شیر برقی یک طرفه پنوماتیک

  • شیر برقی یک طرفه پنوماتیک یکی از انواع شیرهای برقی پنوماتیک می باشد. مدیریت خطوط جریان و قطع و وصل نمودن جریان بدون نیاز به حضور کاربر و به صورت اتوماتیک، لزوم خرید شیر برقی پنوماتیک را افزایش می دهد. در این نوع شیر پنوماتیک از یک بوبین یا آهنربای مغناطیسی برای کنترل جریان استفاده می شود. در واقع به هنگام برقرار شدن جریان، سلونوئید دچار خاصیت آهنربایی شده و مسیر جریان سیال را قطع و وصل خواهد نمود. 

    نکته مهمی که در مورد شیر برقی یک طرفه پنوماتیک وجود دارد این است که این شیر برقی تنها از یک طرف تحریک می شود و دارای یک بوبین می باشد. شیرهای برقی پنوماتیک می توانند از نوع دو بوبین یا تک بوبین باشند. به شیرهای تک بوبین برقی، شیر برقی یک طرفه پنوماتیک گفته می شود.

    زمانی که ولتاژ ورودی به سلونوئید تغییر می کند، مقدار باز یا بسته بودن بوبین نیز تغییر خواهد کرد که تاثیر مستقیم روی شدت و دبی جریان در خطوط لوله دارد. بنابراین مقدار ولتاژ بوبین در شیر برقی یک طرفه پنوماتیک روی دبی جریان تاثیر مستقیم دارد. از این شیر در صنایع شیمیایی استفاده فراوان می شود.

    برای مشاهده از ویژگی های شیر پنوماتیک غلتکی با واتس آپ در تماس باشید.

    شیر دستی پنوماتیک فستو

    شیر دستی پنوماتیک فستو برای فرمان در سیستم پنوماتیک به صورتی دستی میباشد . برند فستو آلمان دارای قیمت بالایی … اطلاعات بیشتر

    قطعات پنوماتیک lmc

    فروش کلیه لوازم پنوماتیک با برند LMC در صباصنعت . کلیه لوازم اعم از انواع اتصالات ، سیلندر های پنوماتیک … اطلاعات بیشتر

    شیر برقی فستو پنوماتیک

    شیر برقی پنوماتیکی فستو یکی از بهترین برند های شیر های پنوماتیک میباشد . برند فستو یکی از برند های … اطلاعات بیشتر

    شیر پنوماتیک 1/4

    شیر های پنوماتیک شایزهای مختلفی مانند 1/8 ، 1/4 ، 3/8 ، 1/2، 3/4 ،1 را دارا میباشد . یکی … اطلاعات بیشتر

    شیر پنوماتیک 4/2

    شیر های پنوماتیک 4/2 شامل شیر های مختلفی مانند شیر های برقی و شیر های دستی میباشد . برای تهیه … اطلاعات بیشتر

    شیر پنوماتیکی 3/2

    شیر های برقی 2-3 در شیرهای دستی و شیر های برقی پنوماتیک موجود میباشد . شیر های 2-3 معمولا برای … اطلاعات بیشتر

    شیر پنوماتیک 4/3

    شیر های 3-4 دارای سه حالت میباشند در وسط حالت خلاص دارد که سبب میشود سیلندر پنوماتیک در هر لحظه … اطلاعات بیشتر

    شیر پنوماتیک 5/3

    شیر پنوماتیک 3-5 دارای دو بوبین میباشد و این قابلیت را به اپراتور میدهد در هر لحظه و هر جا … اطلاعات بیشتر

    شیر پنوماتیک 5/2

    یکی از پر کاربرد ترین شیرهای پنوماتیک شیر پنوماتیک 2-5 میباشد . این شیر ها به صورت تک بوبین و … اطلاعات بیشتر

    شیر ربع گرد پنوماتیکی

    شیر ربع گرد ، شیر دستی پنوماتیک است که 45 درجه گردش دارد و جریان را قطع و وصل میکند. … اطلاعات بیشتر

    شیر تخلیه سریع پنوماتیکی کوزه ای

    قیمت تخلبه سریع کوزه ای 1/4 تماس بگیرید قیمت تخلبه سریع کوزه ای 1/2 تماس بگیرید قیمت تخلبه سریع کوزه … اطلاعات بیشتر

    شیر تخلیه سریع پنوماتیکی ایرکنترل

    وظیفه شیر تخلیه سریع پنوماتیک , تخلیه سریع جریان داخل سیلندر میباشد که موجب حرکت سریع جک پنوماتیک (سیلندر پنوماتیک) به سمت پایین میشود. شیر … اطلاعات بیشتر

    قیمت شیر برقی یک طرفه پنوماتیک

    _

    شیر برقی یک طرفه پنوماتیک نسبت به شیر دو طرفه دارای قیمت اقتصادی تری می باشد. این شیر را می توان در سیستم های صنعتی بسیار حساس چون صنایع شیمیایی به کار برد چرا که دارای قابلیت کنترل از راه دور بوده و می توان آن ها را به صورت خودکار مدیریت کرد.

    برای اطلاع از ویژگی های شیر برقی پنوماتیک کوچک با شماره های مجموعه تماس بگیرید.

    انواع مختلفی از شیر برقی یک طرفه پنوماتیک را می توان خریداری کرد که شامل شیر یک سو کننده جریان، شیر کنترل فشار و شیر کنترل جریان برقی پنوماتیک می شود. بسته به نوع شیر برقی یک طرفه پنوماتیک، قیمت آن نیز متفاوت خواهد بود.

    عوامل مختلفی قیمت شیر برقی یک طرفه پنوماتیک را دستخوش تغییر می کنند. دیاگرام حرکتی شیر، نوع سیال، ولتاژ بوبین، سایز اسمی شیر، سایز رزوه ها، دما و فشار کاری، جنس شیر، برند و کشور سازنده و همچنین خدمات پس از فروش و گارانتی همگی در قیمت شیر برقی یک طرفه پنوماتیک موثر هستند.

     اگر می خواهید شیر برقی یک طرفه پنوماتیک را با قیمتی اقتصادی و مقرون به صرفه از فروشگاهی معتبر خریداری کنید، توصیه ما به شما خرید شیر برقی یک طرفه پنوماتیک از مجموعه صبا صنعت می باشد. این مجموعه با سال ها سابقه درخشان در حوزه تولید و فروش انواع تجهیزات پنوماتیک و هیدرولیک، هم اکنون برای عرضه انواع محصولات با کیفیت و اقتصادی در خدمت شماست. برای دریافت جدیدترین قیمت شیر برقی یک طرفه پنوماتیک می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

    برای آگاهی از شیر پنوماتیک یونیت دندانپزشکی با ما تماس بگیرید.

    خرید و فروش انواع شیر برقی یک طرفه پنوماتیک

    سیستم های صنعتی به تناسب ساختار و طراحی ویژه ای که دارند باید به شیوه ای مختص خود مدیریت و هدایت شوند. از شیرهای برقی پنوماتیک برای مدیریت مطلوب سیستم های پنوماتیک به صورت خودکار استفاده می شود. این شیرها دارای انواع تک بوبین و دو بوبین می باشند که به شیرهای پنوماتیک دو طرفه و یک طرفه معروف هستند.

    شیر برقی یک طرفه پنوماتیک دارای یک بوبین مغناظیسی با فنر برگشت بوده و توسط برندهای مختلف به تولید می رسد. به محض وارد آمدن ولتاژ به بوبین شیر، بوبین خاصیت مغناظیسی بسیار قوی پیدا کرده و نیروی حاصله منجر به حرکت آرمیچر و پیستون می شود. بنابراین مسیر جریان باز می شود و یا قطع وصل شدن مسیر صورت می پذیرد.

    برای دیدن سایر اطلاعات از شیر پنوماتیک کنترل با شماره واتس آپ ما در ارتباط باشید.

    شیرهای برقی پنوماتیک دارای دو بوبین هستند و به آن ها دو حالته یا شیر سه راهه گفته می شود. شیر برقی یک طرفه پنوماتیک اما دارای دو پورت ورودی و خروجی است و به آن شیر تک حالته گفته می شود. این شیر قادر به هدایت سیال در دو مسیر مختلف نیست.

    شیر برقی یک طرفه پنوماتیک یک واحد کنترلی محسوب می شود که در زمان کاهش انرژی الکتریکی جریان سیال را قطع و وصل و یا تنظیم می کند. این شیر یک انتخاب عالی برای کنترل سرعت جریان در سیستم ها و موتورهای مختلف می باشد. هدایت و مدیریت سیال های مختلف همچون آب، گاز، هوای فشرده، روغن و حتی مایعات خورنده با استفاده از این شیر برقی بسیار سهل و ساده می باشد. زمانی که نیاز به مدیریت سیستم های صنعتی پیشرفته تر وجود داشته باشد می توان از شیرهای سه طرفه استفاده کرد با این حال شیر برقی یک طرفه پنوماتیک در بسیری از موارد انتخابی اقتصادی و مطمئن است.

    مجموعه صبا صنعت یکی از مجموعه های قوی در حوزه خرید و فروش انواع شیر برقی یک طرفه پنوماتیک می باشد. این فروشگاه با ارائه ضمانت اصالت، ارسال سریع و پشتیبانی بعد از فروش بهترین خدمات را به خریداران ارائه می دهد.

    برای آشنایی بیشتر با شیر اطمینان پنوماتیک به صفحه ی ارتباط با ما مراجعه کنید.

    امتیاز خود را ثبت کنید:

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    آموزش ها

    امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!

    اطلاع از قیمت ها و سفارش 0912-4433585 021-36612014