• شیر تخلیه پنوماتیک هم مانند دیگر انواع شیر پنوماتیک در صنعت کاربردهای بسیاری دارد. سیستم های صنعتی را که بررسی کنید متوجه خواهید شد ایمنی در آن ها حرف اول را می زند. به ویژه اگر سیستمی که با آن طرف هستیم یک سیستم پنوماتیک یا هیدرولیک باشد. فشار زیادی که درون این سیستم های جریان دارد نیازمند به یک ابزار برای تنظیم و تعدیل است. ابزاری که از آن حرف می زنیم چیزی نیست جز شیر تخلیه پنوماتیک. شیر تخلیه پنوماتیک را می توان از جهاتی به شیر تعویض کننده شبیه دانست با این تفاوت که شیرهای تعویض کننده دارای دو ورودی و یک خروجی هستند در حالی که شیر تخلیه پنوماتیک دارای یک ورودی، یک خروجی و یک مسیر تخلیه است.

    برای آگاهی از شیر پنوماتیک یونیت دندانپزشکی با ما تماس بگیرید.

    شیر دستی پنوماتیک فستو

    شیر دستی پنوماتیک فستو برای فرمان در سیستم پنوماتیک به صورتی دستی میباشد . برند فستو آلمان دارای قیمت بالایی … اطلاعات بیشتر

    قطعات پنوماتیک lmc

    فروش کلیه لوازم پنوماتیک با برند LMC در صباصنعت . کلیه لوازم اعم از انواع اتصالات ، سیلندر های پنوماتیک … اطلاعات بیشتر

    شیر برقی فستو پنوماتیک

    شیر برقی پنوماتیکی فستو یکی از بهترین برند های شیر های پنوماتیک میباشد . برند فستو یکی از برند های … اطلاعات بیشتر

    شیر پنوماتیک 1/4

    شیر های پنوماتیک شایزهای مختلفی مانند 1/8 ، 1/4 ، 3/8 ، 1/2، 3/4 ،1 را دارا میباشد . یکی … اطلاعات بیشتر

    شیر پنوماتیک 4/2

    شیر های پنوماتیک 4/2 شامل شیر های مختلفی مانند شیر های برقی و شیر های دستی میباشد . برای تهیه … اطلاعات بیشتر

    شیر پنوماتیکی 3/2

    شیر های برقی 2-3 در شیرهای دستی و شیر های برقی پنوماتیک موجود میباشد . شیر های 2-3 معمولا برای … اطلاعات بیشتر

    شیر پنوماتیک 4/3

    شیر های 3-4 دارای سه حالت میباشند در وسط حالت خلاص دارد که سبب میشود سیلندر پنوماتیک در هر لحظه … اطلاعات بیشتر

    شیر پنوماتیک 5/3

    شیر پنوماتیک 3-5 دارای دو بوبین میباشد و این قابلیت را به اپراتور میدهد در هر لحظه و هر جا … اطلاعات بیشتر

    شیر پنوماتیک 5/2

    یکی از پر کاربرد ترین شیرهای پنوماتیک شیر پنوماتیک 2-5 میباشد . این شیر ها به صورت تک بوبین و … اطلاعات بیشتر

    شیر ربع گرد پنوماتیکی

    شیر ربع گرد ، شیر دستی پنوماتیک است که 45 درجه گردش دارد و جریان را قطع و وصل میکند. … اطلاعات بیشتر

    شیر تخلیه پنوماتیک

    _

    از شیر های تخلیه پنوماتیک برای جلوگیری از بالا رفتن فشار سیال در یک سیستم پنوماتیک استفاده می شود. جلوگیری از بروز حوادث خطرناک، جلوگیری از بروز انفجار، حریق و آتش سوزی، حفظ سلامت متعلقات مربوط به سیلندرها، محافظت و تعدیل فشار سیلندرها و حفظ ایمنی از مهمترین مزیت های خرید شیر تخلیه پنوماتیک و تعبیه آن در سیستم می باشد.

    شیر تخلیه پنوماتیک دارای انواع مختلفی می باشد. این شیرها هر کدام با هدفی خاص در سیستم های پنوماتیکی استفاده می شوند. از جمله انواع شیر تخلیه پنوماتیک می توان به شیر تخلیه کنترل مکانیکی، شیر تخلیه کنترل الکتریکی، شیر تخلیه کنترل دستی، شیر کنترل پنوماتیکی و شیر کنترل جهت دار اشاره کرد. مبنای جداسازی این شیرهای تخلیه در واقع نیروی اعمال شده برای باز و بسته نمودن شیر تخلیه می باشد.

    شیر های تخلیه پنوماتیک، جریان هوای فشرده درون سیلندر را تخلیه نموده و موجب بالا رفتن سرعت برگشت پیستون می شوند. بنابراین شرایط برای حرکت سریع جک به سمت پایین مهیا می شود. شیر تخلیه پنوماتیک شامل انواع شیر تخلیه پنوماتیک 8/1، 4/1، 8/3 و 2/1 می شود.

    برای اطلاع از ویژگی های شیر برقی پنوماتیک کوچک با شماره های مجموعه تماس بگیرید.

    قیمت شیر تخلیه پنوماتیک

    هزینه کردن برای ایمنی سیستم هیچ گاه هزینه ای اضافی یا بیهوده نخواهد بود. هزینه خرید شیر تخلیه پنوماتیک نیز هزینه ای ضروری ست که به نوعی تامین کننده ایمنی سیستم به شمار می رود. شیر تخلیه پنوماتیک دارای انواع پنوماتیکی، مکانیکی، برقی و جهت دار می باشد. بنابراین می توان اولین و مهمترین پارامتر موثر در قیمت شیر تخلیه پنوماتیک را نیروی محرکه لازم برای عملکرد شیر دانست. شیر تخلیه پنوماتیک برقی دارای بیشترین قیمت در بین انواع شیرهای تخلیه پنوماتیک می باشد.

    عواملی همچون نوع سیال، سایز پورت، متریال مورد استفاده در ساخت شیر، برند و کشور سازنده، فشار و دمای کاری، حداکثر نرخ جریان، دبی جریان و کیفیت تولید همگی از جمله عواملی هستند که قیمت شیر تخلیه پنوماتیک را تحت تاثیر قرار می دهند.

    توصیه می شود که قبل از خرید شیر تخلیه پنوماتیک برای استعلام قیمت با کارشناسان مجموعه صبا صنعت در ارتباط باشید. چرا که قیمت شیر تخلیه پنوماتیک به صورت دوره ای و تحت تاثیر پارامترهایی چون تغییرات نرخ ارز، تغییر در نرخ دستمزدها، تغییرات نرخ تورم و سایر پارامترهای اقتصادی روز تغییر پیدا می کند.

    برای آشنایی بیشتر با شیر اطمینان پنوماتیک به صفحه ی ارتباط با ما مراجعه کنید.

    خرید و فروش انواع شیر تخلیه پنوماتیک

    به موجب استفاده از شیرهای تخلیه پنوماتیک، هوای درون سیلندر به سرعت و به شکل آنی تخلیه می شود. این تخلیه ناگهانی و سریع منجر به حفظ ایمنی سیستم و جلوگیری از انفجار و حریق می شود. این شیرها منجر به افزایش سرعت جک می شوند. این شیرها دارای سه دهانه هستند و از لحاظ سایزبندی پورت می توانند متفاوت از همدیگر باشند. هر چه دبی خروجی شیر تخلیه پنوماتیک بیشتر باشد استفاده از آن در جک های بزرگتر میسر خواهد بود. می توان شیر تخلیه پنوماتیک را روی دهانه جک های پنوماتیک نیز نصب نمود.

    در خرید شیر تخلیه پنوماتیک باید به پارامترهای مهمی چون گواهی کیفیت، استانداردهای تولید، جنس بدنه، دما و فشار کاری و کاربردهای شیر توجه داشت. از آنجایی که یک خطای کوچک در خرید شیر تخلیه پنوماتیک می تواند ایمنی سیستم را زیر سوال ببرد توصیه می شود که حتما قبل از خرید با کارشناسان مجموعه صبا صنعت ارتباط برقرار نمایید و اقدام به دریافت مشاوره کنید.

    مجموعه صبا صنعت به عنوان یکی از مجموعه های قوی و فعال در حوزه خرید و فروش انواع شیر تخلیه پنوماتیک بهترین کیفیت را همراه با ضمانت اصالت به شما خریداران عزیز ارائه خواهد داد. هدف ما چیزی جز سربلندی تولیدکنندگان ایرانی در عرصه های تولید جهانی نیست. بنابراین می توانید با خیال آسوده بهترین کیفیت و قیمت را از صبا صنعت بخواهید.

    برای اطلاع از قیمت و ثبت سفارش شیر سه راهه پنوماتیک در واتس آپ پیام بگذارید.

    امتیاز خود را ثبت کنید:

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    آموزش ها

    امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!

    اطلاع از قیمت ها و سفارش 0912-4433585 021-36612014