• شیر بادی پنوماتیک پمپ یکی از انواع شیرهای پنوماتیک است. انتقال باد و هوای فشرده در سیستم های پنوماتیک تنها با حضور شیرهای پنوماتیک است که صورت می پذیرد. هوای فشرده ای که از آن حرف می زنیم می تواند منبع انتقال قدرت و یا سیال جاری در خطوط لوله کشی باشد. قطع و وصل جریان هوا و تنظیم شدت و سرعت عبور هوای فشرده در خطوط توسط شیر بادی پنوماتیک پمپ انجام می شود.

    اما چرا این شیر پنوماتیک را بدین نام می شناسند؟ شیر بادی پنوماتیک پمپ اغلب در کنار پمپ ها استفاده می شود. متداول ترین نوع از شیر بادی پنوماتیک پمپ را می تواند شیر یکسو کننده جریان دانست. این شیر با هدف جلوگیری از بازگشت سیال به خطوط، مورد استفاده قرار می گیرد. زمانی که سرعت و شدت سیال افت پیدا کند امکان بازگشت آن به پمپ وجود خواهد داشت بنابراین ممکن است سیستم به طور کلی دچار نقص و خرابی شود. شیر بادی پنوماتیک پمپ در این شرایط وارد عمل شده و با یکطرفه کردن جریان، جلوی بازگشت هوای فشرده را به پمپ خواهد گرفت.

    شیر بادی پنوماتیک پمپ در انواع یک جهته و چند جهته موجود می باشد. شما می توانید بسته به موقعیت و شرایط سیستم پنوماتیک اقدام به خرید شیر بادی پنوماتیک پمپ با دیاگرام حرکتی و سایز اسمی منحصر به فرد نمایید.

    برای اطلاع از نحوه ی سفارش شیر بین راهی پنوماتیک با شماره تلفن های ما در تماس باشید.

    نوع دیگری از شیر بادی پنوماتیک پمپ را می توان شیر فشار شکن پنوماتیک دانست. در سیستم های هیدرولیک و پنوماتیک شاهد تولید فشار بالا توسط پمپ و کمپرسور هستیم. استفاده از شیر بادی پنوماتیک پمپ منجر به برقراری تعادل فشار سیستم خواهد شد. به موجب استفاده از این شیر پنوماتیک فشار خروجی از فشار ورودی کمتر شده و جلوی بروز خسارات در اثر وارد شدن نیروی غیر منتظره گرفته می شود.

    شیر دستی پنوماتیک فستو

    شیر دستی پنوماتیک فستو برای فرمان در سیستم پنوماتیک به صورتی دستی میباشد . برند فستو آلمان دارای قیمت بالایی … اطلاعات بیشتر

    قطعات پنوماتیک lmc

    فروش کلیه لوازم پنوماتیک با برند LMC در صباصنعت . کلیه لوازم اعم از انواع اتصالات ، سیلندر های پنوماتیک … اطلاعات بیشتر

    شیر برقی فستو پنوماتیک

    شیر برقی پنوماتیکی فستو یکی از بهترین برند های شیر های پنوماتیک میباشد . برند فستو یکی از برند های … اطلاعات بیشتر

    شیر پنوماتیک 1/4

    شیر های پنوماتیک شایزهای مختلفی مانند 1/8 ، 1/4 ، 3/8 ، 1/2، 3/4 ،1 را دارا میباشد . یکی … اطلاعات بیشتر

    شیر پنوماتیک 4/2

    شیر های پنوماتیک 4/2 شامل شیر های مختلفی مانند شیر های برقی و شیر های دستی میباشد . برای تهیه … اطلاعات بیشتر

    شیر پنوماتیکی 3/2

    شیر های برقی 2-3 در شیرهای دستی و شیر های برقی پنوماتیک موجود میباشد . شیر های 2-3 معمولا برای … اطلاعات بیشتر

    شیر پنوماتیک 4/3

    شیر های 3-4 دارای سه حالت میباشند در وسط حالت خلاص دارد که سبب میشود سیلندر پنوماتیک در هر لحظه … اطلاعات بیشتر

    شیر پنوماتیک 5/3

    شیر پنوماتیک 3-5 دارای دو بوبین میباشد و این قابلیت را به اپراتور میدهد در هر لحظه و هر جا … اطلاعات بیشتر

    شیر پنوماتیک 5/2

    یکی از پر کاربرد ترین شیرهای پنوماتیک شیر پنوماتیک 2-5 میباشد . این شیر ها به صورت تک بوبین و … اطلاعات بیشتر

    شیر ربع گرد پنوماتیکی

    شیر ربع گرد ، شیر دستی پنوماتیک است که 45 درجه گردش دارد و جریان را قطع و وصل میکند. … اطلاعات بیشتر

    شیر تخلیه سریع پنوماتیکی کوزه ای

    قیمت تخلبه سریع کوزه ای 1/4 تماس بگیرید قیمت تخلبه سریع کوزه ای 1/2 تماس بگیرید قیمت تخلبه سریع کوزه … اطلاعات بیشتر

    شیر تخلیه سریع پنوماتیکی ایرکنترل

    وظیفه شیر تخلیه سریع پنوماتیک , تخلیه سریع جریان داخل سیلندر میباشد که موجب حرکت سریع جک پنوماتیک (سیلندر پنوماتیک) به سمت پایین میشود. شیر … اطلاعات بیشتر

    قیمت شیر بادی پنوماتیک پمپ

    _

    هدف از به کار بردن شیر بادی پنوماتیک پمپ در عمده مواقع بالا بردن سطح ایمنی در سیستم های پنوماتیک می باشد. این شیر در قالب انواع شیرهای یکسو کننده جریان و فشار شکن در کنار پمپ ها استفاده می شود و شرایط استیبل و بهینه را در سیستم برقرار می کند. بنابراین خرید شیر بادی پنوماتیک پمپ برای جلوگیری از بروز حوادث مخاطره ساز ضروری است.

    می توان اینگونه نتیجه گرفت که هزینه خرید شیرهای بادی پنوماتیک پمپ هزینه ای غیر قابل حذف است. بنابراین خواه ناخواه باشد این هزینه را پرداخت کنید. اما قیمت شیر بادی پنوماتیک پمپ به چه پارامترهایی بستگی دارد؟ آیا قیمت این محصول در سطح بالایی قرار دارد یا می توان همراه با صرفه اقتصادی دست به خرید آن زد؟

    برای ثبت سفارش شیر پنوماتیک بخار به واتس آپ ما پیام بدید.

    حقیقت این است که قیمت شیرهای بادی پنوماتیک پمپ قبل از هر چیز به نوع شیر بستگی دارد. ساز و کار شیر پنوماتیک پمپ چیزی است که در وهله اول قیمت شیر بادی پنوماتیک پمپ را تعیین می کند. دیاگرام حرکتی شیر، تعداد پورت ها، موقعیت های سوئیچینگ، سرعت باز و بسته شدن، دما و فشار کاری بهینه، جنس شیر، برند تولیدی، ضریب جریان، زمان پاسخ، سایز رزوه ها و دقت کنترل همگی از عوامل موثر در قیمت شیر بادی پنوماتیک پمپ هستند.

    اگر قصد خرید شیرهای بادی پنوماتیک پمپ با قیمت بهینه و کیفیت تضمین شده را دارید ما خرید این محصول از صبا صنعت را به شما پیشنهاد می دهیم. برای اطلاع از قیمت شیر بادی پنوماتیک پمپ کافیست با کارشناسان ما در این مجموعه تماس حاصل کنید.

    برای ثبت سفارش شیر پنوماتیک اهرمی با شماره های درج شده تماس بگیرید.

    خرید و فروش انواع شیر بادی پنوماتیک پمپ

    مطمئنا اهمیت شیر بادی پنوماتیک پمپ را در یک سیستم بادی درک کرده اید. ساده ترین تفسیر برای درک اهمیت شیر بادی پنوماتیک پمپ مثالی از پمپ آب رسانی یک خانه است. تصور کنید آب مصرفی منزل شما قرار است توسط یک پمپ تامین شود. چنانچه فشار و سرعت حرکت سیال در خطوط لوله کشی بهینه نباشد، امکان عبور آب از لوله داده نخواهد شد و در نتیجه فشار روی پمپ افزایش پیدا می کند. در نتیجه پمپ خواهد سوخت.

    برای اطلاع از سایر قابلیت های و ثبت سفارش  شیر سیگنال پنوماتیک با شماره سایت در تماس باشید.

    این موضوع زمانیکه نشتی در شیرهای جریان هوا وجود داشته باشد نیز صادق است. با بالا رفتن فشار روی پمپ و کمپرسور، سیستم مختل خواهد شد. چرا که اساسا کمپرسور و پمپ نقطه اصلی برای جریان یافتن سیال در سیستم است. با آسیب دیدن این بخش دیگر عملکرد مناسبی را از سیستم شاهد نخواهیم بود.

    همانطور که متوجه شدید شیرهای بادی پنوماتیک پمپ یکی از اصلی ترین عناصر در سیستم های پنوماتیک می باشد که حافظ سلامت پمپ و کمپرسور است. با عملکرد درست پمپ، سیستم نیز عملکردی بهینه خواهد داشت.

    مجموعه صبا صنعت به عنوان یکی از قوی ترین مجموعه های خرید و فروش انواع شیرهای بادی پنوماتیک پمپ، شما را در راستای خرید بهترین محصول همراه با ضمانت اصالت و کیفیت درجه یک یاری خواهد کرد. کافیست با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید و اقدام به دریافت مشاوره رایگان کنید. 

    برای آگاهی از اطلاعات بیشتر در خصوص شیر دیافراگمی پنوماتیکی با شماره های سایت در تماس باشید.

    امتیاز خود را ثبت کنید:

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    آموزش ها

    امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!

    اطلاع از قیمت ها و سفارش 0912-4433585 021-36612014