• انواع شیر پنوماتیک از طریق نیروی دستی، نیروی مکانیکی (بادامکی)، پنوماتیکی(هوایی) و الکتریکی (سلنوئیدی) تحریک می شوند. شیر پنوماتیک مکانیکی نوعی از شیرهای پنوماتیک بوده که ایفا کننده نقش مهمی در کنترل و قطع و وصل نمودن جریان گاز می باشد. این شیر به واسطه نیروی مکانیکی تحریک شده و می توان آن را یک جایگزین عالی برای شیرهای پنوماتیک دستی و پدالی دانست. چرا که به کمک آن ها صرفه اقتصادی قابل توجهی در سیستم ها رقم خورده و هزینه هایی که متوجه نیروی انسانی بوده به شکل قابل توجهی حذف و تعدیل خواهد شد.

    برای اطلاع از ویژگی های شیر برقی پنوماتیک کوچک با شماره های مجموعه تماس بگیرید.

    شیر دستی پنوماتیک فستو

    شیر دستی پنوماتیک فستو برای فرمان در سیستم پنوماتیک به صورتی دستی میباشد . برند فستو آلمان دارای قیمت بالایی … اطلاعات بیشتر

    شیر ربع گرد پنوماتیکی

    شیر ربع گرد ، شیر دستی پنوماتیک است که 45 درجه گردش دارد و جریان را قطع و وصل میکند. … اطلاعات بیشتر

    شیر کشویی مایندمن پنوماتیک

    شیر کشویی پنوماتیک ، شیر دستی پنوماتیک میباشد که با جابجایی بدنه شیر مسیر باد قطع و وصل میشود به صورت … اطلاعات بیشتر

    شیر کشویی پنوماتیک

    شیر کشویی پنوماتیک ایرکنترل در سایزهای مختلف موجود میباشد . جهت خرید شیر کشویی پنوماتیک با ما تماس  بگیرید .  قیمت شیر کشویی … اطلاعات بیشتر

    شیر دستی پنوماتیک مکانیکی و سلکتوری و فشاری

    شیر های دستی پنوماتیک سلکتوری و شیر های دستی مکانیکی پنوماتیک ،شیر های دستی پنوماتیکی هستند که معمولا برگشت فنر میباشند و اپراتور یک … اطلاعات بیشتر

    شیر دستی گردان پنوماتیک

    شیر دستی گردان پنوماتیک که شیر دستی تانکی و شیر دستی آسیابی نیز معروف میباشد نوعی شیر پنوماتیک معروف مورد استفاده در سیستم پنوماتیک میباشد … اطلاعات بیشتر

    شیر دستی پنوماتیک مایندمن

    شیر دستی mindman تایوان جهت قطع و وصل جریان و فرمان دادن به جک پنوماتیک مورد استفاده قرار میگیرد . برای خرید … اطلاعات بیشتر

    شیر کنترل دستی پنوماتیک ( شیر دسته ژیانی )

    شیر دستی پنوماتیک دارای اهرمی میباشد که به صورت دستی و کشویی به سمت جلو و عقب حرکت میکند و سلونوئید را به … اطلاعات بیشتر

    شیر دستی پنوماتیک LMC

    شیر دستی پنوماتیک ال ام سی در مدل های شیر دستی پنوماتیک دسته پیکانی و شیر دستی پنوماتیک ژیانی موجود میباشد .  شیر کنترل دستی … اطلاعات بیشتر

    شیر پنوماتیک مکانیکی

    _

    شیرهای پنوماتیک مکانیکی دارای انعطاف پذیری بالایی می باشند به همین دلیل می توان از آن در اغلب صنایع از جمله صنایع حساس چون پتروشیمی و صنعت خودروسازی و داروسازی استفاده کرد.

    عملکرد شیر پنوماتیک مکانیکی به طور واضحی متفاوت از شیرهای دستی پنوماتیک می باشد. این در واقع اشتباهی ست که عده زیادی دچار آن می شوند و تصور می کنند شیر پنوماتیک مکانیکی همان شیر پنوماتیک دستی است در حالی که چنین نیست. باز و بسته شدن شیر پنوماتیک مکانیکی به واسطه انرژی و نیروی اعمال شده از سمت قرقره، فنر و اهرم های مکانیکی می باشد که دارای انعطاف پذیری بالایی هستند.

    بنابراین اگر تا کنون تصور می کردید که در باز و بسته شدن شیر پنوماتیک مکانیکی نیروی انسانی دخیل است این تصور اشتباه را از ذهن خود دور کنید. در عملکرد شیر پنوماتیک مکانیکی، نیروی انسانی هیچ گونه نقشی ندارد. در برخی سیستم ها از شیر پنوماتیک مکانیکی با محرک خارجی استفاده می شود تا پروسه عملکردی دستگاه به صورت اتوماتیک جریان یابد.

    جایگزین کردن شیر پنوماتیک مکانیکی به جای شیرهای دستی، فشاری و پدالی می تواند دقت، کیفیت و ایمنی و اتوماسیون سیستم را ارتقا دهد. همچنین می توان به افزایش بهره وری سیستم و صرفه جویی در زمان نیز کمک کرد. با خرید شیر پنوماتیک مکانیکی از مجموعه صبا صنعت راندمان کاری خود را ارتقا دهید.

    برای آگاهی از نحوه ی سفارش شیر پنوماتیک فشار بالا با ما در ارتباط باشید.

    قیمت شیر پنوماتیک مکانیکی

    شیر پنوماتیک مکانیکی مناسب برای کنترل جریان در یک سیستم پنوماتیک می باشد. این شیر پنوماتیکی، عبور جریان هوا یا گاز فشرده را محدود می کند و یا آن را افزایش می دهد بنابراین به خوبی می توان توسط انرژی مکانیکی اعمال شده موقعیت گلویی را در شیر پنوماتیک مکانیکی تغییر داد و مقدار جریان عبوری گاز را کنترل نمود.

    اگر نگاهی به قیمت گذاری شیرهای پنوماتیک داشته باشید خواهید دید که قیمت شیر پنوماتیک مکانیکی از شیر پنوماتیک دستی بیشتر و از شیر پنوماتیک برقی کمتر است. بنابراین می توان آن را یک انتخاب بهینه و اقتصادی برای سیستم های پنوماتیک دانست.

    به طور کلی قیمت شیر پنوماتیک مکانیکی از پارامترهای مختلفی چون تعداد دهانه و پورت های ورودی و خروجی، موقعیت سوئیچینگ، سایز پورت، موقعیت سوپاپ، فشار و دمای کاری، اندازه اسمی شیر، فرمان شیر، تعداد مسیرهای جریان، استانداردهای تولید، گارانتی، برند و کشور سازنده و آلیاژ به کار رفته در ساخت شیر ناشی می شود.

    برندهای مختلفی در حوزه تولید شیر های پنوماتیک مکانیکی دست دارند که از جمله آن ها می توان به فستو، مایندمن، متال ورک و ایرتک اشاره کرد. با این حال برندهای ایرانی نیز با قدرت تمام در این عرصه در حال فعالیت هستند و به تولید شیر پنوماتیک مکانیکی با استانداردهای کیفی ارتقا یافته مشغول هستند.

    شما می توانید برای استعلام قیمت شیر پنوماتیک مکانیکی و آگاهی از نرخ روز با کارشناسان صبا صنعت تماس حاصل نمایید تا در کنار تستعلام قیمت از مشاوره رایگان کارشناسان خبره ما بهره مند شوید.

    برای اطلاعات بیشتر از شیر برقی پنوماتیک کوزه ای با ما در ارتباط باشید.

    خرید و فروش انواع شیر پنوماتیک مکانیکی

    به موجب استفاده از شیر های پنوماتیک مکانیکی در صنعت هزینه های مربوط به نیروی انسانی به شکل قابل توجهی کاهش یافته است. دیگر برای کنترل شیرهای پنوماتیکی به حضور دائم اپراتور نیاز نیست. از شیر پنوماتیک مکانیکی برای کنترل و قطع و وصل جریان در سیستم های پنوماتیک استفاده می شود.

    مطمئنا استفاده از شیر های پنوماتیک مکانیکی می تواند بهره وری سیستم پنوماتیکی را ارتقا دهد اما به شرطی که از شیر مناسبی استفاده شود. انتخاب شیر پنوماتیک یقینا به تخصص، تجربه، مهارت و همچنین آشنایی حرفه ای و اصولی با انواع شیر پنوماتیک مکانیکی نیاز دارد. به همین دلیل توصیه می کنیم که برای ایجاد بهره وری بیشتر و رقم زدن صرفه اقتصادی حتما از مشاوره رایگان قبل از خرید شیر پنوماتیک مکانیکی بهره مند شوید.

    کافی ست با کارشناسان صبا صنعت؛ حرفه ای ترین مجموعه خرید و فروش انواع شیر های پنوماتیک مکانیکی تماس حاصل نمایید و از مشاوره های اصولی متخصصین ما در خرید خود بهره بگیرید.

    برای ثبت سفارش شیر پنوماتیک بخار به واتس آپ ما پیام بدید.

    امتیاز خود را ثبت کنید:

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    آموزش ها

    امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!

    اطلاع از قیمت ها و سفارش 0912-4433585 021-36612014