شیر برقی کتابی پنوماتیک

  • شیر برقی کتابی پنوماتیک یکی از انواع مدل های شیر برقی پنوماتیک است. شیرهای پنوماتیک دارای انواع مختلفی از جمله شیر برقی کتابی و کوزه ای هستند. دلیل نامگذاری شیر برقی کتابی ساختار این شیر پنوماتیک است. شیرهای برقی کتابی پنوماتیک انتخابی مناسب برای اتوماسیون صنعتی و مدیریت جک و موتورهای پنوماتیکی می باشند. شیر برقی کتابی پنوماتیک  به صورت تک بوبین و دو بوبین طراحی می شود و ممکن است ولتاژ بوبین مغناظیسی در این شیرها متفاوت باشد.

    برای مشاهده از ویژگی های شیر پنوماتیک غلتکی با واتس آپ در تماس باشید.

    شیر برقی پنوماتیک فستو

    یکی از معتبر ترین برند های پنوماتیک برند فستو آلمان میباشد . شیر برقی پنوماتیک فستو برای فرمان به اجزای … اطلاعات بیشتر

    شیر برقی پنوماتیک تک بوبین

    شیر برقی پنوماتیک تک بوبین با وصل شدن برق شفت جک را به سمت جلو حرکت میدهد و بلافاصله بعد … اطلاعات بیشتر

    شیر برقی پنوماتیک دو بوبین

    شیر برقی پنوماتیک ذو بوبین دارند که با اتصال برق به یکی از بوبین ها جک به سمت جلو و … اطلاعات بیشتر

    شیر برقی پنوماتیک 220 ولت

    شیر برقی پنوماتیک با بوبین 220 ولت یعنی اینکه بوبین این شیر با برق شهری تحریک میشود . تمام شیر … اطلاعات بیشتر

    شیر برقی پنوماتیک 24 ولت

    شیر های برقی پنوماتیک در سیتمهای پنوماتیک بسیار کاربرد دارند و طراحان سیستم پنوماتیک با توجه به نیاز خود ولتاژ … اطلاعات بیشتر

    شیر برقی پنوماتیک 12 ولت

    شیر های برقی پنوماتیک dc در ولتاژ های 12 ولت و 24 ولت در بازار موجود میباشد . بوبین های … اطلاعات بیشتر

    شیر برقی پنوماتیک airtac

    شیر برقی پنوماتیک ایرتک فرمان ها و سایزهای مختلفی دارد . یکی از پر مصرف ترین شیر های پنوماتیک ایرتک … اطلاعات بیشتر

    شیر برقی فستو پنوماتیک

    شیر برقی پنوماتیکی فستو یکی از بهترین برند های شیر های پنوماتیک میباشد . برند فستو یکی از برند های … اطلاعات بیشتر

    شیر برقی مایندمن mindman تایوان

    قیمت شير2-3 سایز 1/4 تک مایندمن تماس بگیرید قیمت شير2-3 سایز 1/2 تک مایندمن تماس بگیرید قیمت شير2-5 سایز 1/8 … اطلاعات بیشتر

    شیر برقی پنوماتیک ایرکنترل

    شیر برقی ایر کنترل ، شیر برقی ایرتک ،شیر برقی پنوماتیک مایندمن، شیر برقی تکنو ایر ، شیر برقی lmc و مارکهای موجود در بازار را با … اطلاعات بیشتر

    شیر برقی پنوماتیک ISI

    شیر برقی 2-3 تک سایز 1/4 مارک ISI تماس بگیرید شیر برقی 2-5 تک سایز 1/4 مارک ISI تماس بگیرید … اطلاعات بیشتر

    شیر برقی نامور

    شیر برقی 2-5 1/4 نامور تماس بگیرید امتیاز خود را ثبت کنید: میانگین امتیازات ۵ از ۵ از مجموع ۱ … اطلاعات بیشتر

    شیر برقی کتابی پنوماتیک

    _

    شیر برقی کتابی پنوماتیک معمولا دارای دو خروجی هوا می باشد که روی آن ها اگزوز نصب می شود. خروج هوا در حالت رفت و برگشت در این شیر اتفاق می افتد. ورودی اصلی شیر برقی کتابی پنوماتیک به شلنگ باد متصل می شود که در واقع متصل به خط اصلی لوله باد است. دو خروجی دیگر این شیر اما به دو سر مختلف سیلندر جک متصل می شود.

    با این حال اگر هدف از به کار بردن شیر برقی پنوماتیک کتابی استفاده از آن در موتورهای پنوماتیکی باشد خروجی ها باید روی ورودی موتور قرار داده شوند. بنابراین پیچ شیر برقی کتابی به بدنه موتور فیکس خواهد شد.

    شیر برقی کتابی پنوماتیک می تواند به صورت تکی و یه به صورت بلوکی استفاده شود. این شیر دارای سایزهای مختلفی از جمله 2/1، 8/3، 4/1 و 8/1 می باشد. این شیر را می توان با PLC به شیوه ای مدرن کنترل نمود و بسته به نوع دیاگرام و نوع طراحی مدار فرمان آن را در مدار به کار بست.

    برای اطلاع از قیمت و ثبت سفارش شیر بادی پنوماتیک تک بوبین در واتس آپ پیام بگذارید.

    از شیر برقی کتابی پنوماتیک در صنایع شیمیایی و صنعت نفت و گاز برای قطع و وصل جریان و همچنین کنترل سرعت، دبی و جهت سیال استفاده می شود. در شیر برقی کتابی پنوماتیک از نیروی الکترومغناطیسی برای قطع و وصل جریان سیال و تغییر جهت آن استفاده می شود. بنابراین به حضور دائم نیروی انسانی برای کنترل سیستم نیازی نیست.

    برای آشنایی بیشتر با شیر اطمینان پنوماتیک به صفحه ی ارتباط با ما مراجعه کنید.

    قیمت شیر برقی پنوماتیک کتابی

    شیر برقی کتابی پنوماتیک همانطور که از نامش پیداست با انرژی الکترومغناطیسی کار می کند. شیرهای برقی پنوماتیک دارای قیمت بیشتری از شیرهای دستی، مکانیکی و تحریک باد هستند. با این حال قیمت شیر برقی کتابی پنوماتیک را می توان متاثر از عوامل مختلف دانست.

    برای آگاهی از نحوه ی سفارش شیر بادی پنوماتیک پمپ با ما در ارتباط باشید.

    تعداد بوبین های شیر و ولتاژ بوبین ها تاثیر مستقیم در قیمت شیر برقی کتابی پنوماتیک دارند. شیر برقی کتابی پنوماتیک با فرمان های مختلف و سایزهای متنوع قابل خریداری است. مطمئنا این دو پارامتر در قیمت شیر برقی تاثیر ویژه ای دارند. تعداد پورت ها و دهانه های ورودی و خروجی، موقعیت های سوئیچینگ، حداکثر و حداقل دما و فشار کاری مجاز، برند و کشور سازنده و استانداردهای تولید همگی در قیمت این شیر موثر اند.

    توصیه می کنم که قبل از خرید شیر برقی کتابی پنوماتیک برای استعلام قیمت با کارشناسان صبا صنعت در تماس باشید تا از جدیدترین قیمت این محصول مطلع شوید.

    برای اطلاع از سایر ویژگی های شیر پنوماتیک فشاری به شماره واتس آپ درج شده مراجعه کنید.

    خرید و فروش انواع شیر برقی کتابی پنوماتیک

    شیر برقی کتابی پنوماتیک در صنایعی چون صنایع شیمیایی، بویلرهای گازی، سیستم های تهویه مطبوع، شوفاژخانه ها، پمپ های هیدرولیکی، ماشین های لباسشویی و ظرفشویی، صنایع نفت و گاز، صنایع بهداشتی و سیستم های آبیاری استفاده می شود. با استفاده از شیر برقی کتابی پنوماتیک می توان اقدام به کنترل جریان سیالاتی چون نفت، گاز، آب و روغن نمود.

    قبل از خرید شیر برقی کتابی پنوماتیک باید به موارد مهمی توجه داشت. از جمله این موارد می توان به بررسی ویسکوزیته، نوع سیال، درجه خورندگی سیال، تعداد بوبین ها، دما و فشار کاری، سایز اسمی، سایز رزوه ها، فرمان شیر، جنس بدنه، اختلاف فشار مجاز بین ورودی و خروجی شیر و ماکزیمم و مینیمم جریان عبوری از شیر برقی  پنوماتیک کتابی توجه داشت. به عنوان مثال شیرهای برقی کتابی پنوماتیک با جنس برنج برابر صنایع شیمیایی و شیر برقی کتابی پنوماتیک با جنس فولاد و استیل براب صنایع بهداشتی قابل استفاده هستند.

    انواع شیر برقی کتابی پنوماتیک را می توان در فرمان های 2-2، 2-3، 2-5، 3-5، 2-4 و 3-4 در بازار خریداری کرد. سایزهای پر مصرف این نوع شیر شامل 2/1، 8/3، 4/1 اینچ بوده و با ارسال فرمان الکتریکی از راه دور مسیر سیال را باز می کنند.

    با استفاده از شیر برقی کتابی پنوماتیک می توان دقت را در سیستم های صنعتی بالا برد و درصد خطا را تا حد ممکن کاهش داد. این شیرها نیاز به نیروی کار انسانی را کاهش می دهند و از هر لحاظ برای صنایع به صرفه تر هستند.

    شما می توانید برای خرید شیر برقی کتابی پنوماتیک از مجموعه صبا صنعت با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل نمایید تا مشاوره های لازم را برای خرید شیر برقی کتابی پنوماتیک دریافت کنید.

    برای دیدن سایر اطلاعات از شیر پنوماتیک کنترل با شماره واتس آپ ما در ارتباط باشید.

    امتیاز خود را ثبت کنید:

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    آموزش ها

    امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!

    اطلاع از قیمت ها و سفارش 0912-4433585 021-36612014