شیر بادی پنوماتیک استیل

  • شیر بادی پنوماتیک استیل را می توان در قالب شیر استیل 304 و 316 خریداری کرد. این نوع از شیر پنوماتیک عمدتا در صنایع غذایی کاربرد دارد. کاربرد وسیع شیر بادی پنوماتیک استیل در صنایع غذایی به دلیل مقاومت بالای استیل در برابر خوردگی و زنگ زدگی است. در صنایع غذایی عمدتا با انواع محلول ها و مواد خوراکی اسیدی و حاوی رطوبت سر و کار داریم. بنابراین بسیار مهم است که تجهیزات مورد استفاده در این صنعت در برابر خوردگی، پوسیدگی و زنگ زدگی بسیار مقاوم باشند.

    دلیل دیگر استفاده از شیر بادی پنوماتیک استیل در این صنعت، بهداشتی بودن فلز استیل و عدم واکنش دهی این فلز با ترکیبات شیمیایی می باشد. این شیر پنوماتیک مقاومت بسیار بالایی در برابر فشارهای قوی دارد و می توان از آن به عنوان یکی از عناصر کلیدی در صنایع حساس یاد کرد.

    در شیر بادی پنوماتیک استیل استفاده از آلیاژ استیل در بخش هایی مانند سیلندر شیر و دیسک شیر ضروری می باشد. با این حال باید بدانید که در تولید این نوع شیر پنوماتیک صرفا از آلیاژ استیل استفاده نمی شود. بخش هایی مانند قسمت آب بندی دیسک و محور باز و بسته شدن شیر به کمک یک لاستیک مقاوم و منعطف که مخصوص آب بندی است و از جنس سیلیکون می باشد تولید می شود.

    برای کسب اطلاعات بیشتر از شیر کنترل جهت پنوماتیک با شماره های ما در تماس باشید.

    شیر دستی پنوماتیک فستو

    شیر دستی پنوماتیک فستو برای فرمان در سیستم پنوماتیک به صورتی دستی میباشد . برند فستو آلمان دارای قیمت بالایی … اطلاعات بیشتر

    قطعات پنوماتیک lmc

    فروش کلیه لوازم پنوماتیک با برند LMC در صباصنعت . کلیه لوازم اعم از انواع اتصالات ، سیلندر های پنوماتیک … اطلاعات بیشتر

    شیر برقی فستو پنوماتیک

    شیر برقی پنوماتیکی فستو یکی از بهترین برند های شیر های پنوماتیک میباشد . برند فستو یکی از برند های … اطلاعات بیشتر

    شیر پنوماتیک 1/4

    شیر های پنوماتیک شایزهای مختلفی مانند 1/8 ، 1/4 ، 3/8 ، 1/2، 3/4 ،1 را دارا میباشد . یکی … اطلاعات بیشتر

    شیر پنوماتیک 4/2

    شیر های پنوماتیک 4/2 شامل شیر های مختلفی مانند شیر های برقی و شیر های دستی میباشد . برای تهیه … اطلاعات بیشتر

    شیر پنوماتیکی 3/2

    شیر های برقی 2-3 در شیرهای دستی و شیر های برقی پنوماتیک موجود میباشد . شیر های 2-3 معمولا برای … اطلاعات بیشتر

    شیر پنوماتیک 4/3

    شیر های 3-4 دارای سه حالت میباشند در وسط حالت خلاص دارد که سبب میشود سیلندر پنوماتیک در هر لحظه … اطلاعات بیشتر

    شیر پنوماتیک 5/3

    شیر پنوماتیک 3-5 دارای دو بوبین میباشد و این قابلیت را به اپراتور میدهد در هر لحظه و هر جا … اطلاعات بیشتر

    شیر پنوماتیک 5/2

    یکی از پر کاربرد ترین شیرهای پنوماتیک شیر پنوماتیک 2-5 میباشد . این شیر ها به صورت تک بوبین و … اطلاعات بیشتر

    شیر ربع گرد پنوماتیکی

    شیر ربع گرد ، شیر دستی پنوماتیک است که 45 درجه گردش دارد و جریان را قطع و وصل میکند. … اطلاعات بیشتر

    شیر تخلیه سریع پنوماتیکی کوزه ای

    قیمت تخلبه سریع کوزه ای 1/4 تماس بگیرید قیمت تخلبه سریع کوزه ای 1/2 تماس بگیرید قیمت تخلبه سریع کوزه … اطلاعات بیشتر

    شیر تخلیه سریع پنوماتیکی ایرکنترل

    وظیفه شیر تخلیه سریع پنوماتیک , تخلیه سریع جریان داخل سیلندر میباشد که موجب حرکت سریع جک پنوماتیک (سیلندر پنوماتیک) به سمت پایین میشود. شیر … اطلاعات بیشتر

    شیر بادی پنوماتیک استیل را می توان در انواع اهرمی، پنوماتیک و الکترومغناطیسی خریداری کرد. بنابراین با توجه به سطح مکانیزاسیون سیستم پنوماتیک باید برای خرید شیر بادی پنوماتیک استیل اقدام کنید.

    نکته مثبتی که در مورد شیر بادی پنوماتیک استیل می توان گفت دوام و مقاومت بالای این شیر در برابر عوامل محیطی و سیستمی در طول زمان می باشد. هر چند که خرید شیر بادی پنوماتیک استیل هزینه بیشتری نسبت به شیرهای پنوماتیک برنجی برای شما در بر خواهد داشت با این حال از بابت استانداردهای بهداشتی و ایمنی سیستم خیالی آسوده خواهید داشت.

    برای ثبت سفارش شیر پنوماتیک بخار به واتس آپ ما پیام بدید.

     

    قیمت شیر بادی پنوماتیک استیل

    _

    دنیای شیرهای پنوماتیک بسیار گسترده و بی حد و مرز است. بی حد و مرز بودن این گستره را از این جهت می گوییم که تولیدکنندگان هر روز برای ارتقای کیفی سیستم های صنعتی به دنبال تولید نوعی جدید از شیرهای پنوماتیک هستند. با این حال متریال اصلی آن ها همچنان استیل است.

    قیمت شیر بادی پنوماتیک استیل قبل از هر چیز به نوع شیر پنوماتیک بستگی دارد. بنابراین طراحی شیر بادی پنوماتیک استیل در قیمت آن بسیار موثر است. شیر بادی پنوماتیک استیل در انواع توپی، اهرمی، پروانه ای، برقی، کتابی، کوزه ای و فشار شکن و موجود است.

    اما اگر فارغ از نوع شیر بخواهیم در مورد قیمت شیر بادی پنوماتیک استیل صحبت کنیم باید از گرید استیل استفاده شده در ساخت شیر یاد کرد. استیل 304 و 3016 از پر مصرف ترین ها در ساخت  هستند.

    نوع استاندارد به کار رفته در تولید شیر بادی پنوماتیک استیل، فشار و دمای کای بهینه، قابلیت عبور دادن انواع سیال ها با درجه خورندگی و ویسکوزیته مختلف، دو طرفه یا سه طرفه بودن، سرعت باز و بسته شدن در صوت اتومات بودن عملگر، وزن، سایز اسمی، دیاگرام حرکتی، میزان افت فشار، تک بوبین یا دو بوبین بودن در صورت عملکرد برقی، تک سیگنال یا دو سیگنال بودن، موقعیت های سوئیچینگ، گشتاور، سرعت سیال و برند سازنده همگی از جمله عواملی هستند که در قیمت شیر بادی پنوماتیک استیل تاثیرگذار می باشند.

    برای آگاهی از نحوه ی سفارش شیر پنوماتیک فشار بالا با ما در ارتباط باشید.

    توصیه می شود که قبل از خرید شیر بادی پنوماتیک استیل، برای استعلام قیمت محصول با کارشناسان مجموعه صبا صنعت تماس حاصل نمایید.

    خرید و فروش انواع شیر بادی پنوماتیک استیل

    همانطور که گفته شد شیر بادی پنوماتیک استیل بهترین انتخاب برای صنایع غذایی و دارویی است. دلیل بهینه بودن این انتخاب را هم ذکر کردیم. مقاومت در برابر حرارت های بالا، مقاومت در برابر خوردگی، ظاهر شیک و جذاب، بهداشتی بودن، طول عمر مفید بالا، قابلیت بازیافت و خنثی بودن از لحاظ قابلیت ها بیولوژیک همگی جزو فواید استفاده از این نوع شیر پنوماتیک می باشد.

    شیر بادی پنوماتیک استیل دارای چقرمگی بالایی می باشد و در بازه دمایی وسیعی عملکرد بهینه دارد. این شیر پنوماتیک در برابر پوسته شدن، اکسایش و خزش بسیار مقاوم بوده و می تواند فشار و دمای کاری بالایی را تحمل کند.

    برای اطلاع از قیمت و ثبت سفارش شیر سه راهه پنوماتیک در واتس آپ پیام بگذارید.

    مجموعه صبا صنعت یکی از قوی ترین مجموعه های خرید و فروش انواع شیر بادی پنوماتیک استیل بوده و شما را در راستای یک خرید موفقیت آمیز یاری خواهد کرد. کافیست با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید تا از مشاوره های رایگان و دقیق و حرفه ای بهره مند شوید.

    امتیاز خود را ثبت کنید:

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    آموزش ها

    امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!

    اطلاع از قیمت ها و سفارش 0912-4433585 021-36612014