شیر بادی پنوماتیک دیافراگمی

  • شیر بادی پنوماتیک دیافراگمی پایه اصلی خطوط جریانی است که نیازمند به خلاء می باشند. این نوع شیر پنوماتیک که از قضا در دسته بندی شیرهای برقی پنوماتیک قرار دارد به دلیل اعمال خلاء از نشتی جلوگیری می کند. وجود دیسک انعطاف پذیر در این شیر پنوماتیک موجب شده تا بتوان از این شیر در خطوط حمل سیالاتی که دارای ویسکوزیته بالایی هستند استفاده شود. به موجب این شیر پنوماتیک شاهد هیچ گونه چسبندگی و انسداد در خطوط جریان نخواهیم بود.

    برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد قیمت و نحوه ارسال شیر بادی پنوماتیک دو بوبین با ما در تماس باشید

    شیر پنوماتیکی smc

    یکی از معروف ترین برندهای شیر های پنوماتیک شیر پنوماتیک smc ژاپن میباشد . یکی از کامل ترین برندهای پنوماتیک … اطلاعات بیشتر

    شیر پنوماتیک nogix

    یکی از برند های لوازم پنوماتیک برند nogix میباشد که دارای لوازم پنوماتیکی مانند شیر های پنوماتیک ، اکچویتور پنوماتیک … اطلاعات بیشتر

    میکروسوییچ پنوماتیک ایر کنترل

    یکی از انواع شیر پنوماتیک ، میکروسوییچ پنوماتیک میباشد که به شیر پنوماتیک غلطکی نیز معروف میباشد و با فشرده شدن اهرم زیر … اطلاعات بیشتر

    میکروسوییچ پنوماتیک LMC

    برای خرید میکروسوییچ پنوماتیک LMC و میکروسوییچ پنوماتیک ایرکنترل با شماره های سایت تماس بگیرید .  قیمت ميکروسوييچ 2-3 سایز 1/4 تماس بگیرید قیمت ميکروسوييچ … اطلاعات بیشتر

    شیر وکیوم پنوماتیک

    شیر وکیوم ونتوری یا شیر وکیوم پنوماتیک مکش انجام میدهند و میتوان برای ایجاد خلا و جا به جایی اجسام از آنها … اطلاعات بیشتر

    شیر سیگنال پنوماتیک ایر کنترل

    شیر سیگنال پنوماتیک توسط باد تحریک میشوند و جک پنوماتیک را به حرکت در میاورند و یا مسیر جریان را … اطلاعات بیشتر

    شیر سیگنال باد LMC

    شیر سیگنال باد که نوعی از شیر بادی پنوماتیک محسوب می شود، دو مدل یک کله و دوکله دارد و … اطلاعات بیشتر

    شیر بادی پنوماتیک دیافراگمی نوعی شیر برقی پنوماتیک است که دارای یک اسپول انعطاف پذیر بوده و متصل به یک کمپرسور می باشد. زمانی که کمپرسور به سمت پایین حرکت می کند مسیر عبور جریان بسته می شود و اصطلاحا شیر بادی پنوماتیک دیافراگمی Off خواهد شد. با این حال با حرکت کمپرسور به سمت بالا، دیافراگم نیز به دنبال آن به سمت بالا حرکت می کند و مسیر عبور جریان باز می شود.

    برای کسب اطلاعات بیشتر درباره شیر بادی پنوماتیک دندانپزشکی با ما در  تماس باشید.

    از این شیر برای قطع و وصل نمودن جریان سیال و تنظیم سرعت و شدت جریان استفاده می شود. نکته مثبتی که در مورد شیر بادی پنوماتیک دیافراگمی وجود دارد ایمنی بالای این شیر از بابت نشتی صفر است. بنابراین استفاده از این شیر در سیستم های صنعتی منجر به ایمنی بالای سیستم خواهد شد. همین نکته موجب شده تا شیر بادی پنوماتیک دیافراگمی برای حمل سیالات اسیدی و سایر سیالاتی که حاوی آلاینده های خطرناک هستند استفاده شود.

    قیمت شیر بادی پنوماتیک دیافراگمی

    از مهمترین مواردی که می تواند بر قیمت شیر بادی پنوماتیک دیافراگمی تاثیرگذار باشد می توان به جنس دیافراگم، عمر مفید دیافراگم، دما و فشار کاری بهینه و فرکانس شیر پنوماتیک اشاره کرد. میزان دبی عبوری، تک بوبین یا دو بوبین بودن، نوع سیال، دیاگرام حرکتی شیر و سایز اسمی نیز در قیمت شیر بادی پنوماتیک دیافراگمی موثر هستند. به طور کلی توصیه می شود که در خرید شیر بادی پنوماتیک دیافراگمی سراغ گزینه هایی بروید که استانداردهای کیفی کامل تری را شامل می شوند.

    از شیر بادی پنوماتیک دیافراگمی در خطوط خلاء و خطوط حامل سیالات خطرناک استفاده می شود بنابراین عدم نشتی دادن شیر از مهمترین مولفه ها در خرید این شیر پنوماتیک است. طبیعتا هر چه استانداردهای کیفی شیر استانداردهای قوی تری باشد کیفیت تولید شیر نیز بهتر خواهد بود. این موضوع بر قیمت شیر بادی پنوماتیک دیافراگمی تاثیر گذار است با این حال ارزش خرید شیر نیز بیشتر خواهد شد.

    جهت اطلاع از قیمت و مشخصات شیر بادی پنوماتیک خودرو با ما تماس بگیرید.

    اگر قصد دارید از شیر بادی پنوماتیک دیافراگمی در شرایط پیچیده کاری و در محیط های شیمیایی با حرارت بالا استفاده کنید باید در مورد جنس دیافراگم حساسیت بالایی به خرج دهید. دیافراگم این شیر معمولا از جنس پلیمرهای صنعتی ساخته می شود تا انعطاف پذیری لازم را داشته باشد. این پلیمرها در دمای بالا مقاومت چندانی ندارند بنابراین در شرایط پیچیده کاری باید از شیر بادی پنوماتیک دیافراگمی مناسب شرایط خاص استفاده شود که به مراتب قیمت بیشتری دارد.

    جهت بررسی و ثبت سفارش شیر بادی پنوماتیک حرفه ای  با ما در تماس باشید.

    _

    خرید و فروش انواع شیر بادی پنوماتیک دیافراگمی

    شیر بادی پنوماتیک دیافراگمی یک انتخاب عالی برای ارتقای سطح اتوماسیون خطوط جریان است. این شیر پنوماتیک در دسته شیرهای برقی قرار دارد و بدون نیاز به دخالت اپراتور عملکرد استاندارد خواهد داشت. در شیر بادی پنوماتیک دیافراگمی، دیافراگم در جهت عمودی حرکت می کند تا مسیر جریان باز و بسته شود. با پایین آمدن شیر مسیر جریان بسته خواهد شد و با بالا رفتن دیافراگم شیر باز می شود.

    جهت بررسی بیشتر در خصوص شیر بادی پنوماتیک جک  با شماره های درج شده تماس بگیرید.

    سرعت پاسخگویی در شیر بادی پنوماتیک دیافراگمی بسیار بالاست چرا که روی این شیر از اکچویتور پنوماتیک استفاده می شود. اکچویتورهای پنوماتیک می توانند به صورت اتومات یا نیمه اتومات عمل کنند.

    یکی از دلایلی که از این شیر برای حمل سیالات خطرناک استفاده می شود همین موضوع است. باز و بسته شدن به موقع و سریع مسیر جریان در زمان حمل سیالات خطرناک از اهمیت بالایی برخوردار است. فشار و دمای کاری دو عاملی هستند که روی سرعت پاسخگویی این شیر تاثیر می گذارند.

    در این شیر پنوماتیک امکان تعویض دیافراگم فراهم شده است. بنابراین هزینه تعمیر این شیر هزینه بالایی نیست. شیر بادی پنوماتیک دیافراگمی دارای دو نوع مختلف بدون برآمدگی داخل بدنه و دارای برآمدگی داخل بدنه می باشد. توصیه می شود برای حمل سیالات نیمه جامد از مدل بدون برآمدگی استفاده شود تا عملکرد شیر عملکردی بهینه باشد.

    برای خرید شیر بادی پنوماتیک چرخشی با شماره های مجموعه تماس بگیرید.

    مجموعه صبا صنعت به عنوان یکی از قوی ترین مجموعه های خرید و فروش انواع شیر بادی پنوماتیک دیافراگمی در ایران، این محصول را همراه با مشاوره رایگان قبل از خرید، ضمانت اصالت و ارسال سریع به تمام نقاط کشور به فروش می رساند. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما در صبا صنعت تماس حاصل نمایید.

    _

    امتیاز خود را ثبت کنید:

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    آموزش ها

    امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!

    اطلاع از قیمت ها و سفارش 0912-4433585 021-36612014