شیر بادی پنوماتیک دندانپزشکی

  • حرفه دندانپزشکی جزو حرفه هایی است که در آن از تجهیزات تخصصی مختلفی استفاده می شود. تجهیزات پزشکی که در این حرفه استفاده می شوند طبق جدیدترین اصول و استانداردهای نوین تولید می شوند بنابراین در کارایی، بهینگی و بهره وری مورد تایید می باشند.

    در تعدادی از این تجهیزات از جمله هندپیس، یونیت دندانپزشکی و کنترل بلوک واحدی از سیستم پنوماتیک استفاده شده است. لازمه اجرای سیستم پنوماتیک استفاده از شیر بادی پنوماتیک دندانپزشکی می باشد. به همین دلیل است که سیستم های نوین دندانپزشکی دارای عملکردی ایده آل هستند.

    جهت اطلاع از قیمت و مشخصات شیر بادی پنوماتیک خودرو با ما تماس بگیرید.

    شیر پنوماتیکی smc

    یکی از معروف ترین برندهای شیر های پنوماتیک شیر پنوماتیک smc ژاپن میباشد . یکی از کامل ترین برندهای پنوماتیک … اطلاعات بیشتر

    شیر پنوماتیک nogix

    یکی از برند های لوازم پنوماتیک برند nogix میباشد که دارای لوازم پنوماتیکی مانند شیر های پنوماتیک ، اکچویتور پنوماتیک … اطلاعات بیشتر

    میکروسوییچ پنوماتیک ایر کنترل

    یکی از انواع شیر پنوماتیک ، میکروسوییچ پنوماتیک میباشد که به شیر پنوماتیک غلطکی نیز معروف میباشد و با فشرده شدن اهرم زیر … اطلاعات بیشتر

    میکروسوییچ پنوماتیک LMC

    برای خرید میکروسوییچ پنوماتیک LMC و میکروسوییچ پنوماتیک ایرکنترل با شماره های سایت تماس بگیرید .  قیمت ميکروسوييچ 2-3 سایز 1/4 تماس بگیرید قیمت ميکروسوييچ … اطلاعات بیشتر

    شیر وکیوم پنوماتیک

    شیر وکیوم ونتوری یا شیر وکیوم پنوماتیک مکش انجام میدهند و میتوان برای ایجاد خلا و جا به جایی اجسام از آنها … اطلاعات بیشتر

    شیر سیگنال پنوماتیک ایر کنترل

    شیر سیگنال پنوماتیک توسط باد تحریک میشوند و جک پنوماتیک را به حرکت در میاورند و یا مسیر جریان را … اطلاعات بیشتر

    شیر سیگنال باد LMC

    شیر سیگنال باد که نوعی از شیر بادی پنوماتیک محسوب می شود، دو مدل یک کله و دوکله دارد و … اطلاعات بیشتر

    یکی از مهمترین قسمت های که درون تابلت یونیت دندانپزشکی قرار دارد کنترل بلوک است. کنترل بلوک در واقع یک واحد است که فرآیند تقسیم و قطع و وصل جریان آب و جریان هوا را به اینسترومنت ها به عهده دارد. این واحد دارای عملکردی پنوماتیکی می باشد. به محض برداشته شدن یک اینسترومنت، سایر اینسترومنت ها غیر فعال می شوند چرا که هر اینسترومنت دارای یک شیر جداگانه می باشد که با برداشته شدن اینسترومنت امکان انتقال هوا به همان اینسترومنت خاص مهیا خواهد شد. بنابراین جریان هوا به سایر اینسترومنت ها بسته می شود.

    برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شیر بادی پنوماتیک توپی به صفحه ی ارتباط با ما مراجعه کنید.

    با استفاده از پدال پایی می توان اقدام به تنظیم حرکات صندلی نمود. برخی پدال ها پنوماتیکی هستند. بنابراین با تحریک شیر شیر بادی پنوماتیک دندانپزشکی به واسطه انرژی مکانیکی می توان اقدام به تنظیم حرکات یونیت دندانپزشکی نمود. در یونیت های مدرن از انرژی الکتریکی استفاده می شود با این حال سیستم های پنوماتیکی همچنان پا بر جا هستند.

    عملکرد هندپیس های دندانپزشکی نیز می تواند از طریق سیستم های پنوماتیکی باشد.هندپیس ها همان ابزارهای چرخشی هستند که برای برش دهی، تمیز کردن و صیقل دادن دندان ها از آن ها استفاده می شود. این قطعات می توانند با سرعت های مختلف کار کنند. برخی هندپیس های مدل جدید دارای پنج یا شش پین هستند. این پین ها وظیفه فراهم کردن جریان هوا برای راه اندازی توربین هندپیس، رساندن هوا به سطح دندان جهت خنک سازی، آبرسانی، تخلیه هوا و اتصال الکتریکی فیبر نوری را دارند.

    برای آگاهی از نحوه ی سفارش شیرهای پنوماتیک صنعتی با ما در ارتباط باشید.

    از شیر بادی پنوماتیک دندانپزشکی در تجهیزات و لوازم دندانپزشک استفاده زیادی می شود چرا که اساسا تجهیزات دندانپزشکی با استفاده از جریان هوا و جریان آب کار می کنند. شما می توانید برای خرید شیر بادی پنوماتیک دندانپزشکی مناسب با نوع تجهیز دندانپزشکی با کارشناسان صبا صنعت تماس حاصل نمایید تا مشاوره های رایگان را دریافت کنید.

    قیمت شیر بادی پنوماتیک دندانپزشکی

    همانطور که گفته شد از شیر بادی پنوماتیک دندانپزشکی در واحد کنترل بلوک، یونیت دندانپزشکی، راه اندازی هندپیس و تنظیم صندلی استفاده می شود. شیرهای پنوماتیک کاربرد ویژه ای در تجهیزات دندانپزشکی داند بنابراین می توان گفت که قیمت شیر بادی پنوماتیک دندانپزشکی به نوع شیر و کاربرد آن بستگی دارد.

    قیمت شیر بادی پنوماتیک دندانپزشکی متاثر از جنس بنه و مغزی، دمای و فشار کاری بهینه، دیاگرام حرکتی شیر، سایز اسمی، چهار گوشه یا شش گوشه بودن، وارداتی یا ایرانی بودن شیر، سایز سر شیلنگی و کیفیت تولید شیر می باشد.

    برای اطلاع از قیمت و ثبت سفارش شیر بادی پنوماتیک تک بوبین در واتس آپ پیام بگذارید.

    برای اطلاع از قیمت شیر بادی پنوماتیک دندانپزشکی در مجموعه صبا صنعت می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید تا به این بهانه مشاوره رایگان نیز دریافت کنید.

    _

    خرید و فروش انواع شیر بادی پنوماتیک دندانپزشکی

    از شیر بادی پنوماتیک دندانپزشکی در واحد کنترل بلوک در یونیت دندانپزشکی استفاده می شود. واحد کنترل بلوک به صورت پنوماتیکی کار می کند و برای عملکرد بهینه آن به جعبه تقسیم، ایر سوئیچ و شیر بادی پنوماتیک دندانپزشکی نیاز است.

    در یونیت های قدیمی با فشردن پدال، شیر بادی پنوماتیک دندانپزشکی با فرمان مکانیکی تحریک شده و آب را به کنترل بلوک می رساند. به محض برداشتن اینسترومنت از روی تابلت، هوای پشت دیافراگم کنترل بلوک توسط ایر سوئیچ آزاد می شود و اینسترومنت راه اندازی خواهد شد. صفر تا صد این فرآیند به لطف شیر بادی پنوماتیک دندانپزشکی اتفاق می افتد.

    برای آگاهی از سایر ویژگی های شیر بادی پنوماتیک تخلیه در واتس آپ پیام بگذارید.

    راه اندازی هند پیس، مدیریت یونیت، اینسترومنت ها و تنظیم صندلی همگی به شیر بادی پنوماتیک دندانپزشکی نیاز دارد. مجموعه صبا صنعت به عنوان یکی از خوش سابقه ترین مجموعه های خرید و فروش انواع شیر بادی پنوماتیک دندانپزشکی در ایران، فروش این محصول را همراه با ضمانت اصالت و ارائه مشاوره رایگان قبل از خرید ارائه می دهد. برای خرید شیر بادی پنوماتیک دندانپزشکی از صبا صنعت می توانید با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل نمایید.

    برای اطلاع از نحوه ی سفارش شیر بادی پنوماتیک پروانه ای با شماره های سایت در تماس باشید.

     

    _

    امتیاز خود را ثبت کنید:

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    آموزش ها

    امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!

    اطلاع از قیمت ها و سفارش 0912-4433585 021-36612014