• زمانی که شرایط دچار تغییر و تحویل می شود باید متناسب با نوع تغییری که در سیستم رخ داده اقدام به بهینه سازی شرایط نمود. شیر پنوماتیک وکیوم یکی از انواع شیرهای پنوماتیک است که از آن در شرایط خلاء استفاده می شود. زمانی که هدف کنترل سیال در خطوط خلا و یا محفظه خلا باشد باید از این شیر استفاده کرد.

    عامل تحریک شیر پنوماتیک وکیوم، نیروی الکترومغناطیسی و انرژی برق می باشد. یکی از کاربردهای قابل توجه شیر پنوماتیک وکیوم که در چند وقت اخیر بسیار باب شده است استفاده از این شیر در سیستم های آبیاری و کشاورزی می باشد. با اتصال دادن شیر پنوماتیک وکیوم به یک تایمر می توان سیستم های آبیاری و خطوط لوله کشی را به بهترین وجه ممکن کنترل و مدیریت کرد.

    برای مشاهده سایر قابلیت های شیر پنوماتیک استیل با شماره تماس های درج شده در سایت در تماس باشید

    شیر دستی پنوماتیک فستو

    شیر دستی پنوماتیک فستو برای فرمان در سیستم پنوماتیک به صورتی دستی میباشد . برند فستو آلمان دارای قیمت بالایی … اطلاعات بیشتر

    قطعات پنوماتیک lmc

    فروش کلیه لوازم پنوماتیک با برند LMC در صباصنعت . کلیه لوازم اعم از انواع اتصالات ، سیلندر های پنوماتیک … اطلاعات بیشتر

    شیر برقی فستو پنوماتیک

    شیر برقی پنوماتیکی فستو یکی از بهترین برند های شیر های پنوماتیک میباشد . برند فستو یکی از برند های … اطلاعات بیشتر

    شیر پنوماتیک 1/4

    شیر های پنوماتیک شایزهای مختلفی مانند 1/8 ، 1/4 ، 3/8 ، 1/2، 3/4 ،1 را دارا میباشد . یکی … اطلاعات بیشتر

    شیر پنوماتیک 4/2

    شیر های پنوماتیک 4/2 شامل شیر های مختلفی مانند شیر های برقی و شیر های دستی میباشد . برای تهیه … اطلاعات بیشتر

    شیر پنوماتیکی 3/2

    شیر های برقی 2-3 در شیرهای دستی و شیر های برقی پنوماتیک موجود میباشد . شیر های 2-3 معمولا برای … اطلاعات بیشتر

    شیر پنوماتیک 4/3

    شیر های 3-4 دارای سه حالت میباشند در وسط حالت خلاص دارد که سبب میشود سیلندر پنوماتیک در هر لحظه … اطلاعات بیشتر

    شیر پنوماتیک 5/3

    شیر پنوماتیک 3-5 دارای دو بوبین میباشد و این قابلیت را به اپراتور میدهد در هر لحظه و هر جا … اطلاعات بیشتر

    شیر پنوماتیک 5/2

    یکی از پر کاربرد ترین شیرهای پنوماتیک شیر پنوماتیک 2-5 میباشد . این شیر ها به صورت تک بوبین و … اطلاعات بیشتر

    شیر ربع گرد پنوماتیکی

    شیر ربع گرد ، شیر دستی پنوماتیک است که 45 درجه گردش دارد و جریان را قطع و وصل میکند. … اطلاعات بیشتر

    شیر تخلیه سریع پنوماتیکی کوزه ای

    قیمت تخلبه سریع کوزه ای 1/4 تماس بگیرید قیمت تخلبه سریع کوزه ای 1/2 تماس بگیرید قیمت تخلبه سریع کوزه … اطلاعات بیشتر

    شیر تخلیه سریع پنوماتیکی ایرکنترل

    وظیفه شیر تخلیه سریع پنوماتیک , تخلیه سریع جریان داخل سیلندر میباشد که موجب حرکت سریع جک پنوماتیک (سیلندر پنوماتیک) به سمت پایین میشود. شیر … اطلاعات بیشتر

    شیر پنوماتیک وکیوم

    _

    یکی از اهداف خرید شیر پنوماتیک وکیوم را می توان نیرو بخشیدن به شیرهای بزرگتر دانست. این در واقع یک روش اقتصادی و مقرون به صرفه برای افزایش تون شیرهای پنوماتیک می باشد.

    از آنجایی که شیرهای پنوماتیک وکیوم یک شیر برقی هستند از آن می توان برای کنترل خودکار سیستم های صنعتی به ویژه سیستم های پنوماتیک کمک گرفت. بنابراین هزینه های نیروی انسانی کاهش یافته و سطح دقت بسیار بالا خواهد رفت.

    شیر های پنوماتیک وکیوم دارای یک ورودی با هدایت پنوماتیک هستند که از آن به منظور تولید خلا استفاده می کند. این شیرها بسیار سبک هستند و طراحی بسیار خوبی دارند. انواع مختلفی از شیر پنوماتیک وکیوم در بازار به فروش می رسد که در دسته های شیر پنوماتیک وکیوم تک قطبی، شیر پنوماتیک وکیوم چند قطبی و شیر پنوماتیک وکیوم فشرده قرار می گیرد. شما باید به تناسب نوع سیستم و اهداف صنعتی که دنبال می کنید اقدام به خرید شیر پنوماتیک وکیوم نمایید.

    کارشناسان مجموعه صبا صنعت با ارائه مشاوره رایگان در راستای خرید بهترین شیر پنوماتیک وکیوم شما را در راستای یک خرید موفقیت آمیز هدایت خواهند کرد. ارائه ضمانت اصالت و پشتیبانی فروش از جمله خدمات فروش شیر پنوماتیک وکیوم در صبا صنعت می باشد.

    قیمت شیر پنوماتیک وکیوم

    شیر پنوماتیک وکیوم دارای انواع تک قطبی، چند قطبی و فشرده می باشند. بنابراین بدیهی است که قیمت شیر پنوماتیک وکیوم با توجه به نوع آن متغیر باشد.

    در شیر پنوماتیک وکیوم تک قطبی یک پورت یا یک قطب وجود دارد که محل عبور هوای فشرده است. به محض اینکه هوای فشرده از این قطب شروع به عبور می کند، دستگاه شروع به منبسط شدن نموده و در قسمت انبساط یافته خلا ایجاد خواهد شد. از طریق پورت ورودی هوا به محفظه داخلی کشیده می شود و هوای فشرده از سمت دیگر خارج خواهد شد.

    برای اطلاع از سایر ویژگی های شیر پنوماتیک فشاری به شماره واتس آپ درج شده مراجعه کنید

    این رخداد در مورد شیرهای پنوماتیک وکیوم چند قطبی اما متفاوت است. این شیر دارای چندین پورت و ورودی می باشد که همگی در یک ردیف واقع شده اند. هوای فشرده از طریق تعدادی از پورت ها وارد می شود. زمانی که خلا در محفظه ایجاد شد، هوا از طریق ورودی های دیگر به داخل کشیده می شود. با توجه به توضیحات داده شده حتما متوجه شده اید که شیرهای پنوماتیک وکیوم چند قطبی می توانند مکش بسیار قوی تری داشته باشد. بنابراین توان آن به مراتب بالاتر خواهد بود. همین خود دلیلی محکم برای بیشتر بودن قیمت شیر پنوماتیک وکیوم چند قطبی است.

    برای اطلاع از نحوه ی سفارش شیر تخلیه پنوماتیک با شماره های سایت در تماس باشید

    خرید و فروش انواع شیر پنوماتیک وکیوم

    شیرهای پنوماتیک وکیوم یکی از پر مصرف ترین شیرهای پنوماتیک در سیستم های خلا می باشند. این شیر دارای ساختاری بهینه و وزن سبک می باشد بنابراین تعبیه آن در سیستم های پنوماتیک به راحتی امکانپذیر خواهد بود.

    شیر پنوماتیک وکیوم به سرعت ایجاد خلا می کند و منجر به هدر رفت انرژی نخواهد شد. این شیر هیچ گونه گرمایی از خود تولید نمی کند بنابراین افت عملکرد سیستم به واسطه این شیر اتفاق نمی افتد. نکته مثبت دیگری که در مورد شیر پنوماتیک وکیوم وجود دارد این است که این شیرها هزینه تعمیرات و نگهداری بسیار کمی دارند و نرخ خرابی آن ها بسیار پایین است.

    شیرهای پنوماتیک وکیوم با تبدیل فشار مثبت به فشار منفی یا همان خلا برای جابجا کردن تجهیزات سبک در صنایع مختلف استفاده می شوند. استفاده از شیر پنوماتیک وکیوم در صنعت خودروسازی، صنعت غذا و آشامیدنی، صنعت دارو صنعت کشاورزی بسیار مرسوم است.

    مجموعه صبا صنعت یکی از مراز قوی خرید و فروش انواع شیر های پنوماتیک وکیوم در ایران آماده فروش انواع شیرهای پنوماتیک از جمله شیرهای پنوماتیک وکیوم با قیمت اقتصادی و ضمانت اصالت به شما عزیزان می باشد.

    برای سفارش شیر بادی پنوماتیک به صفحه ی ارتباط با ما مراجعه کنید

    امتیاز خود را ثبت کنید:

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    آموزش ها

    امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!

    اطلاع از قیمت ها و سفارش 0912-4433585 021-36612014