• شیر بادی پنوماتیک جک را اگر بخواهیم به ساده ترین بیان تعریف کنیم باید بگوییم این شیر در واقع شیری است که مسیر سیال یا هوای فشرده را مسدود یا باز می کند. در واقع جریان را قطع و وصل می کند و در کنار این عملکرد کلیدی، قادر به تنظیم شدت، سرعت و فشار جریان نیز می باشد. با این حال بسته به اینکه الزامات سیستم پنوماتیک چیست باید از شیر پنوماتیک مناسب استفاده شود.

    برای خرید شیر بادی پنوماتیک جریان با شماره های مجموعه تماس بگیرید.

    شیر بادی پنوماتیک جک یکی از پر کاربردترین قطعات مورد استفاده در سیستم های پنوماتیک می باشد که با هوای فشرده کار می کند. از شیر بادی پنوماتیک جک برای جابجایی و انتقال خطی و دورانی استفاده می شود. با تجمع هوای فشرده پشت جک پنوماتیک، صفحه ای که شافت روی آن نصب شده شروع به حرکت می کند.

    برای آگاهی بیشتر از شیر بادی پنوماتیک تخلیه با ما در تماس باشید.

    شیر پنوماتیکی smc

    یکی از معروف ترین برندهای شیر های پنوماتیک شیر پنوماتیک smc ژاپن میباشد . یکی از کامل ترین برندهای پنوماتیک … اطلاعات بیشتر

    شیر پنوماتیک nogix

    یکی از برند های لوازم پنوماتیک برند nogix میباشد که دارای لوازم پنوماتیکی مانند شیر های پنوماتیک ، اکچویتور پنوماتیک … اطلاعات بیشتر

    میکروسوییچ پنوماتیک ایر کنترل

    یکی از انواع شیر پنوماتیک ، میکروسوییچ پنوماتیک میباشد که به شیر پنوماتیک غلطکی نیز معروف میباشد و با فشرده شدن اهرم زیر … اطلاعات بیشتر

    میکروسوییچ پنوماتیک LMC

    برای خرید میکروسوییچ پنوماتیک LMC و میکروسوییچ پنوماتیک ایرکنترل با شماره های سایت تماس بگیرید .  قیمت ميکروسوييچ 2-3 سایز 1/4 تماس بگیرید قیمت ميکروسوييچ … اطلاعات بیشتر

    شیر وکیوم پنوماتیک

    شیر وکیوم ونتوری یا شیر وکیوم پنوماتیک مکش انجام میدهند و میتوان برای ایجاد خلا و جا به جایی اجسام از آنها … اطلاعات بیشتر

    شیر سیگنال پنوماتیک ایر کنترل

    شیر سیگنال پنوماتیک توسط باد تحریک میشوند و جک پنوماتیک را به حرکت در میاورند و یا مسیر جریان را … اطلاعات بیشتر

    شیر سیگنال باد LMC

    شیر سیگنال باد که نوعی از شیر بادی پنوماتیک محسوب می شود، دو مدل یک کله و دوکله دارد و … اطلاعات بیشتر

    جک پنوماتیکی در واقع یک اکچویتور خطی است که با پر کردن سیلندر توسط هوای فشرده موجب حرکت می شود. حرکت برگشتی عمدتا توسط فنر صورت می پذیرد. برای جک های پنوماتیک با فنر برگشت پذیر عمدتا از شیر برقی پنوماتیک استفاده می شود.

    برای سفارش شیر بادی پنوماتیک ثابت با شماره های درج شده تماس بگیرید.

    جک های پنوماتیک شامل میله، پیستون، لوله سیلندر، واشر و عایق آب بندی می باشند. این جک ها دارای یک فنر برگشت هستند که درون سیلندر واقع شده. از نیروی این فنر برای بازگشتن پیستون به حالت اولیه استفاده می شود. استفاده از جک پنوماتیکی مزایای زیادی نسبت به سیلندرهای دوکاره دارد که از جمله آن ها می توان به استفاده کمتر از هوای فشرده و سیم کشی کمتر اشاره کرد.

    جهت اطلاع از قیمت و ثبت سفارش شیر بادی پنوماتیک تایمر دار از راه های ارتباطی درج شده تماس حاصل نمایید.

    به منظور کنترل جک پنوماتیکی فنر برگشت از شیر پنوماتیک برقی استفاده می شود. این شیر پنوماتیک دارای دیاگرام حرکتی 3/2 است. در واقع این شیر دارای سه پورت و دو موقعیت سوئیچینگ می باشد. یک پورت از شیر بادی پنوماتیک جک به منبع هوای فشرده یا همان کمپرسور متصل می شود، پورت دیگر به عنوان پورت خروجی فعال است و پورت سوم به جک پنوماتیکی متصل خواهد شد.

    یرای کسب اطلاعات بیشتر از شیر بادی پنوماتیک تدریجی با ما در تماس باشید.

    شیر بادی پنوماتیک جک دارای و حالت می باشد که بین آن دو سوئیچ می شود؛ این دو حالت پر یا تخلیه شدن جک پنوماتیک با فنر برگشت پذیر می باشد.

    _

    قیمت شیر بادی پنوماتیک جک

    شیر بادی پنوماتیک جک از مهمترین قطعاتی است که در سیستم های پنوماتیک استفاده می شود. این شیر به جک های پنوماتیک متصل می شود. بسیار مهم است که در خرید شیر بادی پنوماتیک جک به الزامات و استانداردها توجه بسیار شود. این موارد می توانند قیمت شیر بادی پنوماتیک جک را نیز تحت تاثیر قرار دهند.

    برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شیر بادی پنوماتیک توپی به صفحه ی ارتباط با ما مراجعه کنید.

    فشار و دمای کاری، نوع عملگر، سایز اسمی شیر، تعداد پورت ها و موقعیت های سوئیچینگ، جنس شیر و استانداردهای تولید همگی در قیمت شیر بادی پنوماتیک جک موثر هستند. هر چند که برند و کشور سازنده نیز تایر خاص خود را دارند.

    برای آگاهی از نحوه ی سفارش شیرهای پنوماتیک صنعتی با ما در ارتباط باشید.

    شما می توانید برای اطلاع از قیمت شیر بادی پنوماتیک جک در صبا صنعت با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید تا به این بهانه مشاوره رایگان خرید را نیز دریافت کنید.

    خرید و فروش انواع شیر بادی پنوماتیک جک

    برای استفاده از جک پنوماتیکی معمولا از یک شیر سه پورت پنوماتیک استفاده می شود که به آن شیر بادی پنوماتیک جک هم گفته می شود. این شیر پنوماتیک می تواند از طریق نیروی محرکه بادی، برقی یا مکانیکی تغذیه شود. یک پورت از این شیر به منبع هوای فشرده کمپرسور متصل می شود (IN) و شیر دیگر به خروجی سیلندر وصل خواهد شد (OUT). پورت سوم نیز پورتی است که به جک پنوماتیک وصل می شود (EXHAUST).

    برای اطلاع از قیمت و ثبت سفارش شیر بادی پنوماتیک تک بوبین در واتس آپ پیام بگذارید.

    شیر بادی پنوماتیک جک دارای دو حالت می باشد. یکی از این حالات برای تحت فشار قرار دادن سیلندر می باشد. در این حالت هوا از پورت 1 به پورت 2 جریان یافته و پورت 3 بسته می ماند. و حالت دیگر برای خروج هوا از سیلندر به خروجی استفاده می شود. جریان هوا از پورت 2 به پورت 3 صورت می پذیرد در حالی که پورت 1 بسته است.

    برای آگاهی از سایر ویژگی های شیر بادی پنوماتیک تخلیه در واتس آپ پیام بگذارید.

    شیر بادی پنوماتیک جک را می توان روی پایه Manifold نصب کرد. در ساخت این شیر از استانداردهای NAMOUR و ISO استفاده می شود. همچنین می توان برای کاهش آلودگی صوتی از صدا خفه گن در پورت اگزوز یا همان پورت سوم که به جک پنوماتیک متصل می شود استفاده نمود.

     برای کسب اطلاعات بیشتر از انواع شیر برقی کتابی پنوماتیک با ما در ارتباط باشید.

    مجموعه صبا صنعت یکی از قوی ترین مراکز خرید و فروش انواع شیر بادی پنوماتیک جک در ایران می باشد. شما می توانید برای خرید این محصول با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید تا مشاوره رایگان دریافت کنید.

    _

    امتیاز خود را ثبت کنید:

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    آموزش ها

    امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!

    اطلاع از قیمت ها و سفارش 0912-4433585 021-36612014