شیر پنوماتیک کنترل جریان

  • انواع شیر پنوماتیک دارای طبقه بندی خاصی هستند. این شیرها به شیرهای کنترل فشار، کنترل جریان و کنترل جهت دسته بندی می شوند. به شیرهای کنترل جریان پنوماتیک، شیر فلو کنترل بین راهی (Flow Control Valve) هم گفته می شود. این شیر در واقع سرعت ماده جاری در سیستم را تحت کنترل دارد.

    وظیفه اصلی شیر های پنوماتیک کنترل جریان در سیستم های پنوماتیک کنترل دبی یا جریان عبوری می باشد. شیر پنوماتیک کنترل جریان در واقع جریان هوای عبوری در خطوط را تنظیم می کند و از آن برای کنترل سرعت و حرکت سیلندر هوا استفاده می شود. باز و بسته شدن شیر پنوماتیک کنترل جریان با رسالت تنظیم جریان هوا صورت می پذیرد. شیر پنوماتیک کنترل جریان یک شیر پنوماتیک یکطرفه و فاقد هر گونه نشتی می باشد. بنابراین جریان عبوری هوا را تنها در یک سمت کنترل می کند.

    برای ثبت سفارش شیر تخلیه سریع پنوماتیک به صفحه ی ارتباط با ما مراجعه کنید.

    شیر دستی پنوماتیک فستو

    شیر دستی پنوماتیک فستو برای فرمان در سیستم پنوماتیک به صورتی دستی میباشد . برند فستو آلمان دارای قیمت بالایی … اطلاعات بیشتر

    قطعات پنوماتیک lmc

    فروش کلیه لوازم پنوماتیک با برند LMC در صباصنعت . کلیه لوازم اعم از انواع اتصالات ، سیلندر های پنوماتیک … اطلاعات بیشتر

    شیر برقی فستو پنوماتیک

    شیر برقی پنوماتیکی فستو یکی از بهترین برند های شیر های پنوماتیک میباشد . برند فستو یکی از برند های … اطلاعات بیشتر

    شیر پنوماتیک 1/4

    شیر های پنوماتیک شایزهای مختلفی مانند 1/8 ، 1/4 ، 3/8 ، 1/2، 3/4 ،1 را دارا میباشد . یکی … اطلاعات بیشتر

    شیر پنوماتیک 4/2

    شیر های پنوماتیک 4/2 شامل شیر های مختلفی مانند شیر های برقی و شیر های دستی میباشد . برای تهیه … اطلاعات بیشتر

    شیر پنوماتیکی 3/2

    شیر های برقی 2-3 در شیرهای دستی و شیر های برقی پنوماتیک موجود میباشد . شیر های 2-3 معمولا برای … اطلاعات بیشتر

    شیر پنوماتیک 4/3

    شیر های 3-4 دارای سه حالت میباشند در وسط حالت خلاص دارد که سبب میشود سیلندر پنوماتیک در هر لحظه … اطلاعات بیشتر

    شیر پنوماتیک 5/3

    شیر پنوماتیک 3-5 دارای دو بوبین میباشد و این قابلیت را به اپراتور میدهد در هر لحظه و هر جا … اطلاعات بیشتر

    شیر پنوماتیک 5/2

    یکی از پر کاربرد ترین شیرهای پنوماتیک شیر پنوماتیک 2-5 میباشد . این شیر ها به صورت تک بوبین و … اطلاعات بیشتر

    شیر ربع گرد پنوماتیکی

    شیر ربع گرد ، شیر دستی پنوماتیک است که 45 درجه گردش دارد و جریان را قطع و وصل میکند. … اطلاعات بیشتر

    شیر تخلیه سریع پنوماتیکی کوزه ای

    قیمت تخلبه سریع کوزه ای 1/4 تماس بگیرید قیمت تخلبه سریع کوزه ای 1/2 تماس بگیرید قیمت تخلبه سریع کوزه … اطلاعات بیشتر

    شیر تخلیه سریع پنوماتیکی ایرکنترل

    وظیفه شیر تخلیه سریع پنوماتیک , تخلیه سریع جریان داخل سیلندر میباشد که موجب حرکت سریع جک پنوماتیک (سیلندر پنوماتیک) به سمت پایین میشود. شیر … اطلاعات بیشتر

    شیر پنوماتیک کنترل جریان

    _

    در شیر های پنوماتیک کنترل جریان تعدادی دریچه کنترل جریان وجود دارد که به واسطه آن ها جریان و فشار مایعات در خطوط لوله کشی کنترل می شوند. زمانی که پورت های ورودی شیر پنوماتیک کنترل جریان باز می شود، مقاومت مجرای ورودی افزایش یافته و فشار ورودی افزون می شود. با کمتر شدن مقدار ورودی شیر مقاومت نیز بیشتر شده و به تبع آن دبی و فشار (سرعت) بیشتر خواهد شد. هر چه مجرای عبور سال باریک تر شود، فشار در مجرای ورودی افزایش پیدا می کند.

    در شیر پنوماتیک کنترل جریان هیچ تغییری در فشار سیال ایجاد نخواهد شد. بنابراین حتی اگر سرعت سیال به حالت کمینه هم برسد، مقدار فشار در حد استاندارد ثابت خواهد ماند. بدین منظور در مواقعی که نیاز به تنظیم فشار در سیستم وجود دارد، صنعتگران به استفاده از رگلاتور روی می آورند.

    برای آگاهی از نحوه ی سفارش شیر بادی پنوماتیک پمپ با ما در ارتباط باشید.

    ما در مجموعه صبا صنعت فروش شیر های پنوماتیک کنترل جریان را همراه با مشاوره رایگان و پشتیبانی فروش، ارسال سریع به تمام نقاط کشور و ارائه ضمانت اصالت صورت می دهیم. برای خرید شیر پنوماتیک کنترل جریان کافی ست با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید تا راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

    برای آشنایی بیشتر با شیر پنوماتیک پروانه ای به واتس آپ سایت پیام بدید.

    قیمت شیر پنوماتیک کنترل جریان

    از شیر پنوماتیک کنترل جریان برای کنترل دبی جریان به نقاط مختلف در سیستم های پنوماتیکی و هیدرولیکی استفاده می شود. نوع فرمان یا تحریک در این شیرها می تواند به صورت دستی باشد.

    از پارامترهای مهمی که قیمت شیر پنوماتیک کنترل جریان را تحت تاثیر قرار می دهد می توان به سایز یا اندازه اسمی شیر، فرمان شیر (ترکیب بندی و ساختمان شیر)، تعداد دهانه و پورت های ورودی و خروجی، موقعیت های سوئیچینگ، جنس بدنه شیر، برند و کشور سازنده، دبی (مقدار جریان عبوری)، حد فشار کاری، نوع تحریک، سایر اتصالات پنوماتیکی، وضعیت نصب و دمای کاری اشاره کرد. هر چند که استانداردهای کیفی و گواهینامه های دریافت شده توسط انجمن های صنفی نیز در این قیمتگذاری دخیل است.

    برای اطلاع از قیمت و ثبت سفارش  شیر بادی پنوماتیک اهرمی در واتس آپ پیام بگذارید.

    قیمت شیر پنوماتیک کنترل جریان با توجه به تغییر نرخ متریال های صنعتی و تغییر سیاست گذاری برندها در تعیین قیمت، نوسان در نرخ تورم و نوسان در قیمت ارز دستخوش تغییر می شود. به همین دلیل توصیه می کنیم که قبل از خرید شیر پنوماتیک کنترل جریان، برای استعلام قیمت دقیق با کارشناسان مجموعه صبا صنعت در تماس باشید.

    برای آشنایی بیشتر با شیر فلو کنترل پنوماتیک به واتس آپ ما پیام دهید.

    خرید و فروش انواع شیر کنترل جریان پنوماتیک

    کنترل سرعت سیلندرهای پنوماتیک از کاربردهای مهم و اساسی شیر پنوماتیک کنترل جریان است. تنظیم جریان ورودی به ما اجازه کنترل سرعت را خواهد داد. این تنها در صورتی رخ خواهد داد که مقدار جریان هوای ورودی به سیلندر نیروی لازم برای حرکت پیستون را توسط شیر فراهم کند. هر چند که سیلندرها در این شرایط دچار نقص عملکرد و شتاب منفی می شوند. بنابراین حرکت غیر یکنواختی خواهند داشت.

    برای رفع این چالش می توان شیر پنوماتیک کنترل جریان را به گونه ای در مدار قرار گیرد که جریان هوای خروجی از سیلندر قابل کنترل باشد. در این روش پیستون سیلندر دچار شتاب منفی نمی شود و سرعت سیلندرها یکنواخت خواهد بود.

    برای اطلاع از سایر قابلیت های و ثبت سفارش  شیر بادی پنوماتیک استیل با شماره سایت در تماس باشید.

    از مهمترین عواملی که در خرید شیر پنوماتیک کنترل جریان باید بدان توجه داشت می توان به حداکثر فشار مجاز، حداکثر دبی، نوع سیال و مقدار ویسکوزیته مجاز، ابعاد شیر، دیاگرام شیر، روش نصب، نوع تحریک، جهت ورودی و خروجی و برند و کشور سازنده اشاره کرد.

    مجموعه صبا صنعت به عنوان یکی از حرفه ای ترین مجموعه های خرید و فروش انواع شیر های پنوماتیک کنترل جریان در ایران، آماده ارائه خدماتی چون مشاوره خرید شیر پنوماتیک کنترل جریان، پشتیبانی بعد از فروش، ارائه ضمانت اصالت، ارسال سریع به تمام نقاط کشور و ارائه گارانتی کیفی محصول به شما خریداران عزیز می باشد. کافی ست برای خرید شیر پنوماتیک کنترل جریان با کارشناسان صبا صنعت تماس حاصل نمایید.

    برای اطلاع از سایر قابلیت های شیر کنترل سرعت پنوماتیک تماس بگیرید.

    امتیاز خود را ثبت کنید:

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    آموزش ها

    امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!

    اطلاع از قیمت ها و سفارش 0912-4433585 021-36612014