• شیر پنوماتیک فشاری نمونه ای از انواع شیر پنوماتیک از زیر شاخه شیر دستی پنوماتیک است که به آن شیر پنوماتیک دکمه فنری یا ژیانی هم گفته می شود. شیر پنوماتیک فشاری در واقع نوعی شیر کنترل جهت بوده و از آن برای کنترل جهت و مهار کردن جریان گازها در سیستم های پنوماتیک استفاده می شود. مکانیزم باز و بسته شدن پورت ها در شیر پنوماتیک فشاری به صورت دستی می باشد.

    عملکرد شیر پنوماتیک فشاری بدین صورت است که با فشار دادن دکمه تعبیه شده روی بدنه شیر، شیر تحریک شده و به محض رها کردن دکمه، شیر به حالت اولیه خود باز می گردد. این شیرها به صورت برگشت فنری طراحی می شوند. بدان معنا که با رها کردن دکمه شیر، موقعیت آن به طور خودکار تغییر خواهد کرد.

    برای آشنایی بیشتر با شیر اطمینان پنوماتیک به صفحه ی ارتباط با ما مراجعه کنید.

    شیر دستی پنوماتیک فستو

    شیر دستی پنوماتیک فستو برای فرمان در سیستم پنوماتیک به صورتی دستی میباشد . برند فستو آلمان دارای قیمت بالایی … اطلاعات بیشتر

    شیر ربع گرد پنوماتیکی

    شیر ربع گرد ، شیر دستی پنوماتیک است که 45 درجه گردش دارد و جریان را قطع و وصل میکند. … اطلاعات بیشتر

    شیر کشویی مایندمن پنوماتیک

    شیر کشویی پنوماتیک ، شیر دستی پنوماتیک میباشد که با جابجایی بدنه شیر مسیر باد قطع و وصل میشود به صورت … اطلاعات بیشتر

    شیر کشویی پنوماتیک

    شیر کشویی پنوماتیک ایرکنترل در سایزهای مختلف موجود میباشد . جهت خرید شیر کشویی پنوماتیک با ما تماس  بگیرید .  قیمت شیر کشویی … اطلاعات بیشتر

    شیر دستی پنوماتیک مکانیکی و سلکتوری و فشاری

    شیر های دستی پنوماتیک سلکتوری و شیر های دستی مکانیکی پنوماتیک ،شیر های دستی پنوماتیکی هستند که معمولا برگشت فنر میباشند و اپراتور یک … اطلاعات بیشتر

    شیر دستی گردان پنوماتیک

    شیر دستی گردان پنوماتیک که شیر دستی تانکی و شیر دستی آسیابی نیز معروف میباشد نوعی شیر پنوماتیک معروف مورد استفاده در سیستم پنوماتیک میباشد … اطلاعات بیشتر

    شیر دستی پنوماتیک مایندمن

    شیر دستی mindman تایوان جهت قطع و وصل جریان و فرمان دادن به جک پنوماتیک مورد استفاده قرار میگیرد . برای خرید … اطلاعات بیشتر

    شیر کنترل دستی پنوماتیک ( شیر دسته ژیانی )

    شیر دستی پنوماتیک دارای اهرمی میباشد که به صورت دستی و کشویی به سمت جلو و عقب حرکت میکند و سلونوئید را به … اطلاعات بیشتر

    شیر دستی پنوماتیک LMC

    شیر دستی پنوماتیک ال ام سی در مدل های شیر دستی پنوماتیک دسته پیکانی و شیر دستی پنوماتیک ژیانی موجود میباشد .  شیر کنترل دستی … اطلاعات بیشتر

    شیر پنوماتیک فشاری

    _

    شیر پنوماتیک فشاری می تواند به صورت نرمالی کلوز یا نرمالی اوپن طراحی شود. می توان شیر پنوماتیک فشاری را روی تابلو نصب کرد و از طریق آن فرمان های مورد نظر را به سیستم پنوماتیک ارسال نمود.

    شما می توانید برای خرید شیر پنوماتیک فشاری از مجموعه صبا صنعت با کارشناسان مجموعه تماس حاصل نمایید. دریافت مشاوره رایگان قبل از خرید و پشتیبانی بعد از فروش از جمله مزیت های خرید شیر پنوماتیک فشاری از صبا صنعت خواهد بود.

    برای اطلاع از نحوه ی سفارش شیر بین راهی پنوماتیک با شماره تلفن های ما در تماس باشید.

    قیمت شیر پنوماتیک فشاری

    شیرهای پنوماتیک فشاری دارای عملکرد مکانیکی می باشند. این شیر برای کنترل جهت هوای فشرده در سیستم های پنوماتیکی استفاده می شود و دارای دیاگرام و سایزهای مختلفی است. دیاگرام (ترکیب بندی و ساختمان شیر) و سایز (اندازه اسمی) شیر جزو اولین مواردی هستند که در قیمت شیر پنوماتیک فشاری تاثیر گذار می باشند.

    تعداد دهانه و پورت های ورودی و خروجی، نرمالی کلوز یا نرمالی اوپن بودن شیر، موقعیت های سوئیچینگ، سایز ورودی و خروجی ها، سایز اگزوزها، تعداد مسیرهای جریان، موقعیت دریچه ها، سایز رزوه و برند سازنده شیر از جمله مواردی ست که تغییر هر در هر کدام از آن ها قیمت شیر پنوماتیک فشاری را تحت تاثیر قرار می دهد.

    قیمت شیر پنوماتیک فشاری از پارامترهای دیگری نیز ناشی می شود. فشار کاری و دمای کاری بهینه از جمله مواردی ست که در این لیست جای می گیرد. نوع سیال، قفلی و یا فنر برگشتی بودن شیر، جنس بدنه شیر و آلیاژ به کار رفته در ساخت شیر، سایز دنده اتصال، کشور سازنده، قابلیت نصب روی تابلو و عملکرد شیر از دیگر مواردی ست که باید در لیست موارد تاثیرگذار روی قیمت شیر های پنوماتیک فشاری اعمال کرد.

    از آنجایی که قیمت شیر پنوماتیک فشاری علاوه بر عوامل ذکر شده از پارمترهایی چون تغییر قیمت ارز، نوسانات اقتصادی، تغییرات نرخ تورم و تغییر نرخ برندها نشات می گیرد، توصیه می شود که برای استعلام قیمت شیر های پنوماتیک فشاری با کارشناسان صبا صنعت در تماس باشید.

    برای مشاهده سایر قابلیت های شیر پنوماتیک استیل با شماره تماس های درج شده در سایت در تماس باشید.

    خرید و فروش انواع شیر پنوماتیک فشاری

    شیر پنوماتیک فشاری از جمله شیرهای پنوماتیک کنترل جهت بوده و به واسطه باز یا بسته نگاه داشتن محل عبور جریان، دبی خروجی را تحت کنترل نگه می دارد. بنابراین به کمک شیر پنوماتیک فشاری می توان جهت حرکت شفت را کنترل نمود. از شیر پنوماتیک فشاری برای قطع و وصل جریان و یا یکطرفه کردن جهت جریان استفاده می شود.

    شیر پنوماتیک فشاری می تواند از نوع قفلی و یا فنر برگشتی باشد. در شیر های پنوماتیک فشاری فنر برگشتی نیازی به فشردن دوباره دکمه برای تغییر حالت دادن شیر وجود ندارد چرا که دکمه به طور خودکار به حالت اول باز می گردد. در شیر پنوماتیک فشاری از نوع قفلی اما باید دکمه را برای تغییر حالت دادن شیر، دوباره بفشارید.

    بسیار مهم است که در خرید شیر پنوماتیک فشاری به نیازهای سیستم و نوع کاربرد شیر پنوماتیک توجه داشته باشید. یک انتخاب اشتباه در خرید شیر پنوماتیک فشاری می تواند ایمنی سیستم و کیفیت کار شما را افت دهد و چه بسا منجر به خسارت شود. به همین دلیل ما در مجموعه صبا صنعت به عنوان قوی ترین و حرفه ای ترین مجموعه خرید و فروش انواع شیر پنوماتیک فشاری، شرایط را برای دریافت مشاوره رایگان قبل از خرید برای شما عزیزان مهیا کرده ایم. بنابراین می توانید با کارشناسان خبره ما در این باره مشورت نمایید و موفق به خرید بهترین شیر های پنوماتیک فشاری برای سیستم های پنوماتیک خود شوید.

    برای ثبت سفارش شیر پنوماتیک اهرمی با شماره های درج شده تماس بگیرید.

    امتیاز خود را ثبت کنید:

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    آموزش ها

    امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!

    اطلاع از قیمت ها و سفارش 0912-4433585 021-36612014