شیر بادی پنوماتیک خودرو

  • صنعتی نیست که در آن از شیرهای بادی پنوماتیک استفاده نشده باشد. این شیرها به دلیل بهره وری بهینه، صرفه اقتصادی و دوام و ماندگاری بالا توانسته اند جایگاه بسیار خوبی در صنایع به دست آورند. یکی از صنایعی که کاربرد شیرهای بادی پنوماتیک در آن بسیار پر رنگ است، صنعت خودروسازی می باشد. در تولید خودروهای مدرن به منظور بالا بردن سطح ایمنی از شیر بادی پنوماتیک خودرو استفاده می شود.

    جهت بررسی و ثبت سفارش شیر بادی پنوماتیک حرفه ای  با ما در تماس باشید.

    شیر پنوماتیکی smc

    یکی از معروف ترین برندهای شیر های پنوماتیک شیر پنوماتیک smc ژاپن میباشد . یکی از کامل ترین برندهای پنوماتیک … اطلاعات بیشتر

    شیر پنوماتیک nogix

    یکی از برند های لوازم پنوماتیک برند nogix میباشد که دارای لوازم پنوماتیکی مانند شیر های پنوماتیک ، اکچویتور پنوماتیک … اطلاعات بیشتر

    میکروسوییچ پنوماتیک ایر کنترل

    یکی از انواع شیر پنوماتیک ، میکروسوییچ پنوماتیک میباشد که به شیر پنوماتیک غلطکی نیز معروف میباشد و با فشرده شدن اهرم زیر … اطلاعات بیشتر

    میکروسوییچ پنوماتیک LMC

    برای خرید میکروسوییچ پنوماتیک LMC و میکروسوییچ پنوماتیک ایرکنترل با شماره های سایت تماس بگیرید .  قیمت ميکروسوييچ 2-3 سایز 1/4 تماس بگیرید قیمت ميکروسوييچ … اطلاعات بیشتر

    شیر وکیوم پنوماتیک

    شیر وکیوم ونتوری یا شیر وکیوم پنوماتیک مکش انجام میدهند و میتوان برای ایجاد خلا و جا به جایی اجسام از آنها … اطلاعات بیشتر

    شیر سیگنال پنوماتیک ایر کنترل

    شیر سیگنال پنوماتیک توسط باد تحریک میشوند و جک پنوماتیک را به حرکت در میاورند و یا مسیر جریان را … اطلاعات بیشتر

    شیر سیگنال باد LMC

    شیر سیگنال باد که نوعی از شیر بادی پنوماتیک محسوب می شود، دو مدل یک کله و دوکله دارد و … اطلاعات بیشتر

    در صنعت خودروسازی شاهد استفاده از سیستم های پنوماتیک به شکلی کارآمد هستیم. از سیستم های پنوماتیک به منظور پر کردن باد لاستیک ها، رنگ آمیزی بدنه خودرو، خط تولید، باز و بسته شدن درب های خودرو و ترمز هوا در کامیون ها و وسائل نقلیه سنگین استفاده می شود.

    برای خرید شیر بادی پنوماتیک چرخشی با شماره های مجموعه تماس بگیرید.

    و اما متداول ترین استفاده ای که از شیر بادی پنوماتیک خودرو در صنعت خودروسازی می شود کاربرد آن در ترمز هوایی یا پنوماتیکی می باشد. نه تنها در خودرو های سنگین همچون کامیون و اتوبوس بلکه در واگن های قطار نیز این سیستم پنوماتیکی وجود دارد. اجرای این سیستم مستلزم استفاده از شیر بادی پنوماتیک خودرو می باشد.

    جهت بررسی بیشتر در خصوص شیر بادی پنوماتیک جک  با شماره های درج شده تماس بگیرید.

    به موجب اجرای سیستم ترمز پنوماتیکی در خودروها نوعی ترمز اصطکاکی در خودرو استفاده می شود. با وارد آمدن فشار به پیستون ها توسط هوای فشرده، لنت ترمز فشرده می شود و خودرو متوقف خواهد شد. بنابراین فرآیند توقف خودرو به کمک نیروی هوای فشرده یا همان پنوماتیکی صورت می پذیرد. میزان مقاومت سیلندر پنوماتیک در خودرو به کمک فشار هوا قابلیت تنظیم دارد.

    به طور کلی از سیستم پنوماتیک خودرو برای هدایت و کنترل فرمان، ترمز و تنظیم صندلی ها استفاده می شود. لازم به ذکر است که گازهای مورد استفاده ر سیستم های پنوماتیکی خودروهای مدرن همگی غیر سمی هستند و هیچ تاثیر مخربی روی محیط زیست نخواهند داشت.

    برای خرید شیر بادی پنوماتیک جریان با شماره های مجموعه تماس بگیرید.

    _

    قیمت شیر بادی پنوماتیک خودرو

    یک بررسی ساده در لیست قیمت های شیر بادی پنوماتیک خودرو شما را با تنوع قیمت ها روبرو خواهد کرد. طبیعی است که قیمت شیر بادی پنوماتیک خودرو بر حسب متغیر بودن برخی پارامترها مقدار ثابتی به خود نگیرد. نوع شیر پنوماتیک، تعداد رزوه های اتصال، دیاگرام حرکتی شیر، نوع فرمان یا همان تحریک شیر، سایز اسمی شیر، برند تولید کننده و کشور سازنده همگی در قیمت شیر بادی پنوماتیک خودرو موثر هستند.

    برای آگاهی بیشتر از شیر بادی پنوماتیک تخلیه با ما در تماس باشید.

    نکته مهمی که در مورد شیر بادی پنوماتیک خودرو بسیار مهم است، مربوط به دما و فشار کاری بهینه این شیر می شود. قطعات و اجزای خودرو در حرارت بالا باید عملکرد بهینه داشته باشند. گاهی اوقات میزان فشار در سیستم های به کار رفته در خودرو بسیار بالا می رد و باید جانب ایمنی را در این مورد رعایت کرد. به همین دلیل بسیار مهم است که شیر بادی پنوماتیک خودرو دارای استانداردهای تولید حرفه ای باشد و کیفیت تولید مطلوبی برخوردار باشد.

    قیمت شیر بادی پنوماتیک خودرو با توجه به وارداتی بودن یا ایرانی بودن شیر نیز متفاوت خواهد بود. نوسان در قیمت ارز و نرخ تورم جهانی و داخلی منجر به تغییر قیمت شیر بادی پنوماتیک خودرو به صورت دوره ای می شود. بنابراین بسیار مهم است که قبل از خرید شیر بادی پنوماتیک خودرو برای اطمینان از قیمت و تطابق دادن هزینه خرید شیر با هزینه های برآورد شده اقدام به استعلام قیمت نمایید.

    مجموعه صبا صنعت با ارائه قیمت های روز در این مجموعه خیال شما را از بابت اطلاع از جدیدترین قیمت ها آسوده کرده است. یک تماس ساده با کارشناسان صبا صنعت کافیست تا از قیمت شیر بادی پنوماتیک خودرو مطلع شوید.

    برای سفارش شیر بادی پنوماتیک ثابت با شماره های درج شده تماس بگیرید.

    خرید و فروش انواع شیر بادی پنوماتیک خودرو

    استفاده از سیستم پنوماتیک در خودروهای مدرن بهره وری آن ها را به طرز چشمگیری ارتقا داده. در سیستم پنوماتیک خودرو از سیلندرهایی استفاده می شود که به موجب آن ها هوای فشرده آزاد می شود. کمپرسورهای فشرده سازی هوا نیز معمولا در صندوق عقب کار گذاشته می شوند.

    هدف از اجرای سیستم پنوماتیک در خودرو ایجاد حرکت نرم، بی نقص و روان خودرو می باشد. تنظیم ارتفاع خودرو، کنترل راحت تر خودرو، بالا بردن ضریب ایمنی، بهبود مصرف سوخت، پاسخ دهی سریع خودرو به انتقال نیرو نسبت به سیستم هیدرولیک، تولید آلودگی کمتر و آسیب کمتر به محیط زیست، ارتقای آیرودینامیک و پایین آوردن ضریب درگ همگی از مزیت های اجرای سیستم پنوماتیک در خودرو می باشد. به منظور اجرای این سیستم باید از شیر بادی پنوماتیک خودرو استفاده کرد.

    مجموعه صبا صنعت به عنوان یکی از خوش سابقه ترین مجموعه ها در خرید و فروش انواع شیر بادی پنوماتیک خودرو، این محصول را همراه با ضمانت اصالت، گارانتی و خدمات پس از فروش به خریداران عزیز عرضه می دارد. برای دریافت مشاوره رایگان کافیست با شماره تماس های قرار داده شده در وبسایت تماس حاصل نمایید.

    جهت اطلاع از قیمت و ثبت سفارش شیر بادی پنوماتیک تایمر دار از راه های ارتباطی درج شده تماس حاصل نمایید.

    _

    امتیاز خود را ثبت کنید:

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    آموزش ها

    امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!

    اطلاع از قیمت ها و سفارش 0912-4433585 021-36612014