شیر بادی پنوماتیک چرخشی

  • شیر بادی پنوماتیک چرخشی که به آن شیر پنوماتیک گردشی یا سلکتوری هم گفته می شود به کمک نیروی دست و توسط اپراتور تنظیم و کنترل می شود. سایزهای متداولی که شیر بادی پنوماتیک چرخشی در آن سایزها به تولید می رسند شامل سایزهای 8/3، 2/1 و 4/1 می باشد. بنابراین با توجه به الزامات سیستم های صنعتی پنوماتیک باشد اقدام به خرید شیر بادی پنوماتیک چرخشی با سایز مناسب نمود.

    برای کسب اطلاعات بیشتر از انواع شیر برقی کتابی پنوماتیک با ما در ارتباط باشید.

    شیر پنوماتیکی smc

    یکی از معروف ترین برندهای شیر های پنوماتیک شیر پنوماتیک smc ژاپن میباشد . یکی از کامل ترین برندهای پنوماتیک … اطلاعات بیشتر

    شیر پنوماتیک nogix

    یکی از برند های لوازم پنوماتیک برند nogix میباشد که دارای لوازم پنوماتیکی مانند شیر های پنوماتیک ، اکچویتور پنوماتیک … اطلاعات بیشتر

    میکروسوییچ پنوماتیک ایر کنترل

    یکی از انواع شیر پنوماتیک ، میکروسوییچ پنوماتیک میباشد که به شیر پنوماتیک غلطکی نیز معروف میباشد و با فشرده شدن اهرم زیر … اطلاعات بیشتر

    میکروسوییچ پنوماتیک LMC

    برای خرید میکروسوییچ پنوماتیک LMC و میکروسوییچ پنوماتیک ایرکنترل با شماره های سایت تماس بگیرید .  قیمت ميکروسوييچ 2-3 سایز 1/4 تماس بگیرید قیمت ميکروسوييچ … اطلاعات بیشتر

    شیر وکیوم پنوماتیک

    شیر وکیوم ونتوری یا شیر وکیوم پنوماتیک مکش انجام میدهند و میتوان برای ایجاد خلا و جا به جایی اجسام از آنها … اطلاعات بیشتر

    شیر سیگنال پنوماتیک ایر کنترل

    شیر سیگنال پنوماتیک توسط باد تحریک میشوند و جک پنوماتیک را به حرکت در میاورند و یا مسیر جریان را … اطلاعات بیشتر

    شیر سیگنال باد LMC

    شیر سیگنال باد که نوعی از شیر بادی پنوماتیک محسوب می شود، دو مدل یک کله و دوکله دارد و … اطلاعات بیشتر

    اگر بخواهیم شیر بادی پنوماتیک چرخشی را از بابت جهات نیز بررسی کنیم باید بگوییم که پر کاربردترین دیاگرام های حرکتی این شیر شامل دیاگرام های 2/5، 2/4 و 3/4 می باشد. بنابراین تعداد پورت ها و دهانه های ورودی و خروجی و همچنین تعداد موقعیت های سوئیچینگ در این شیرها متفاوت خواهد بود.

    از جمله کاربردهای متداول شیر بادی پنوماتیک چرخشی می توان به قطع و وصل مدار و تحریک سیلندر دو طرفه قلمی اشاره کرد. نوع فرمان این شیر به صورت سلکتوری یا همان دستی می باشد بنابراین نمی توان توقع سطح بالایی از اتوماسیون را از شیر بادی پنوماتیک چرخشی داشت. باز و بسته شدن این شیر توسط نیروی دست و به واسطه اپراتور صورت می پذیرد و در انواع تک فرمان و دو فرمان قابل خریداری است.

    برای مشاهده از ویژگی های شیر پنوماتیک غلتکی با واتس آپ در تماس باشید.

    _

    قیمت شیر بادی پنوماتیک چرخشی

    شیر بادی پنوماتیک چرخشی نوعی شیر دستی است بنابراین می توان از همینجا فهمید که قیمت شیر بادی پنوماتیک چرخشی نسبت به شیرهای برقی پنوماتیک بسیار اقتصادی تر است. کنترل این شیر به واسطه نیروی مکانیکی دست صورت می پذیرد بنابراین اتوماسیون چندان قدرتمندی در مورد این شیر اجرا نشده است.

    برای آگاهی از شیر پنوماتیک یونیت دندانپزشکی با ما تماس بگیرید.

    قیمت شیر بادی پنوماتیک چرخشی به عوامل مختلفی بستگی دارد. دیاگرام حرکتی شیر، سایز اسمی، تک فرمان یا دو فرمان بودن، دارا بودن فنر بازگشتی و یا بدون فنر بازگشتی بودن، دما و فشار کاری بهینه، استانداردهای تولید، سایز رزوه و اتصالات، نوع فرمان یا تحریک و دبی عبوری همگی از جمله عواملی هستند که در قیمت شیر بادی پنوماتیک چرخشی دخیل می باشند.

    شیر بادی پنوماتیک چرخشی به عنوان یک شیر دستی برگشت فنری در بازار به فروش می رسد. بنابراین از آن برای تغییر مسیر هوا استفاده می شود. با اعمال نیروی دست اپراتور مسیر جریان عوض خواهد شد. زمانی که اپراتور دسته شیر را می چرخاند مسیر جریان به صورت خودکار تغییر خواهد کرد.

    برای اطلاع از ویژگی های شیر برقی پنوماتیک کوچک با شماره های مجموعه تماس بگیرید.

    بسیار مهم است که در خرید شیر بادی پنوماتیک چرخشی به استانداردهای تولید و ویژگی های کیفی شیر توجه داشته باشید. سیستم های پنوماتیک بسیار آسیب پذیر و حساس هستند و یک اشتباه کوچک می تواند منجر به مختل شدن سیستم و یا بروز حوادث شود. به همین دلیل در خرید شیر بادی پنوماتیک چرخشی ایمنی حرف اول را می زند.

    برای اطلاعات بیشتر از شیر برقی پنوماتیک کوزه ای با ما در ارتباط باشید.

    شما می توانید برای خرید شیر بادی پنوماتیک چرخشی و استعلام قیمت محصول با کارشناسان صبا صنعت در تماس باشید تا به این بهانه مشاوره رایگان خرید را نیز دریافت کنید.

    خرید و فروش انواع شیر بادی پنوماتیک چرخشی

    شیر بادی پنوماتیک چرخشی نوعی شیر دستی پنوماتیک است که برای کنترل جهت از آن استفاده می شود. به واسطه چرخاندن دسته شیر، جهت سیال تغییر پیدا خواهد کرد. بنابراین مسیر آن عوض می شود.

    برای آشنایی بیشتر با شیر اطمینان پنوماتیک به صفحه ی ارتباط با ما مراجعه کنید.

    اگر وارد بازار خرید و فروش انواع شیر بادی پنوماتیک چرخشی شوید متوجه خواهید شد که به این شیر، شیر صفر و یکی هم گفته می شود. بدان معنا که با فشردن کلید شیر و یا چرخاندن دسته، شیر تغییر وضعیت خواهد داد و در همان حالت نیز باقی می ماند. با نصب شیر بادی پنوماتیک چرخشی روی تابلو می توان فرمان های لازم را به سیستم پنوماتیک داد.

    برای دیدن سایر اطلاعات از شیر پنوماتیک کنترل با شماره واتس آپ ما در ارتباط باشید.

    از شیر بادی پنوماتیک چرخشی برای سیگنال دادن به دستگاه هایی مانند دریچه های پنوماتیک و سیلندرها استفاده می شود. از این شیر در خطوط تولید مواد غذایی در کارخانجات صنایع غذایی در کارخانه های پتروشیمی، نفت و گاز و کارخانه فولاد استفاده می شود.

    شیر بادی پنوماتیک چرخشی می تواند از نوع بدون بازگشت فنر و یا همراه با ابازگشت فنر باشد. بنابراین در زمان خرید شیر بادی پنوماتیک چرخشی از این ویژگی مطلع شوید چرا که انتخاب نوع شیر بسته به الزامات و نیازهای سیستم متفاوت خواهد بود.

    برای مشاهده سایر قابلیت های شیر پنوماتیک استیل با شماره تماس های درج شده در سایت در تماس باشید.

    تعداد فرمان ها در این دو نوع شیر چرخشی متفاوت بوده و در شیر بدون بازگشت فنری دیگر نیازی به اعمال دوباره فشار توسط اپراتور نیست. این در حالی است که در شیرهای چرخشی بازگشت دار باید برای نگه داشتن شیر در حال تحریک دست خود را روی شاسی شیر نگه دارید و یا دستگیره آن را ثابت نگه دارید.

    شما می توانید برای خرید اینترنتی شیر بادی پنوماتیک چرخشی از مجموعه صبا صنعت با کارشناسان مجموعه تماس حاصل نمایید تا مشاوره های لازم را دریافت کنید.

    برای دریافت سایر قابلیت های شیر پنوماتیک پدالی به واتس آپ ما پیام بدهید.

    _

    امتیاز خود را ثبت کنید:

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    آموزش ها

    امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!

    اطلاع از قیمت ها و سفارش 0912-4433585 021-36612014