمت شیر بادی پنوماتیک اهرمی

    _

    شیرهای بادی پنوماتیک اهرمی از پر فروش ترین شیرهای پنوماتیک صنعتی می باشد. ساختار ساده اما کاربردی این شیر پنوماتیک منجر به کاربرد وسیع آن در صنعت شده. این کاربرد به قدری زیاد است که در کمتر حوزه صنعتی د پایی از شیر بادی پنوماتیک اهرمی پیدا نیست.

    البته می توان قیمت شیرهای بادی پنوماتیک اهرمی را نیز عاملی موثر در کاربرد گسترده ی آن دانست. قیمت این شیر به دلیل ساختار ساده و ابتدایی آن نسبت به قیمت شیرهای برقی پنوماتیک بسیار اقتصادی تر می باشد.

    از جمله عواملی که قیمت شیرهای بادی پنوماتیک اهرمی را تحت تاثیر قرار می دهند می توان به قابلیت عبور سیال های مختلف با درجات خورندگی و ویسکوزیته متفاوت، قابلیت کنترل جریان عبوری، سرعت باز و بسته شدن، میزان فضای اشغالی، استانداردها، میزان افت فشار، دمای و فشار کاری بهینه، دیاگرام حرکتی و سایز اسمی، قابلیت نصب در خطوط عمودی و افقی، گشتاور عملکرد و میزان گشودگی دیسک و دقت کنترل اشاره کرد.

    برای ثبت سفارش شیر تخلیه سریع پنوماتیک به صفحه ی ارتباط با ما مراجعه کنید.

    خرید و فروش انواع شیر بادی پنوماتیک اهرمی

    شیر بادی پنوماتیک اهرمی یکی از شیرهای پنوماتیک کاملا مناسب برای قطع و وصل جریان در سیستم های پنوماتیک است. اگر هدف تان کنترل جریان آن هم تحت شرایط خاص می باشد باز هم می توانید اقدام به خرید این نوع شیر پنوماتیک نمایید با این حال باید در انتخاب نوع شیر اهرمی دقت کنید. به عنوان مثال شیر ویفری اهرمی که از نوع پروانه ای بدون فلنج می باشد می تواند در این شرایط کاربرد داشته باشد.

    بسیار مهم است که قبل از خرید شیرهای بادی پنوماتیک اهرمی با کارشناسان و متخصصین این حوزه پیرامون نوع کاربرد شیر پنوماتیک گفتگو کنید. به عنوان مثال استفاده از شیرهای بادی پنوماتیک اهرمی برای طولانی مدت می تواند آسیب های ناشی از کاویتاسیون را شدت بخشد که قابل بحث است.

    مواردی نظیر مقاومت شیر در برابر شرایط مخرب، دیاگرام حرکتی شیر، سایز اسمی، برند تولیدی، کشور سازنده، استانداردهای تولید و دما و فشار کاری از مهمترین مواردی است که به هنگام خرید شیرهای بادی پنوماتیک اهرمی باید لحاظ گردند.

    برای آشنایی بیشتر با شیر برقی یک طرفه پنوماتیک به واتس آپ ما پیام دهید.

    مجموعه صبا صنعت به عنوان یکی از مجموعه های معتبر در حوزه خرد و فروش انواع شیر بادی پنوماتیک اهرمی در ایران، با بهره گیری از دانش و تخصص کارشناسان مجرب این مجموعه شرایط را برای یک خرید موفقیت آمیز توسط شما عزیزان فراهم آورده. کافیست با کارشناسان ما در تماس باشید تا اطلاعات لازم را دریافت کنید.

    امتیاز خود را ثبت کنید:

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    آموزش ها

    امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!

    اطلاع از قیمت ها و سفارش 0912-4433585 021-36612014