• شیر یکطرفه پنوماتیک به Check Valve نیز شناخته می شود. این شیر در سیستم هایی که نیاز به ممانعت از بازگشت جریان وجود دارد استفاده می شود. در واقع زمانی که در سیستم های پنوماتیک، شدت جریان در خطوط لوله کاهش پیدا می کند ممکن است بخش از سیال در جهت عکس شروع به حرکت کند. در چنین شرایطی نباید از شیر دو طرفه استفاده کرد. استفاده از شیر دوطرفه منجر به بازگشت جریان در سیستم می شود.

    این پدیده در بسیاری از مواقع می تواند به سیستم های صنعتی خسارت های جبران ناپذیری وارد کند به همین دلیل است که استفاده از سیرهای دوطرفه در بسیاری از سیستم ها ممنوع است و به جای آن باید از شیرهای یکطرفه پنوماتیک استفاده کرد.

    به طور مثال اگر برگشت جریان را در پمپ ها داشته باشیم احتمال از کار افتادن پمپ بسیار بالا خواهد بود. شیرهای یکطرفه پنوماتیک در دسته شیرهای ایمن صنعتی قرار دارد و به صورت خودکار عمل می کند.

    برای اطلاع از نحوه ی سفارش شیر شیلنگ پنوماتیک با شماره های سایت در تماس باشید.

    شیر دستی پنوماتیک فستو

    شیر دستی پنوماتیک فستو برای فرمان در سیستم پنوماتیک به صورتی دستی میباشد . برند فستو آلمان دارای قیمت بالایی … اطلاعات بیشتر

    قطعات پنوماتیک lmc

    فروش کلیه لوازم پنوماتیک با برند LMC در صباصنعت . کلیه لوازم اعم از انواع اتصالات ، سیلندر های پنوماتیک … اطلاعات بیشتر

    شیر برقی فستو پنوماتیک

    شیر برقی پنوماتیکی فستو یکی از بهترین برند های شیر های پنوماتیک میباشد . برند فستو یکی از برند های … اطلاعات بیشتر

    شیر پنوماتیک 1/4

    شیر های پنوماتیک شایزهای مختلفی مانند 1/8 ، 1/4 ، 3/8 ، 1/2، 3/4 ،1 را دارا میباشد . یکی … اطلاعات بیشتر

    شیر پنوماتیک 4/2

    شیر های پنوماتیک 4/2 شامل شیر های مختلفی مانند شیر های برقی و شیر های دستی میباشد . برای تهیه … اطلاعات بیشتر

    شیر پنوماتیکی 3/2

    شیر های برقی 2-3 در شیرهای دستی و شیر های برقی پنوماتیک موجود میباشد . شیر های 2-3 معمولا برای … اطلاعات بیشتر

    شیر پنوماتیک 4/3

    شیر های 3-4 دارای سه حالت میباشند در وسط حالت خلاص دارد که سبب میشود سیلندر پنوماتیک در هر لحظه … اطلاعات بیشتر

    شیر پنوماتیک 5/3

    شیر پنوماتیک 3-5 دارای دو بوبین میباشد و این قابلیت را به اپراتور میدهد در هر لحظه و هر جا … اطلاعات بیشتر

    شیر پنوماتیک 5/2

    یکی از پر کاربرد ترین شیرهای پنوماتیک شیر پنوماتیک 2-5 میباشد . این شیر ها به صورت تک بوبین و … اطلاعات بیشتر

    شیر ربع گرد پنوماتیکی

    شیر ربع گرد ، شیر دستی پنوماتیک است که 45 درجه گردش دارد و جریان را قطع و وصل میکند. … اطلاعات بیشتر

    شیر تخلیه سریع پنوماتیکی کوزه ای

    قیمت تخلبه سریع کوزه ای 1/4 تماس بگیرید قیمت تخلبه سریع کوزه ای 1/2 تماس بگیرید قیمت تخلبه سریع کوزه … اطلاعات بیشتر

    شیر تخلیه سریع پنوماتیکی ایرکنترل

    وظیفه شیر تخلیه سریع پنوماتیک , تخلیه سریع جریان داخل سیلندر میباشد که موجب حرکت سریع جک پنوماتیک (سیلندر پنوماتیک) به سمت پایین میشود. شیر … اطلاعات بیشتر

    همانطور که از نام این شیر پیداست استفاده از شیر یکطرفه پنوماتیک منجر به جریان یافتن سیال تنها در یک جهت خواهد شد. به همین دلیل بسیار مهم است که در زمان نصب شیر یکطرفه پنوماتیک، به جهت آن توجه داشته باشید. جهت شیر شیر یکطرفه پنوماتیک باید به نحوی باشد که بهینگی فرآیند را در بر داشته باشد.

    بازگشت جریان در شیر یکطرفه پنوماتیک زمانی اتفاق خواهد افتاد که فشار پشت شیر بیش از فشار سیال درحال حرکت باشد. اغلب این شیرها به صورت مکانیکی و یا دستی قابلی کنترل نیستند و عمدتا به صورت اتوماتیک کنترل و هدایت می شوند.

    شیر یکطرفه پنوماتیک همانطور که گفته شد نوعی شیر کنترلی است و از بازگشت جریان جلوگیری می کنند. شیر یکطرفه پنوماتیک امکان عبور جریان از سمت دیگر را نخواهد داد. به موجب استفاده از شیر یکطرفه پنوماتیک می توان سطح ایمنی را در سیستم های پنوماتیک ارتقا داد.

    در واقع قیمت شیر یکطرفه پنوماتیک برابر با هزینه حفظ ایمنی سیستم پنوماتیک است. بنابراین هزینه ای که بابت خرید شیر یکطرفه پنوماتیک پرداخت می کنید هزینه ای است که به واسطه آن ایمنی سیستم صنعتی شما حفظ خواهد شد. قیمت شیر یکطرفه پنوماتیک به تناسب جنس شیر و ترکیب بندی ساختار آن می تواند متغیر باشد.

    مجموعه صبا صنعت به عنوان یکی از فروشندگان قوی در حوزه فروش شیر یکطرفه پنوماتیک، شما را در راستای یک خرید اقتصادی و ایمن راهنمایی و هدایت خواهد کرد. کافیست با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید تا مشاوره های لازم را دریافت کنید.

    برای آشنایی بیشتر با شیر برقی یک طرفه پنوماتیک به واتس آپ ما پیام دهید.

    قیمت شیر یکطرفه پنوماتیک

    _

    شیر یکطرفه پنوماتیک دارای انواع فنر دار و بدون فنر می باشد. عملکرد انی دو نوع شیر با توجه به نوع سیستم متفاوت خواهد بود. بنابران قیمت شیر یکطرفه پنوماتیک را می توان متاثر از نوع شیر یکطرفه دانست.

    انواع شیر یکطرفه پنوماتیک در سیستم های پنوماتیک و هیدرولیک کاربرد دارد. هر چه فشار کاری یک سیستم کمتر باشد نیاز به استفاده از شیرهای یکطرفه پنوماتیک با مقاومت بالا در برابر فشار کمتر خواهد شد. به همین دلیل در سیستم های پنوماتیک از شیرهای یکطرفه پنوماتیک آلومینیومی و در سیستم های پر فشار هیدرولیک از شیر یکطرفه پنوماتیک فولادی استفاده می شود.

    این شیرها عموما با استفاده از متریال های چون استیل، آلومینیوم، برنج، مس و فولاد ساخته می شوند. تغییرات نرخ فلزات به صورت روزانه چیزی ست که در قیمت شیر یکطرفه پنوماتیک دخیل خواهد بود.

    برای اطلاع از نحوه ی سفارش شیر تخلیه پنوماتیک با شماره های سایت در تماس باشید.

    تنوع در دیاگرام حرکتی، سایز اسمی، فشار و دمای کاری، فنر دار یا بدون فنر بودن شیر، برند و کشور سازنده و بهره مندی از خدمات فروش و گارانتی همگی در قیمت این شیر تاثیرگذار هستند.

    خرید و فروش انواع شیر یکطرفه پنوماتیک

    از شیر یکطرفه پنوماتیک برای جلوگیری از بازگشت هوای عبوری به درون مخزن و کمپرسور استفاده  می شود. ثابت نگه داشتن جهت جریان سیال از مهمترین کاربردهای این شیرهای پنوماتیک می باشد.

    شیرهای یکطرفه پنوماتیک به دلیل آب بندی بسیار قوی و مناسبی که دارد به هیچ عنوان نشتی از خود نشان نمی دهد و می تواند به عنوان مسدود کننده مسیر خروجی در سیلندرهای هیدرولیک استفاده شود.

    عملکرد خودکار این شیرها موجب شده تا ایمنی سیستم های صنعتی به مراتب ارتقا پیدا کند. این شیرها به صورت خودکار باز و بسته می شوند و در مواقعی که بازگشت جریان منجر به بروز حادثه خواهد شد، از بازگشت جریان جلوگیری می کنند.

    شیر یکطرفه پنوماتیک دارای انواع مختلفی از جمله شیر یکطرفه پنوماتیک لولایی، شیر یکطرفه پنوماتیک پیستونی و شیر یکطرفه پنوماتیک توپی می شود. در شیر لولایی که ساده ترین شیر یکطرفه است با تغییر جهت دادن دیسک های لولایی اجازه عبور سیال داده می شود. اما به محض افزایش فشار در پشت لولا، لولا بسته شده و سیال راه عبور نخواهد داشت.

    برای اطلاع از قیمت و ثبت سفارش شیر سه راهه پنوماتیک در واتس آپ پیام بگذارید.

    این شیر یکطرفه پنوماتیک پیستونی اما شباهت زیادی به شیر فلکه دارد. با برقرار شدن جریان پیستون به سمت بالا حرکت می کند و جریان برقرار می شود. اما اگر شدت جریان کم شود پیستون دوباره به جای اولش باز می گردد و اجازه بازگشت سیال درون خط لوله را مسدود می کند.

    شیرهای یکطرفه پنوماتیک کره ای نیز دارای انواع عمودی و افقی می باشد. وظیفه این شیر قطع سریع جریان سیال می باشد. داخل ساختمان این شیر یک کره معلق قرار دارد که روی یک نشیمنگاه سوار شده است. زمانی که جریان در شیر برقرار می شود کره به حالت معلق در می آید و زمانی که جریان سیال کند شود توپ در نشیمنگاه خود قرار خواهد گرفت.

    صبا صنعت یکی از مراکز قوی در حوزه خرید و فروش انواع شیرهای یکطرفه پنوماتیک، آماده خدمات رسانی به شما عزیزان در راستای فروش شیرهای پنوماتیک یکطرفه می باشد.

    برای آگاهی از نحوه ی سفارش شیر پنوماتیک فشار بالا با ما در ارتباط باشید.

    امتیاز خود را ثبت کنید:

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    آموزش ها

    امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!

    اطلاع از قیمت ها و سفارش 0912-4433585 021-36612014