شیر بادی پنوماتیک جریان

  • اگر حوزه کاری تان به شیرهای پنوماتیک مربوط ایت بنابراین به خوبی باید بدانید که شیرهای پنوماتیک دارای سه دسته اصلی هستند؛ شیرهای پنوماتیک جریان، فشار و جهت. شیر بادی پنوماتیک جریان را به نام شیر فلوکنترل بین راهی هم می شناسند. این شیرها وظیفه کنترل سرعت سیال را در خطوط لوله کشی دارند.

    برای دریافت قیمت انواع شیر بادی پنوماتیک تخلیه با ما تماس بگیرید

    شیر پنوماتیکی smc

    یکی از معروف ترین برندهای شیر های پنوماتیک شیر پنوماتیک smc ژاپن میباشد . یکی از کامل ترین برندهای پنوماتیک … اطلاعات بیشتر

    شیر پنوماتیک nogix

    یکی از برند های لوازم پنوماتیک برند nogix میباشد که دارای لوازم پنوماتیکی مانند شیر های پنوماتیک ، اکچویتور پنوماتیک … اطلاعات بیشتر

    میکروسوییچ پنوماتیک ایر کنترل

    یکی از انواع شیر پنوماتیک ، میکروسوییچ پنوماتیک میباشد که به شیر پنوماتیک غلطکی نیز معروف میباشد و با فشرده شدن اهرم زیر … اطلاعات بیشتر

    میکروسوییچ پنوماتیک LMC

    برای خرید میکروسوییچ پنوماتیک LMC و میکروسوییچ پنوماتیک ایرکنترل با شماره های سایت تماس بگیرید .  قیمت ميکروسوييچ 2-3 سایز 1/4 تماس بگیرید قیمت ميکروسوييچ … اطلاعات بیشتر

    شیر وکیوم پنوماتیک

    شیر وکیوم ونتوری یا شیر وکیوم پنوماتیک مکش انجام میدهند و میتوان برای ایجاد خلا و جا به جایی اجسام از آنها … اطلاعات بیشتر

    شیر سیگنال پنوماتیک ایر کنترل

    شیر سیگنال پنوماتیک توسط باد تحریک میشوند و جک پنوماتیک را به حرکت در میاورند و یا مسیر جریان را … اطلاعات بیشتر

    شیر سیگنال باد LMC

    شیر سیگنال باد که نوعی از شیر بادی پنوماتیک محسوب می شود، دو مدل یک کله و دوکله دارد و … اطلاعات بیشتر

    نکته ای که باید در مورد شیر بادی پنوماتیک جریان بدانید این است که فشار در این شیرها ثابت است. در واقع با نوسان سرعت و جریان سیال در خطوط لوله کشی، فشار هیچ تغییری نخواهد کرد. این یکی از ویژگی های بارز و البته بسیار مهم شیرهای پنوماتیک جریان می باشد.

    برای آگاهی بیشتر از شیر بادی پنوماتیک تخلیه با ما در تماس باشید.

    نماد شیر بادی پنوماتیک جریان به صورت یک گلوگاه است. وجود یک فلش یا پیکان روی گلوگاه نشان خواهد داد که شیر پنوماتیک مورد نظر از نوع شیر بادی پنوماتیک جریان است.

    از شیر بادی پنوماتیک جریان برای کنترل سرعت سیلندرهای پنوماتیک استفاده می شود. چنانچه حجم جریان ورودی به سیلندرها در تمام جهات حفظ شود، سرعت حرکت پیستون نیز قابل کنترل خواهد بود. در واقع به کمک شیر بادی پنوماتیک جریان می توان به کنترل سرعت حرکت پیستون ها پرداخت.

    برای سفارش شیر بادی پنوماتیک ثابت با شماره های درج شده تماس بگیرید.

    شیر بادی پنوماتیک جریان این امکان را به ما می دهد تا سرعت حرکت پیستون را به دو طریق مختلف کنترل کنیم. تنظیم میزان جریان خروجی و جریان ورودی در این شیر شرایط را برای این اقدام فراهم می کند. با این حال هر کدام از این اقدامات دارای جوانب منفی و مثبت خاص خود می باشند.

    جهت اطلاع از قیمت و ثبت سفارش شیر بادی پنوماتیک تایمر دار از راه های ارتباطی درج شده تماس حاصل نمایید.

    اگر قصد ما تنظیم سرعت پستوان با کنترل جریان ورودی در شیر بادی پنوماتیک جریان باید باید شیر را به نحوی در سیستم قرار دهیم که جریان هوای ورودی قابل کنترل باشد. با این حال ممکن است عواقبی گریبان سیستم را در این حالت بگیرد که از جمله این عواقب می توان به شتاب منفی سیلندر و سرعت غیر یکنواخت آن اشاره کرد.

    یرای کسب اطلاعات بیشتر از شیر بادی پنوماتیک تدریجی با ما در تماس باشید.

    تنظیم سرعت پیستون به کمک کنترل جریان خروجی در شیر بادی پنوماتیک جریان نیز می تواند ایده خوبی باشد. در این شیوه خبری از شتاب منفی و غیر یکنواخت شدن سرعت سیلندر نخواهد بود. بنابراین می توان گفت که این ایده، ایده بهتری است.

    برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شیر بادی پنوماتیک توپی به صفحه ی ارتباط با ما مراجعه کنید.

    _

    قیمت شیر بادی پنوماتیک جریان

    اگر بخواهیم هر کدام از دسته بندی های شیر پنوماتیک را تفکیک کنیم اولین موردی که به آن برمیخوریم دیاگرام حرکتی شیر است. شیر بادی پنوماتیک جریان نیز مانند تمام شیرهای پنوماتیک دارای تنوع بالای در دیاگرام حرکتی می باشد. تعداد پورت های ورودی و خروجی و موقعیت های سوئیچینگ در این شیرها متفاوت است. این شیرها در سایز اسمی نیز متفاوت هستند. بنابراین سایز اسمی و دیاگرام حرکتی دو عامل مهم برای تنوع در قیمت شیر بادی پنوماتیک جریان هستند.

    برای آگاهی از نحوه ی سفارش شیرهای پنوماتیک صنعتی با ما در ارتباط باشید.

    متریال به کار رفته در تولید شیر، برند و کشور سازنده، استانداردهای تولید، فشار و دمای کاری بهینه، سایز رزوه ها و ضمانت فروش همگی از مواردی هستند قیمت شیر بادی پنوماتیک جریان را تحت تاثیر قرار می دهند.

    برای اطلاع از قیمت و ثبت سفارش شیر بادی پنوماتیک تک بوبین در واتس آپ پیام بگذارید.

    به دلیل نوسان در قیمت ارز و وارداتی بودن برخی از انواع شیر بادی پنوماتیک جریان، قیمت شیر بادی پنوماتیک جریان با توجه به نوسان در نرخ ارز متغیر خواهد بود. به همین دلیل توصیه می کنیم که قبل از خرید شیر بادی پنوماتیک جریان حتما برای استعلام قیمت با کارشناسان صبا صنعت در تماس باشید.

    برای آگاهی از سایر ویژگی های شیر بادی پنوماتیک تخلیه در واتس آپ پیام بگذارید.

    خرید و فروش انواع شیر بادی پنوماتیک جریان

    از شیر بادی پنوماتیک جریان برای تنظیم جریان هوا و سیالات در خطوط استفاده می شود. کنترل سرعت و حرکت سیلندر هوا نیز به عهده این شیر می باشد. تغییر میزان جریان هوا به واسطه باز یا بسته بودن شیر سوزنی تعیین خواهد شد. این شیر دارای ساختار یکطرفه می باشد. بنابراین زمانی که جریان هوا در یک جهت جریان دارد، قابلیت کنترل آن در جهت دیگر وجود نخواهد داشت.

    برای آگاهی از سایر ویژگی های شیر بادی پنوماتیک تخلیه در واتس آپ پیام بگذارید.

    تنظیم سرعت عملکرد یک محرک چون پیستون به عهده شیر بادی پنوماتیک جریان می باشد. همانطور که گفته شد مقدار فشار در شیر بادی پنوماتیک جریان کاملا استاندارد و ثابت است و تنها سرعت سیال تغییر می کند. هر چه مجرای عبوری سیال باریک تر شود، افزایش فشار در مجرای ورودی صورت می پذیرد. در نتیجه افزایش فشار صورت گرفته فشار محدود کننده کاهش پیدا می کند و جریان آزاد خواهد شد.

    برای اطلاع از نحوه ی سفارش شیر بادی پنوماتیک پروانه ای با شماره های سایت در تماس باشید.

    صبا صنعت به عنوان یکی از قوی ترین مجموعه های خرید و فروش انواع شیر بادی پنوماتیک جریان، این محصول را همراه با ضمانت اصالت و ارسال سریع به تمام نقاط کشور در این مجموعه به فروش می رساند. برای خرید شیر بادی پنوماتیک جریان کافیست با کارشناسان ما در صبا صنعت تماس حاصل نمایید تا به این بهینه مشاوره رایگان خرید را نیز دریافت کنید.

    برای ثبت سفارش شیر برقی بادی پنوماتیک به واتس آپ ما پیام بدید.

    _

    امتیاز خود را ثبت کنید:

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    آموزش ها

    امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!

    اطلاع از قیمت ها و سفارش 0912-4433585 021-36612014