شیر بادی پنوماتیک دو بوبین

  • شیر بادی پنوماتیک دو بوبین یکی از پر کاربردترین انواع شیر پنوماتیک است. دنیای شیرهای پنوماتیک دنیای گسترده ای است. نوع تحریک در انواع شیرهای پنوماتیک متفاوت است. منظور از نوع تحریک در واقع نیرویی است در ابتدا به ساکن منجر به باز شدن شیر و یا بسته شدن شیر بعد از جاری شدن سیال در خطوط جریان خواهد شد. این نیرو می تواند از نوع مکانیکی برقی، بادی و یا دستی باشد. ساده ترین وابتدایی ترین انواع شیرهای پنوماتیک آنهایی هستند که تحریک آن ها به کمک دست صورت می پذیرد و در نقطه مقابل پیشرفه ترین شیرهای پنوماتیک آنهایی هستند که تحریک شان به کمک نیروی الکترومغناطیسی صورت می پذیرد که به شیرهای برقی پنوماتیک معروف اند.

     برای کسب اطلاعات بیشتر از انواع شیر برقی کتابی پنوماتیک با ما در ارتباط باشید.

    شیر پنوماتیکی smc

    یکی از معروف ترین برندهای شیر های پنوماتیک شیر پنوماتیک smc ژاپن میباشد . یکی از کامل ترین برندهای پنوماتیک … اطلاعات بیشتر

    شیر پنوماتیک nogix

    یکی از برند های لوازم پنوماتیک برند nogix میباشد که دارای لوازم پنوماتیکی مانند شیر های پنوماتیک ، اکچویتور پنوماتیک … اطلاعات بیشتر

    میکروسوییچ پنوماتیک ایر کنترل

    یکی از انواع شیر پنوماتیک ، میکروسوییچ پنوماتیک میباشد که به شیر پنوماتیک غلطکی نیز معروف میباشد و با فشرده شدن اهرم زیر … اطلاعات بیشتر

    میکروسوییچ پنوماتیک LMC

    برای خرید میکروسوییچ پنوماتیک LMC و میکروسوییچ پنوماتیک ایرکنترل با شماره های سایت تماس بگیرید .  قیمت ميکروسوييچ 2-3 سایز 1/4 تماس بگیرید قیمت ميکروسوييچ … اطلاعات بیشتر

    شیر وکیوم پنوماتیک

    شیر وکیوم ونتوری یا شیر وکیوم پنوماتیک مکش انجام میدهند و میتوان برای ایجاد خلا و جا به جایی اجسام از آنها … اطلاعات بیشتر

    شیر سیگنال پنوماتیک ایر کنترل

    شیر سیگنال پنوماتیک توسط باد تحریک میشوند و جک پنوماتیک را به حرکت در میاورند و یا مسیر جریان را … اطلاعات بیشتر

    شیر سیگنال باد LMC

    شیر سیگنال باد که نوعی از شیر بادی پنوماتیک محسوب می شود، دو مدل یک کله و دوکله دارد و … اطلاعات بیشتر

    یک ویژگی مهم و قابل توجه در بین انواع شیرهای برقی پنوماتیک وجود دارد و آن هم تعداد بوبین های استفاده شده در شیر است. بوبین شیر برقی پنوماتیک نقش آهنربا را در شیر بازی می کند. با عبور جریان الکتریکی از سیم پیچ یا سلونوئید، نیروی مغناطیسی ایجاد می شود. این نیروی مغناطیسی محرک اصلی برای حرمت دادن زبانه و باز و بسته شدن شیر پنوماتیک به صورت اتومات خواهد بود.

    برای مشاهده از ویژگی های شیر پنوماتیک غلتکی با واتس آپ در تماس باشید.

    شیرهای برقی پنوماتیک به صورت تک بوبین و دو بوبین طراحی می شوند. طبیعی است که شیر بادی پنوماتیک دو بوبین نسبت به شیر تک بوبین قادر به تولید نیروی بیشتر برای باز و بسته کردن مسیر جریان خواهد بود. این شیر سه راهه یا دو حالته است و امکان حرکت سیال در دو مسیر مختلف را فراهم می کند. بنابراین در سیستم های صنعتی پیشرفته تر که به سطح اتوماسیون قوی تری نیاز است از شیر بادی پنوماتیک دو بوبین استفاده می شود.

    شیر بادی پنوماتیک دو بوبین از اجزای مختلفی تشکیل شده است. این بخش ها عبارتند از؛

    • بدنه شیر؛ این بخش یک قاب فولادی محکم است که با عبور جریان برق از بوبین ها خاصیت آهنربایی پیدا کرده و با کشیدن سمبه به سمت خود، مسیر جریان را باز می کند.
    • بوبین؛ به جرات می توان گفت که قدرت و توانمندی شیر بادی پنوماتیک دو بوبین به تعداد بوبین ها و تعداد دورهای سیم پیچ بستگی دارد. در این شیر از دو بوبین استفاده می شود بنابراین امکان جریان یافتن سیال در دو مسیر مختلف فراهم است.

    برای اطلاع از ویژگی های شیر برقی پنوماتیک کوچک با شماره های مجموعه تماس بگیرید.

    • سیم پیچ های بوبین؛ سیم پیچ ها از جنس فلز مس هستند و رسانایی بسیار خوبی دارند. برای جلوگیری از خوردگی سیم پیچ ها روی آن ها یک لایه عایق استفاده می شود.
    • پیستون؛ پیستون که به آن سنبه (سمبه) هم گفته می شود وظیفه کنترل جریان برق را در شیر بادی پنوماتیک دو بوبین دارد. با رسیدن جریان برق به سیم پیچ، پیستون به بوبین نزدیک شده، ولتاژ بالا می رود و شیر باز می شود.
    • فنر؛ به موجب فنر در شیر بادی پنوماتیک دو بوبین، پیستون به جای اصلی خود باز می گردد. چرا که بعد از قطع جریان بوبین خاصیت مغناطیسی خود را از دست می دهد و پیستون باید برای باز شدن دوباره شیر به جایگاه اول خود باز گردد.
    _

    قیمت شیر بادی پنوماتیک دو بوبین

    قیمت شیر بادی پنوماتیک دو بوبین به پارامترهای مختلفی بستگی دارد. نوع سیال، حالت شیر یا همان دیاگرام حرکتی، سایز اسمی شیر، دبی مجاز، درجه حفاظت IP، دمای و فشار کاری بهینه، فرکانس شیر، برند و کشور سازنده و استانداردهای تولید همگی در این قیمت موثر هستند.

    تعداد پورت های ورودی و خروجی و موقعیت های سوئیچینگ می تواند تاثیر ویژه ای روی قیمت شیر بادی پنوماتیک دو بوبین داشته باشد. برخی شیرهای برقی پنوماتیک علاوه بر تحریک برقی دارای یک تحریک جداگانه دستی هم هستند که در مواقع ضرور از آن استفاده می شود. طبیعتا چنین قابلیتی قیمت شیر بادی پنوماتیک دو بوبین را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

    برای اطلاع از قیمت شیر بادی پنوماتیک دو بوبین در مجموعه صبا صنعت کافیست با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید تا از جدیدترین قیمت ها مطلع شوید و مشاوره رایگان خرید دریافت کنید.

    خرید و فروش انواع شیر بادی پنوماتیک دو بوبین

    با استفاده از شیر بادی پنوماتیک دو بوبین می توان اقدام به کنترل جریان گازها و مایعات نمود. با وارد آمدن ولتاژ به بوبین، یک میدان مغناطیسی در شیر پنوماتیک ایجاد می شود. در نتیجه پیستون به حرکت در می آید و با تغییر جهت زبانه مسیر سیال باز خواهد شد.

    شیر بادی پنوماتیک دو بوبین به صورت سه پورت طراحی می شوند. شیرهای دو پورت از نوع یکطرفه هستند و دارای یک بوبین می باشند. این سیرها دارای عملکردی محدود هستند. با این حال شیر بادی پنوماتیک دو بوبین به دلیل دارا بودن سه پورت از نوع دو حالته بوده و در سیستم های پنوماتیک پیچیده تر قابلیت استفاده دارد.

    برای اطلاعات بیشتر از شیر برقی پنوماتیک کوزه ای با ما در ارتباط باشید.

    در شیر بادی پنوماتیک دو بوبین که از نوع سه راهه یا همان دو حالته است از دو بوبین استفاده می شود بنابراین امکان جریان پیدا کردن سیال در دو مسیر مختلف فراهم خواهد شد. این شیرهای برقی بسته به نوع بوبین با ولتاژهای مختلفی کار می کنند و سایزبندی مختلفی را شامل می شوند.

    مجموعه صبا صنعت یکی از خوش سابقه ترین مجموعه های خرید و فروش انواع شیر بادی پنوماتیک دو بوبین در ایران است که با ارائه ضمانت اصالت و خدماتی چون ارسال سریع به تمام نقاط کشور، شرایط خرید ایمن را برای خریداران عزیز آسوده کرده است.

    برای کسب اطلاعات بیشتر درباره شیر بادی پنوماتیک دندانپزشکی با ما در  تماس باشید.

    _

    امتیاز خود را ثبت کنید:

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    آموزش ها

    امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!

    اطلاع از قیمت ها و سفارش 0912-4433585 021-36612014