شیر بادی پنوماتیک تدریجی

  • یکی از مهمترین اهداف استفاده از شیرهای پنوماتیک تنظیم میزان دبی سیال در خطوط لوله کشی است. بسیار مهم است که تنظیم دبی با دقت بالایی انجام شود. طبیعتا این میزان دقتی که از آن حرف می زنیم فقط و فقط توسط یک سیستم مهندسی شده قابل اجراست. به همین دلیل تولیدکنندگان و طراحان اقدام به تولید شیر بادی پنوماتیک تدریجی نموده اند.

     برای کسب اطلاعات بیشتر از انواع شیر برقی کتابی پنوماتیک با ما در ارتباط باشید.

    شیر بادی پنوماتیک تدریجی به کمک اکچوئیتور دیافراگمی و قدرت هوای فشرده، دبی جریان را تحت کنترل قرار می دهد. جابجایی فنرهای داخل اکچوئیتور منجر به باز و بسته شدن این شیر پنوماتیک می شد. در واقع بهتر است اینگونه تعبیر کنیم که شیر بادی پنوماتیک تدریجی می تواند در حال نرمال باز یا بسته باشد و این موضوع به نوع سیستم و الزامات آن بستگی دارد.

    برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد شیر بادی پنوماتیک توپی با ما تماس بگیرید.

    شیر پنوماتیکی smc

    یکی از معروف ترین برندهای شیر های پنوماتیک شیر پنوماتیک smc ژاپن میباشد . یکی از کامل ترین برندهای پنوماتیک … اطلاعات بیشتر

    شیر پنوماتیک nogix

    یکی از برند های لوازم پنوماتیک برند nogix میباشد که دارای لوازم پنوماتیکی مانند شیر های پنوماتیک ، اکچویتور پنوماتیک … اطلاعات بیشتر

    میکروسوییچ پنوماتیک ایر کنترل

    یکی از انواع شیر پنوماتیک ، میکروسوییچ پنوماتیک میباشد که به شیر پنوماتیک غلطکی نیز معروف میباشد و با فشرده شدن اهرم زیر … اطلاعات بیشتر

    میکروسوییچ پنوماتیک LMC

    برای خرید میکروسوییچ پنوماتیک LMC و میکروسوییچ پنوماتیک ایرکنترل با شماره های سایت تماس بگیرید .  قیمت ميکروسوييچ 2-3 سایز 1/4 تماس بگیرید قیمت ميکروسوييچ … اطلاعات بیشتر

    شیر وکیوم پنوماتیک

    شیر وکیوم ونتوری یا شیر وکیوم پنوماتیک مکش انجام میدهند و میتوان برای ایجاد خلا و جا به جایی اجسام از آنها … اطلاعات بیشتر

    شیر سیگنال پنوماتیک ایر کنترل

    شیر سیگنال پنوماتیک توسط باد تحریک میشوند و جک پنوماتیک را به حرکت در میاورند و یا مسیر جریان را … اطلاعات بیشتر

    شیر سیگنال باد LMC

    شیر سیگنال باد که نوعی از شیر بادی پنوماتیک محسوب می شود، دو مدل یک کله و دوکله دارد و … اطلاعات بیشتر

    اما دلیل نامگذاری شیر بادی پنوماتیک تدریجی چیست؟ دلیل این نامگذاری از آنجایی سرچشمه می گیرد که اکچوئیتور این شیر کنترلی به صورت تدریجی، فشار هوای داخل اکچوئیتور را تغییر می دهد و بدین صورت شفت میانی اکچوئیتور به حرکت در می آید. در نتیجه فاصله بین سیت و پلاگ تغییر کرده و دبی سیال تحت کنترل قرار می گیرد. تغییر فشاری که از آن حرف زدیم توسط رگلاتور و مبدل های مخصوص صورت می پذیرد.

    برای مشاهده از ویژگی های شیر پنوماتیک غلتکی با واتس آپ در تماس باشید.

    شیر بادی پنوماتیک تدریجی انواع مختلفی دارد. این شیر می تواند بدنه استیل، فولادی، برنجی، چدنی و یا مسی داشته باشد. سایز اسمی، فشار اسمی، محدوده دمای کاری و دیاگرام حرکتی شیر بادی پنوماتیک تدریجی متنوع بوده و به خریداران این امکان را می دهد تا با توجه به الزامات سیستم صنعتی موفق به خرید بهترین شیر بادی پنوماتیک تدریجی شوند.

    برای دریافت اطلاعات بیشتر و خرید شیرهای پنوماتیک صنعتی با ما در تماس باشید.

    _

    قیمت شیر بادی پنوماتیک تدریجی

    از مهمترین دغدغه های صنعتگران و تولیدکنندگان صنعتی به حداقل رساندن هزینه ها به شیوه های مختلف است. این روزها استفاده از شیرهای کنترلی پنوماتیک و هیدرولیک جای استفاده از شیرهای دستی و Manual را گرفته اند. هر چند که قیمت این شیرهای کنترلی بیش از شیرهای دستی است با این حال میزان کنترل و فرمان پذیری آن ها به مراتب بیشتر است که منجر به بالا رفتن دقت و کاهش خطا و هزینه های سیستمی می شود.

      برای آشنایی بیشتر با شیر اطمینان پنوماتیک به صفحه ی ارتباط با ما مراجعه کنید.

    در بین انواع شیرهای پنوماتیک، شیر بادی پنوماتیک تدریجی نوعی از شیرهای پر کاربرد است. در این شیر شاهد تنظیم دبی سیال به صورت تدریجی هستیم. تنظیم دبی سیال به واسطه تغییر فاصله بین سیت و پلاگ به شکل تدریجی صورت می پذیرد. استفاده از این شیر در بسیاری از سیستم های صنعتی که تنظیم دبی باید با دقت بالایی صورت پذیرد ضروری است.

    اما ضرورت استفاده از این شیر پنوماتیک دلیلی برای بی توجهی به قیمت شیر بادی پنوماتیک تدریجی نیست. انواع مختلفی از شیرهای بادی پنوماتیک تدریجی در بازار عرضه می شوند که بنا به متغیر بودن برخی پارامترها دارای قیمت های متنوعی هستند.

    برای دیدن سایر اطلاعات از شیر پنوماتیک کنترل با شماره واتس آپ ما در ارتباط باشید.

    قیمت شیر بادی پنوماتیک تدریجی را می تواند متاثر از فاکتورهایی چون دیاگرام حرکتی شیر، سایز اسمی، جنس شیر، دما و فشار کاری بهینه، استانداردهای تولید، سایز رزوه ها، برند و همچنین کشور سازنده دانست.

    شیر بادی پنوماتیک تدریجی تاثیر مستقیم در ایمنی سیستم ارد و از تغییر ناگهانی دبی جلوگیری می کند بنابراین توصیه می کنیم که به هنگام خرید شیر بادی پنوماتیک تدریجی معیار را ارزان قیمت بودن شیر قرار ندهید.

    برای مشاهده سایر قابلیت های شیر پنوماتیک استیل با شماره تماس های درج شده در سایت در تماس باشید.

    _

    خرید و فروش انواع شیر بادی پنوماتیک تدریجی

    شیر بادی پنوماتیک تدریجی منجر به تنظیم دبی سیال در خطوط لوله کشی به صورت کاملا تنظیم شده و با دقت بالا می گردد. این شیر پنوماتیک دارای سایزبندی های مختلف بوده و دما و فشار کاری در این شیر بنا به شرایط خاص سیستم بهینه سازی شده است. جلوگیری از آسیب رسیدن به سیستم در اثر شدت و سرعت گرفتن دبی سیال از مهمترین وظایف شیر بادی پنوماتیک تدریجی می باشد.

    برای اطلاعات بیشتر از شیر برقی پنوماتیک کوزه ای با ما در ارتباط باشید.

    شیر بادی پنوماتیک تدریجی فاقد استانداردهای اصولی و کیفی می تواند به سیستم شما آسیب جدی وارد کند. اگر می خواهید بیشترین سطح از محافظت را از سیستم پنوماتیک به عمل آورید و جلوی هزینه های گزاف نگهداری و تعمیرات را بگیرید ما به شما خرید شیر بادی پنوماتیک تدریجی از صبا صنعت را پیشنهاد می دهیم.

    برای دریافت قیمت شیر بادی پنوماتیک تک بوبین با ما تماس بگیرید

    صبا صنعت یکی از قوی ترین مراکز خرید و فروش انواع شیر بادی پنوماتیک تدریجی در ایران می باشد. با خرید شیر بادی پنوماتیک تدریجی از مجموعه صبا صنعت همراه با تضمین اصالت، مشاوره رایگان و ضمانت بهینگی قیمت صورت می پذیرد. برای برقراری ارتباط با کارشناسان ما کافیست با شماره های قرار داده شده در وبسایت تماس حاصل نمایید.

    امتیاز خود را ثبت کنید:

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    آموزش ها

    امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!

    اطلاع از قیمت ها و سفارش 0912-4433585 021-36612014