شیر برقی بادی پنوماتیک

  • شیر برقی بادی پنوماتیک از انواع شیرهای پنوماتیک است. استفاده از نیروی الکترومغناطیسی در راه اندازی شیرهای پنوماتیک منجر به تولید شیر برقی بادی پنوماتیک شده است. شیر برقی پنوماتیک از نوع شیرهای کنترل جهت می باشد. راه اندازی مدارات نیوماتیکی نیازمند به استفاده از شیر برقی بادی پنوماتیک می باشد. کمپرسور، شیر پنوماتیک و شیلنگ های اتصال در کنار هم سیستم های نیوماتیک را تشکیل می دهند. مطمئنا راه اندازی سیستم های پنوماتیک در قیاس با سیستم های هیدرولیک می تواند از میزان آلودگی های صنعتی بکاهد.

    استفاده از شیر برقی بادی پنوماتیک می تواند منجر به افزایش ایمنی سیستم های صنعتی شود چرا که امکان انفجار و آتش سوزی در این سیستم ها به حداقل رسیده. انرژی برق یک انرژی کاملا پاک است و می تواند ایمنی بیشتری برای اپراتورها ایجاد کند.

    برای آشنایی بیشتر با شیر پنوماتیک پروانه ای به واتس آپ سایت پیام بدید.

    پوزیشن های مختلفی را می توان برای شیر برقی بادی پنوماتیک تعریف کرد. انواع شیرهای دوراهه و دو حالته 2/2، شیرهای سه راهه و دو حالته 2/3، شیرهای پنج راهه و دو حالته 2/5 و شیرهای پنج راهه و سه حالته 3/5 جزو پر کاربردترین شیرهای برقی بادی پنوماتیک هستند.

    شیر دستی پنوماتیک فستو

    شیر دستی پنوماتیک فستو برای فرمان در سیستم پنوماتیک به صورتی دستی میباشد . برند فستو آلمان دارای قیمت بالایی … اطلاعات بیشتر

    قطعات پنوماتیک lmc

    فروش کلیه لوازم پنوماتیک با برند LMC در صباصنعت . کلیه لوازم اعم از انواع اتصالات ، سیلندر های پنوماتیک … اطلاعات بیشتر

    شیر برقی فستو پنوماتیک

    شیر برقی پنوماتیکی فستو یکی از بهترین برند های شیر های پنوماتیک میباشد . برند فستو یکی از برند های … اطلاعات بیشتر

    شیر پنوماتیک 1/4

    شیر های پنوماتیک شایزهای مختلفی مانند 1/8 ، 1/4 ، 3/8 ، 1/2، 3/4 ،1 را دارا میباشد . یکی … اطلاعات بیشتر

    شیر پنوماتیک 4/2

    شیر های پنوماتیک 4/2 شامل شیر های مختلفی مانند شیر های برقی و شیر های دستی میباشد . برای تهیه … اطلاعات بیشتر

    شیر پنوماتیکی 3/2

    شیر های برقی 2-3 در شیرهای دستی و شیر های برقی پنوماتیک موجود میباشد . شیر های 2-3 معمولا برای … اطلاعات بیشتر

    شیر پنوماتیک 4/3

    شیر های 3-4 دارای سه حالت میباشند در وسط حالت خلاص دارد که سبب میشود سیلندر پنوماتیک در هر لحظه … اطلاعات بیشتر

    شیر پنوماتیک 5/3

    شیر پنوماتیک 3-5 دارای دو بوبین میباشد و این قابلیت را به اپراتور میدهد در هر لحظه و هر جا … اطلاعات بیشتر

    شیر پنوماتیک 5/2

    یکی از پر کاربرد ترین شیرهای پنوماتیک شیر پنوماتیک 2-5 میباشد . این شیر ها به صورت تک بوبین و … اطلاعات بیشتر

    شیر ربع گرد پنوماتیکی

    شیر ربع گرد ، شیر دستی پنوماتیک است که 45 درجه گردش دارد و جریان را قطع و وصل میکند. … اطلاعات بیشتر

    شیر تخلیه سریع پنوماتیکی کوزه ای

    قیمت تخلبه سریع کوزه ای 1/4 تماس بگیرید قیمت تخلبه سریع کوزه ای 1/2 تماس بگیرید قیمت تخلبه سریع کوزه … اطلاعات بیشتر

    شیر تخلیه سریع پنوماتیکی ایرکنترل

    وظیفه شیر تخلیه سریع پنوماتیک , تخلیه سریع جریان داخل سیلندر میباشد که موجب حرکت سریع جک پنوماتیک (سیلندر پنوماتیک) به سمت پایین میشود. شیر … اطلاعات بیشتر

    در شیر برقی بادی پنوماتیک به هنگام قطع شدن سیگنال، سیستم بازگشت با تحریک برق و نیروی فنر، اسپول را به حالت اولیه باز می گرداند. این بازگشت می تواند به صورت خودکار نیز انجام شود. چنانچه شیر به صورت خودکار به حالت اول باز گردد به آن شیر یک حالته و اگر به وسیله یک سیستم کنترلی به حالت اول باز گردد به آن شیر دو حالته گفته می شود. نوع کاربرد مورد نظر شما و ضریب اطمینان می تواند تعیین کننده انتخاب نوع شیر برقی بادی باشد.

     برای کسب اطلاعات بیشتر از انواع شیر برقی کتابی پنوماتیک با ما در ارتباط باشید.

     

     

    شیرهای برقی بادی دارای دیاگرام حرکتی های مختلفی هستند. شیر برقی بادی پنوماتیک 2/3  همانند شیر 2/2 می تواند به صوت NO یا NC عرضه شود که در واقع باز یا بسته بودن شیر را در حالت نرمال نشان می دهد. از این شیرها برای راه اندازی جک های یکطرفه استفاده می شود

    در شیر برقی بادی پنوماتیک 2/5 اما NO یا NC بودن شیر ممکن نیست  این شیرها می توانند با توجه به نوع وضعیت یک حالته یا دو حالته باشند. این شیر جزو پر کاربردترین ها در صنعت است و از لحاظ مکانیزم بازگشت دیسک دارای دو نوع مختلف برگشت فنری و دو سر بوبین می باشد که برگشت دیسک به کمک نیروی برق صورت می پذیرد.

    برای مشاهده از ویژگی های شیر پنوماتیک غلتکی با واتس آپ در تماس باشید.

     

     

    شیر برقی بادی پنوماتیک 3/5 نیز به طور عمده به صورت یک حالته طراحی می شود. این شیر برقی می تواند از نوع OC، CC یا PC باشد. در شیر برقی بادی پنوماتیک CC وضعیت دیسک به نوعی است که راه ارتباطی پورت ها به یکدیگر بسته است. زمانی از این شیر برقی استفاده می شود که هدف توقف سیلندر  در یک چرخه معین باشد.

    در شیر برقی بادی پنوماتیک OC اما نحوه قرارگیری دیسک به صورتی است که پورت های تغذیه 2 و 4 به خروجی متصل هستند و پورت ورودی 1 بسته می باشد. در شیر برقی PC نیز قرار گیری دیسک به صورتی است که پورت های تغذیه 2 و 4 به پورت ورودی 1 متصل اند و پورت های 3 و 5 بسته می باشند.

    برای آگاهی از شیر پنوماتیک یونیت دندانپزشکی با ما تماس بگیرید.

     

     

    قیمت شیر برقی بادی پنوماتیک

    _

    در خرید شیر برقی بادی پنوماتیک باید به پارامترهای مهمی توجه داشت که همگی به نوعی در قیمت شیر برقی بادی پنوماتیک دخیل هستند. یکی از مهمترین موارد قابل توجه فشار خط پنوماتیک است. فشار خط پنوماتیک به شما خواهد گفت که نیاز به خرید شیر برقی بادی پنوماتیک با عملکرد مستقیم دارید یا باید از پیلوت کمکی استفاده کنید.

    زمان واکنش و پاسخگوی شیر که در واقع سرعت عمل شیر برقی بادی پنوماتیک در باز و بسته شدن را نشان می دهد عامل مهمی در تعیین قیمت شیر برقی بادی پنوماتیک است. شیرهای برقی پیلوت دار توان کمتری مصرف می کنند اما زمان پاسخگویی بالایی دارند و قیمت آن ها بهینه است. شیر برقی بادی پنوماتیک NC معمولا به دلیل ضریب ایمنی بالاتر قیمت بیشتری هم دارد.

    برای اطلاع از ویژگی های شیر برقی پنوماتیک کوچک با شماره های مجموعه تماس بگیرید.

    نرمالی کلوز یا نرمالی اوپن بودن شیر، دیاگرام حرکتی، سایز اسمی، دبی عبوری، تعداد و ولتاژ بوبین، مای کاری بهینه، جنس شیر و برند و کشور سازنده در کنار خدمات پس از فروش و گارانتی همگی در قیمت شیر برقی بادی پنوماتیک دخیل هستند.

    خرید و فروش انواع شیر برقی بادی پنوماتیک

    شیر برقی بادی پنوماتیک می توانند عملکرد مستقیم داشته باشند و یا به کمک پیلوت عمل کنند. عملکرد مستقیم این شیرها به صورتی است که نیروی الکترومغناطیسی توسط سیم پیچ ها ایجاد می شود و منجر به حرکت دیسک خواهد شد. بسیار مهم است که سلونوئید قدرت تولد نیروی کافی را داشته باشد بنابراین ولتاژ آن باید بهینه باشد.

    شیرهای برقی از نوع تک بوبین و دو بوبین هستند. بنابراین اگر قصد دارید در صنایع خاص و سنگین از شیر برقی بادی پنوماتیک استفاده کنید خرید شیر برقی دو بوبین توصیه می شود.

    برای اطلاعات بیشتر از شیر برقی پنوماتیک کوزه ای با ما در ارتباط باشید.

    در شیر برقی بادی پنوماتیک اگر فشار ورودی به اندازه کافی بالا نباشد که دیسک را حرکت دهد باید از پیلوت کمکی استفاده کرد. در این شرایط هوای فشرده مورد نیاز برای حرکت دادن دیسک از پورت ورودی 1 وارد نمی شود بلکه به کمک پیلوت وارد خواهد شد.

    اگر در خرید شیر برقی بادی پنوماتیک نیاز به دریافت مشاوره دارید و می خواهید بهترین شیر برقی بادی پنوماتیک را متناسب با نیازهای صنعت خود تهیه کنید با کارشناسان صبا صنعت تماس حاصل نمایید. کارشناسان ما با ارائه مشاوره رایگان در حوزه خرید و فروش انواع شیر برقی بادی پنوماتیک، شما را در مسیر بهترین انتخاب قرار خواهند داد.

      برای آشنایی بیشتر با شیر اطمینان پنوماتیک به صفحه ی ارتباط با ما مراجعه کنید.

    امتیاز خود را ثبت کنید:

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    آموزش ها

    امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!

    اطلاع از قیمت ها و سفارش 0912-4433585 021-36612014