• شیرهای پنوماتیک صنعتی نوعی از شیرهای پنوماتیک هستند که برای اینکه فشار، دبی، سرعت و جهت سیال در خطوط جریان را بتوان به دقت مدیریت و کنترل نمود به آن ها نیاز است. عملگر یا اکچویتور شیرهای پنوماتیک صنعتی می تواند از نوع دستی، برقی، بادی و مکانیکی باشد. از این شیرها در صنعت نفت و گاز، صنعت داروسازی، پتروشیمی، خطوط حمل محلول های شیمیایی و اسیدی و همچنین سیستم های کشاورزی و گرمایشی استفاده می شود.

     برای کسب اطلاعات بیشتر از انواع شیر برقی کتابی پنوماتیک با ما در ارتباط باشید.

    وقتی صحبت از شیرهای پنوماتیک صنعتی می شود با دو نوع شیر پنوماتیک روبرو هستیم؛ در نوع اول گاز یا هوای فشرده در خطوط جریان و در پورت های شیر صنعتی باید مدیریت شود. اما مکانیزم کنترل شیر لزوما توسط باد یا هوای فشرده صورت نمی پذیرد. در واقع ممکن است کنترل فرآیند به عهده هوای فشرده باشد یا نباشد.

    برای مشاهده از ویژگی های شیر پنوماتیک غلتکی با واتس آپ در تماس باشید.

    شیر دستی پنوماتیک فستو

    شیر دستی پنوماتیک فستو برای فرمان در سیستم پنوماتیک به صورتی دستی میباشد . برند فستو آلمان دارای قیمت بالایی … اطلاعات بیشتر

    قطعات پنوماتیک lmc

    فروش کلیه لوازم پنوماتیک با برند LMC در صباصنعت . کلیه لوازم اعم از انواع اتصالات ، سیلندر های پنوماتیک … اطلاعات بیشتر

    شیر برقی فستو پنوماتیک

    شیر برقی پنوماتیکی فستو یکی از بهترین برند های شیر های پنوماتیک میباشد . برند فستو یکی از برند های … اطلاعات بیشتر

    شیر پنوماتیک 1/4

    شیر های پنوماتیک شایزهای مختلفی مانند 1/8 ، 1/4 ، 3/8 ، 1/2، 3/4 ،1 را دارا میباشد . یکی … اطلاعات بیشتر

    شیر پنوماتیک 4/2

    شیر های پنوماتیک 4/2 شامل شیر های مختلفی مانند شیر های برقی و شیر های دستی میباشد . برای تهیه … اطلاعات بیشتر

    شیر پنوماتیکی 3/2

    شیر های برقی 2-3 در شیرهای دستی و شیر های برقی پنوماتیک موجود میباشد . شیر های 2-3 معمولا برای … اطلاعات بیشتر

    شیر پنوماتیک 4/3

    شیر های 3-4 دارای سه حالت میباشند در وسط حالت خلاص دارد که سبب میشود سیلندر پنوماتیک در هر لحظه … اطلاعات بیشتر

    شیر پنوماتیک 5/3

    شیر پنوماتیک 3-5 دارای دو بوبین میباشد و این قابلیت را به اپراتور میدهد در هر لحظه و هر جا … اطلاعات بیشتر

    شیر پنوماتیک 5/2

    یکی از پر کاربرد ترین شیرهای پنوماتیک شیر پنوماتیک 2-5 میباشد . این شیر ها به صورت تک بوبین و … اطلاعات بیشتر

    شیر ربع گرد پنوماتیکی

    شیر ربع گرد ، شیر دستی پنوماتیک است که 45 درجه گردش دارد و جریان را قطع و وصل میکند. … اطلاعات بیشتر

    شیر تخلیه سریع پنوماتیکی کوزه ای

    قیمت تخلبه سریع کوزه ای 1/4 تماس بگیرید قیمت تخلبه سریع کوزه ای 1/2 تماس بگیرید قیمت تخلبه سریع کوزه … اطلاعات بیشتر

    شیر تخلیه سریع پنوماتیکی ایرکنترل

    وظیفه شیر تخلیه سریع پنوماتیک , تخلیه سریع جریان داخل سیلندر میباشد که موجب حرکت سریع جک پنوماتیک (سیلندر پنوماتیک) به سمت پایین میشود. شیر … اطلاعات بیشتر

    در نوع دوم با نوعی از شیر پنوماتیک صنعتی روبرو هستیم که از هوای فشرده به عنوان ابزاری برای کنترل فرآیند استفاده می کند. این در حالی است که سیال جاری درون خطوط لوله کشی می توانند سیالاتی چون روغن، نفت، داروهای شیمیایی، آب و اسیدها باشند. بنابراین سیال تحت کنترل دیگر هوا نیست.

    شیرهای پنوماتیک صنعتی را بر اساس دیاگرام حرکتی یعنی تعداد دهانه ها و پورت های ورودی و خروجی و همچنین موقعیت های سوئیچینگ دسته بندی می کنند که به تعداد مسیرهای جریان هم شناخته می شود.

    برای آگاهی از شیر پنوماتیک یونیت دندانپزشکی با ما تماس بگیرید.

    مکانیزم باز و بسته شدن پورت ها، موقعیت شیر در زمانی که غیر فعال است، سایز اسمی شیر، دما و فشار کاری بهینه و جنس شیر همگی از جمله مواردی هستند که در خرید شیرهای پنوماتیک صنعتی باید مورد توجه قرار گیرند.

    از جمله مهمترین کاربردهای شیرهای پنوماتیک صنعتی می توان به کنترل جهت سیال، جلوگیری از بازگشت سیال و یا قطع کردن کامل جریان اشاره کرد. کاربرد این شیرها به قدری ست که گاهی اوقات از آن ها در سیستم های هیدرولیک استفاده می شود.

    برای اطلاع از ویژگی های شیر برقی پنوماتیک کوچک با شماره های مجموعه تماس بگیرید.

    این روزها عمده شیرهای پنوماتیک صنعتی به صورت برقی تولید می شوند چرا که قابلیت اتوماسیون سیستم ها با استفاده از شیرهای برقی بسیار بیشتر خواهد بود. این شیرها به واسطه آهنرباهای الکتریکی که در ساختار آن ها وجود دارد شدت جریان را کنترل می کنند. مقدار ولتاژ وارد شده به شیر مقدار باز یا بسته بودن شیر را تعیین خواهد کرد.

    برای اطلاعات بیشتر از شیر برقی پنوماتیک کوزه ای با ما در ارتباط باشید.

    _

    قیمت شیرهای پنوماتیک صنعتی

    هزینه اجرای پروژه های صنعتی به شکل مستقیم با هزینه خرید تجهیزات صنعتی در ارتباط است. شیرهای پنوماتیک صنعتی به عنوان قلب تپنده سیستم های پنوماتیک تعیین کنندگان اصلی در برآورد هزینه راه اندازی سیستم های پنوماتیک هستند. بنابراین برای این برآورد باید به دنبال قیمت شیرهای پنوماتیک صنعتی باشیم.

      برای آشنایی بیشتر با شیر اطمینان پنوماتیک به صفحه ی ارتباط با ما مراجعه کنید.

    قیمت شیرهای پنوماتیک صنعتی به پارامترهای مختلفی بستگی دارد. فرمان شیر که در واقع تعداد پورت ها و موقعیت های سوئیچینگ شیر را نشان می دهد، دمای کاری بهینه، فشار کاری، سایز رزوه ها، کتابی یا کوزه ای بودن شیر، منبع تغذیه، تعداد بوبین در شیرهای برقی و زمان پاسخ و ضریب جریان همگی از جمله این موارد هستند.

    جنس شیرهای پنوماتیک صنعتی را معمولا از آلومینیوم، استیل، فولاد و برنج و مس انتخاب می کنند. در کنار جنس شیر می توان برند و کشور سازنده و خدمات پس از فروش را نیز عاملی مهم در تعیین قیمت شیرهای پنوماتیک صنعتی دانست.

    برای دیدن سایر اطلاعات از شیر پنوماتیک کنترل با شماره واتس آپ ما در ارتباط باشید.

    _

    خرید و فروش انواع شیرهای پنوماتیک صنعتی

    شیرهای پنوماتیک صنعتی را می توان در سه دسته بندی بزرگ و کلی قرار داد؛ شیر پنوماتیک کنترل جهت، شیر پنوماتیک کنترل فشار و شیر پنوماتیک کنترل جریان. گستردگی صنایع روز به روز بیشتر می شود و طبیعتا نیاز به خرید انواع شیرهای پنوماتیک صنعتی بیشتر و بیشتر خواهد شد.

    البته این را هم بگوییم که هر کدام از دسته بندی های شیرهای پنوماتیک صنعتی به خودی خود دارای تنوع بالایی هستند. بنابراین وقتی از شیرهای پنوماتیک صنعتی نام می بریم با یک خانواده بسیار پر جمعیت روبرو هستیم که روز به روز به تعداد اعضای آن افزوده می شود. به عنوان مثال شیرهای پنوماتیک کنترل جهت شامل انواع شیرهای کنترل جهت دار دو طرفه، سه طرفه، چهار طرفه و افست فنری می شود.

    برای مشاهده سایر قابلیت های شیر پنوماتیک استیل با شماره تماس های درج شده در سایت در تماس باشید.

    انواع شیرهای پنوماتیک صنعتی را معمولا با یک عدد معرفی می کنند که نشان از تعداد پورت ها و موقعیت های سوئیچینگ شیر دارد. به عنوان مثال شیر 5/3 دارای 5 ورودی و خروجی و 3 موقعیت سوئیچینگ می باشد

    از مهمترین نکاتی که در خرید و فروش انواع شیرهای پنوماتیک صنعتی باید لحاظ گردد توجه به فشار عملیاتی، نوع سیال عملیاتی، ظرفیت یا ضریب جریان، نرخ چرخه، زمان پاسخ، سایز پوت، ولتاژ مجازی کویل و دما و فشار کاری بهینه می باشد. این پارامترها شما را در راستای خرید شیرهای پنوماتیک صنعتی به شکلی بهینه یاری خواهند کرد.

    برای دریافت سایر قابلیت های شیر پنوماتیک پدالی به واتس آپ ما پیام بدهید.

    با تمام این تفاسیر ممکن است شما قادر به انتخاب شیر پنوماتیک نباشید. ما کاملا به شما حق می دهیم. با وجود گستردگی های بسیاری که در این حوزه وجود دارد، انتخاب صحیح کمی مشکل شده. اما جای نگرانی نیست. ما در مجموعه صبا صنعت به عنوان یکی از قوی ترین مجموعه های خرید و فروش انواع شیرهای پنوماتیک صنعتی شرایط را برای خرید اینترنتی شیرهای پنوماتیک صنعتی برای شما عزیزان فراهم آورده ایم. بهره مندی از ضمانت اصالت، مشاوره رایگان خرید و پشتیبانی فروش از مزیت های خرید ر شیرهای پنوماتیک صنعتی از صبا صنعت می باشد. بنابراین همین حالا برای خرید شیرهای پنوماتیک صنعتی با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

    برای کسب اطلاعات بیشتر از شیر پنوماتیک مکانیکی با شماره های مجموعه در تماس باشید.

    امتیاز خود را ثبت کنید:

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    آموزش ها

    امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!

    اطلاع از قیمت ها و سفارش 0912-4433585 021-36612014