• شیر شیلنگ پنوماتیک از انواع شیرهای پنوماتیک است. اساس کار در سیستم های پنوماتیک تبدیل نیروی باد به نیروی مکانیکی است. شیر شیلنگ پنوماتیک یکی از اقلام مهم در سیستم های پنوماتیک می باشد که از آن به عنوان ورودی نیروی باد به اقلام پنوماتیک استفاده می شود. بنابراین نیروی پنوماتیک یا همان هوای فشرده به واسطه شیر شیلنگ پنوماتیک به نیروی مکانیکی تبدیل خواهد شد. 

    شیر شیلنگ پنوماتیک معمولا در فشار کاری 0 تا 10 بار عملکرد مناسبی خواهد داشت با این حال دما و فشار کاری بهینه برای هر کدام از شیر شیلنگ های پنوماتیک متفاوت از دیگری می باشد. اگر می خواهید از شیر شیلنگ پنوماتیک در سیستم های پر فشار پنوماتیک و هیدرولیک استفاده کنید توصیه ما به شما خرید شیر شیلنگ پنوماتیک با فشار کاری بیش از 30 بار می باشد. هر چند که برای خرید این نوع شیر شیلنگ پنوماتیک باید هزینه بیشتری پرداخت کنید اما ایمنی سیستم شما کاملا تامین خواهد شد.

    برای مشاهده سایر قابلیت های شیر پنوماتیک استیل با شماره تماس های درج شده در سایت در تماس باشید.

    مجموعه صبا صنعت به عنوان یکی از قوی ترین مجموعه های فروش شیر شیلنگ پنوماتیک، با ارائه مشاوره رایگان فروش و ارائه پشتیبانی بعد از خرید، تضمین بهترین قیمت و کیفیت را به شما خواهد داد. برای خرید شیر شیلنگ پنوماتیک از صبا صنعت کافیست با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

    شیر دستی پنوماتیک فستو

    شیر دستی پنوماتیک فستو برای فرمان در سیستم پنوماتیک به صورتی دستی میباشد . برند فستو آلمان دارای قیمت بالایی … اطلاعات بیشتر

    قطعات پنوماتیک lmc

    فروش کلیه لوازم پنوماتیک با برند LMC در صباصنعت . کلیه لوازم اعم از انواع اتصالات ، سیلندر های پنوماتیک … اطلاعات بیشتر

    شیر برقی فستو پنوماتیک

    شیر برقی پنوماتیکی فستو یکی از بهترین برند های شیر های پنوماتیک میباشد . برند فستو یکی از برند های … اطلاعات بیشتر

    شیر پنوماتیک 1/4

    شیر های پنوماتیک شایزهای مختلفی مانند 1/8 ، 1/4 ، 3/8 ، 1/2، 3/4 ،1 را دارا میباشد . یکی … اطلاعات بیشتر

    شیر پنوماتیک 4/2

    شیر های پنوماتیک 4/2 شامل شیر های مختلفی مانند شیر های برقی و شیر های دستی میباشد . برای تهیه … اطلاعات بیشتر

    شیر پنوماتیکی 3/2

    شیر های برقی 2-3 در شیرهای دستی و شیر های برقی پنوماتیک موجود میباشد . شیر های 2-3 معمولا برای … اطلاعات بیشتر

    شیر پنوماتیک 4/3

    شیر های 3-4 دارای سه حالت میباشند در وسط حالت خلاص دارد که سبب میشود سیلندر پنوماتیک در هر لحظه … اطلاعات بیشتر

    شیر پنوماتیک 5/3

    شیر پنوماتیک 3-5 دارای دو بوبین میباشد و این قابلیت را به اپراتور میدهد در هر لحظه و هر جا … اطلاعات بیشتر

    شیر پنوماتیک 5/2

    یکی از پر کاربرد ترین شیرهای پنوماتیک شیر پنوماتیک 2-5 میباشد . این شیر ها به صورت تک بوبین و … اطلاعات بیشتر

    شیر ربع گرد پنوماتیکی

    شیر ربع گرد ، شیر دستی پنوماتیک است که 45 درجه گردش دارد و جریان را قطع و وصل میکند. … اطلاعات بیشتر

    شیر تخلیه سریع پنوماتیکی کوزه ای

    قیمت تخلبه سریع کوزه ای 1/4 تماس بگیرید قیمت تخلبه سریع کوزه ای 1/2 تماس بگیرید قیمت تخلبه سریع کوزه … اطلاعات بیشتر

    شیر تخلیه سریع پنوماتیکی ایرکنترل

    وظیفه شیر تخلیه سریع پنوماتیک , تخلیه سریع جریان داخل سیلندر میباشد که موجب حرکت سریع جک پنوماتیک (سیلندر پنوماتیک) به سمت پایین میشود. شیر … اطلاعات بیشتر

    قیمت شیر شیلنگ پنوماتیک

    _

    شیر شیلنگ پنوماتیک دارای سایز بندی های مختلفی می باشد. در خرید شیرهای شیلنگ پنوماتیک باید به دو عدد توجه داشته باشیم؛ عدد اول نشان دهنده قطر داخلی و عدد دوم نشان دهنده قطر خارجی است. بنابراین سایز شلنگ را می توان از روی این دو عدد تشخیص داد.

    شیر شیلنگ پنوماتیک را معمولا از جنس پلیمرهای صنعتی تولید می کنند. پلی اورتان، لاستیک NBR، پلی اتیلن و پلی آمید انواع ترموپلاستیک های مهندسی هستند که از آن ها برای ساخت انواع شیلنگ های پنوماتیک استفاده می شود. تفاوتی که بین انواع شیلنگ ها وجود دارد، میزان انعطاف پذیری، درصد خشکی و دما و فشار کاری آن ها است.

    شیر شیلنگ پنوماتیک پلی اورتان دارای انواع مختلفی از جمله صاف، بافته شده و فنری می باشد بنابراین تنوع در ساختار محصول نیز عاملی برای تنوع قیمت خواهد بود.

    طبیعتا سایز این شیر پنوماتیک چیزی ست که قیمت این محصول را دستخوش تغییر خواهد کرد. سایزبندی های مختلف شیرهای شیلنگ پنوماتیک ضخامت های گوناگونی را در بر دارند. تنوع در ضخامت منجر به تغییر وزن محصول خواهد شد.

    برای دریافت سایر قابلیت های شیر پنوماتیک پدالی به واتس آپ ما پیام بدهید.

    انواع شیر شیلنگ های پنوماتیک در بازار در حلقه های 100 متری، 200 متری و 50 متری به فروش می رسند. بنابراین توجه داشته باشید که نیاز سیستم صنعتی شما چه مقدار است تا از صرف هزینه های بی مورد جلوگیری شود.

    از طرفی گفته شد که این محصول دارای جنسی از پلاستیک فشرده می باشد اما برندهای مختلف از پلیمرهای مختلف برای تولید این محصول استفاده می کنند. هر چه انعطاف و مقاومت کششی محصول بیشتر باشد مطمئنا قیمت شیر شیلنگ پنوماتیک نیز به دلیل بالا رفتن کیفیت محصول بیشتر خواهد شد.

    بنابراین اگر بخواهیم یک جمع بندی در مورد قیمت شیر شیلنگ پنوماتیک داشته باشیم باید عواملی چون جنس، سایز، وزن، طول، فشار و دمای کاری، ضخامت شیر شیلنگ پنوماتیک و همچنین کیفیت و استانداردهای ساخت را در نظر داشته باشیم.

    برای مشاهده سایر قابلیت های شیر پنوماتیک استیل با شماره تماس های درج شده در سایت در تماس باشید.

    مجموعه صبا صنعت با در نظر گرفتن قیمت های اقتصادی و به صرفه برای خریداران شرایط را برای بهره مندی از بهترین کیفیت ضمانت شده در کنار بهترین قیمت فراهم آورده است. برای اطلاع از قیمت شیر شیلنگ پنوماتیک در صبا صنعت کافیست با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید

    خرید و فروش انواع شیر شیلنگ پنوماتیک

    شیر شیلنگ پنوماتیک یک شیلنگ معمولی نیست. از این محصول برای انتقال گازها و هوای فشرده با فشار بیش از اتمسفر استفاده می شود. این محصول دارای یک لوله داخلی بوده و یک یا چند لایه الیاف تقویت شده آن را احاطه کرده است. یک پوشش محافظ خارجی نیز برای جلوگیری از پارگی و خوردگی و خرابی شیر شیلنگ پنوماتیک برای آن در نظر گرفته می شود.

    برای کسب اطلاعات بیشتر از شیر پنوماتیک مکانیکی با شماره های مجموعه در تماس باشید.

    از شیرهای شیلنگ پنوماتیک در صنایعی چون صنعت کشاورزی، ساختمان سازی، آزمایشگاه ها، صنایع غذایی و لوله کشی های پنوماتیک استفاده می شود. این محصول دارای انعطاف پذیری خوبی بوده و در برابر محلول های شیمیایی مقاوم است. حمل فشار بالای گاز فشرده و سبک بودن نیز از دیگر مزیت های آن به شمار می رود.

    توصیه می شود که به هنگام خرید شیرهای شیلنگ پنوماتیک به مواردی چون جنس محصول، دما و فشار کاری، سایز محصول و نوع کاربرد آن توجه داشته باشید. برای صورت دادن یک خرید ایمن و موفقیت آمیز می توانید با صبا صنعت بهترین و قوی ترین مجموعه خرید و فرش انواع شیر شیلنگ پنوماتیک تماس حاصل نمایید تا هم مشاوره رایگان خرید دریافت کنید و هم از جدیدترین قیمت ها مطلع شوید.

    برای اطلاع از سایر ویژگی های شیر پنوماتیک فشاری به شماره واتس آپ درج شده مراجعه کنید.

    امتیاز خود را ثبت کنید:

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    آموزش ها

    امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!

    اطلاع از قیمت ها و سفارش 0912-4433585 021-36612014