شیر بادی پنوماتیک تایمر دار

  • شیر بادی پنوماتیک تایمر دار نوعی شیر برقی پنوماتیک می باشد که هدف از به کار بردن آن در سیستم های پنوماتیک، تخلیه آب اضافی جمع شده در کف کمپرسور می باشد. در این نوع شیر پنوماتیک یک تایمر روی بوبین شیر بسته می شود و تنظیم زمان آن ها دوحالته است.

    حالت اول مختص زمانی است که شیر در حال باز شدن می باشد. در این شرایط می توان شیر پنوماتیک را برای مدت زمان 0.5 تا 45 دقیقه تنظیم کرد. بنابراین شیر پنوماتیک بعد از مدت زمان تنظیم شده به صورت سیکل وار باز خواهد شد.

    برای دریافت قیمت انواع شیر بادی پنوماتیک تخلیه با ما تماس بگیرید

    شیر پنوماتیکی smc

    یکی از معروف ترین برندهای شیر های پنوماتیک شیر پنوماتیک smc ژاپن میباشد . یکی از کامل ترین برندهای پنوماتیک … اطلاعات بیشتر

    شیر پنوماتیک nogix

    یکی از برند های لوازم پنوماتیک برند nogix میباشد که دارای لوازم پنوماتیکی مانند شیر های پنوماتیک ، اکچویتور پنوماتیک … اطلاعات بیشتر

    میکروسوییچ پنوماتیک ایر کنترل

    یکی از انواع شیر پنوماتیک ، میکروسوییچ پنوماتیک میباشد که به شیر پنوماتیک غلطکی نیز معروف میباشد و با فشرده شدن اهرم زیر … اطلاعات بیشتر

    میکروسوییچ پنوماتیک LMC

    برای خرید میکروسوییچ پنوماتیک LMC و میکروسوییچ پنوماتیک ایرکنترل با شماره های سایت تماس بگیرید .  قیمت ميکروسوييچ 2-3 سایز 1/4 تماس بگیرید قیمت ميکروسوييچ … اطلاعات بیشتر

    شیر وکیوم پنوماتیک

    شیر وکیوم ونتوری یا شیر وکیوم پنوماتیک مکش انجام میدهند و میتوان برای ایجاد خلا و جا به جایی اجسام از آنها … اطلاعات بیشتر

    شیر سیگنال پنوماتیک ایر کنترل

    شیر سیگنال پنوماتیک توسط باد تحریک میشوند و جک پنوماتیک را به حرکت در میاورند و یا مسیر جریان را … اطلاعات بیشتر

    شیر سیگنال باد LMC

    شیر سیگنال باد که نوعی از شیر بادی پنوماتیک محسوب می شود، دو مدل یک کله و دوکله دارد و … اطلاعات بیشتر

    حالت دوم از زمانبندی شیر بادی پنوماتیک تایمر دار اما مختص زمانی است که شیر پنوماتیک قرار است باز بماند. این زمان از 0.5 تا 10 ثانیه قابل تنظیم می باشد. البته این را هم بگوییم که این مدت زمان در مورد انواع شیرهای تایمردار پنوماتیک ممکن است متفاوت باشد.

    اما هدف از به کار بردن شیر بادی پنوماتیک تایمر دار چیست؟ هدف اصلی از استفاده این شیر عمدتا حفظ سلامت سیستم و ارتقای بهره وری و کیفیت عملکرد کمپرسور می باشد.

    برای ثبت سفارش شیر سلکتوری پنوماتیک به صفحه ی ارتباط با ما مراجعه کنید.

    زمانی که کمپرسور هوای بیرون را به داخل می کشد مقدار زیادی گرد و خاک همراه این هوا وارد کمپرسور می شود. به مرور زمان گرد و خاک وارد شده با رطوبت هوا ترکیب شده و آب کثیفی را تولید می کند که در کف کمپرسور جمع می شود و عملکرد آن را تضعیف می کند. چنانچه نسبت به تخلیه کردن این آب کثیف اقدام نکنید ممکن است کمپرسور و سایر قطعات آن دچار خرابی و اختلال عملکرد شوند. بدین منظور از شیر بادی پنوماتیک تایمر دار استفاده می شود تا به صورت سیکل وار و دوره ای این آب را از کف کمپرسور خارج کند.

    برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد شیر بادی پنوماتیک تدریجی با ما در تماس باشید

    شیر بادی پنوماتیک تایمر دار نوعی شیر برقی است بنابراین در ساختار فیزیکی آن از بوبین های آهنربایی استفاده شده است. مهمترین قطعه را در این شیرهای پنوماتیک می توان همین بوبین ها دانست که با ولتاژهای مختلف کار می کنند با این حال متداول ترین ولتاژ عملکردی آن ها 220 ولت می باشد.

    _

    قیمت شیر بادی پنوماتیک تایمر دار

    شیر بادی پنوماتیک تایمر دار یکی از قطعات ضروری در سیستم های پنوماتیک برای حفظ سلامت کمپرسور و سایر قطعات وابسته می باشد. در واقع استفاده از شیر بادی پنوماتیک تایمر دار منتج به بهینه سازی عملکرد سیستم پنوماتیک می بشود. این شیر پنوماتیک نوعی شیر برقی است بنابراین با کمک بوبین کار می کند.

    برای آگاهی از نحوه ی سفارش شیر پنوماتیک فشار بالا با ما در ارتباط باشید.

    پارامترهای مختلفی قیمت شیر بادی پنوماتیک تایمر دار را تعیین می کنند. از جمله مهمترین این پارامترها می توان به مدت زمان بین باز شدن شیر و مدت زمان باز ماندن شیر اشاره کرد. این دو مولفه جزو مهمترین مواردی هستند که در قیمت شیر بادی پنوماتیک تایمر دار تاثیر گذار می باشند.

    تعداد بوبین ها، ولتاژ بوبین، کشور سازنده، برند، بهره مندی از فیلتر قسمت تخلیه، یک تکه یا دو تکه بودن شیر و خدمات پس از فروش همگی در قیمت شیر بادی پنوماتیک تایمر دار تاثیر مستقیم و غیر مستقیم دارند.

    برای ثبت سفارش شیر پنوماتیک بخار به واتس آپ ما پیام بدید.

    اگر به دنبال خرید شیر بادی پنوماتیک تایمر دار با کیفیت و قیمت بهینه هستید ما خرید این محصول از مجموعه صبا صنعت را به شما پیشنهاد می دهیم.

    _

    خرید و فروش انواع شیر بادی پنوماتیک تایمر دار

    شیر بادی پنوماتیک تایمر دار نوعی شیر برقی است که دارای ساختاری استوانه ای شکل می باشد. این شیر پنوماتیک دارای دو رزوه در ابتدا و انتهای خود می باشد و سایر قطعات روی آن مونتاژ می شوند. وجود تایمر در ساختار این شیر پنوماتیک موجب شده تا عمل زمانبندی به راحتی صورت گیرد.

    برای اطلاع از نحوه ی سفارش شیر بین راهی پنوماتیک با شماره تلفن های ما در تماس باشید.

    شیر بادی پنوماتیک تایمر دار همانند سایر شیرهای برقی می تواند در قالب شیر پنوماتیک تک بوبین و دو بوبین طراحی شود. این شیر پنوماتیک را در بازار به نام شیر اتودرین نیز می شناسند بنابراین به هنگام خرید شیر بادی پنوماتیک تایمر دار ممکن است با این نام مواجه شوید.

    شیر بادی پنوماتیک تایمر دار شباهت زیادی به یک شیر پنوماتیک 2/2 دارد. در واقع یک ورودی و یک خروجی برای شیر در نظر گرفته شده اما یک پیچ تخلیه نیز در این شیر برقی وجود دارد که معمولا با یک فیلتر همراه است.

    برای دریافت اطلاعات بیشتر و خرید شیر بادی پنوماتیک توپی با ما تماس بگیرید

    این شیر به عنوان سوپاپ نجات کمپرسور شناخته می شود تمام مایعات آلوده به گرد و غبار، آب کثیف و روغن های جمع شده در کف کمپرسور را تخلیه می کند. این شیر طبق تایم بندی تنظیم شده عمل می کند و عمده کاربرد آن در سیستم های کنترل فرآیند می باشد.

    مجموعه صبا صنعت به عنوان یکی از قوی ترین مجموعه های خرید و فروش انواع شیر بادی پنوماتیک تایمر دار، شما را در راستای یک خرید موفقیت آمیز یاری خواهد کرد. کافیست با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید تا از مشاوره رایگان خرید بهره مند شوید.

    برای ثبت سفارش شیر پنوماتیک اهرمی با شماره های درج شده تماس بگیرید.

    امتیاز خود را ثبت کنید:

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    آموزش ها

    امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!

    اطلاع از قیمت ها و سفارش 0912-4433585 021-36612014