• شیر فشار شکن پنوماتیک برای مدیریت خطوط جریان و قطع و وصل نمودن جریان بدون نیاز به حضور کاربر و به صورت اتوماتیک، لزوم خرید شیر برقی پنوماتیک را افزایش می دهد. در این نوع شیر پنوماتیک از یک بوبین یا آهنربای مغناطیسی برای کنترل جریان استفاده می شود. در واقع به هنگام برقرار شدن جریان، سلونوئید دچار خاصیت آهنربایی شده و مسیر جریان سیال را قطع و وصل خواهد نمود. 

    نکته مهمی که در مورد شیر برقی یک طرفه پنوماتیک وجود دارد این است که این شیر برقی تنها از یک طرف تحریک می شود و دارای یک بوبین می باشد. شیرهای برقی پنوماتیک می توانند از نوع دو بوبین یا تک بوبین باشند. به شیرهای تک بوبین برقی، شیر برقی یک طرفه پنوماتیک گفته می شود.

    زمانی که ولتاژ ورودی به سلونوئید تغییر می کند، مقدار باز یا بسته بودن بوبین نیز تغییر خواهد کرد که تاثیر مستقیم روی شدت و دبی جریان در خطوط لوله دارد. بنابراین مقدار ولتاژ بوبین در شیر برقی یک طرفه پنوماتیک روی دبی جریان تاثیر مستقیم دارد. از این شیر در صنایع شیمیایی استفاده فراوان می شود.

    برای آشنایی بیشتر با شیر برقی یک طرفه پنوماتیک به واتس آپ ما پیام دهید.

    شیر دستی پنوماتیک فستو

    شیر دستی پنوماتیک فستو برای فرمان در سیستم پنوماتیک به صورتی دستی میباشد . برند فستو آلمان دارای قیمت بالایی … اطلاعات بیشتر

    قطعات پنوماتیک lmc

    فروش کلیه لوازم پنوماتیک با برند LMC در صباصنعت . کلیه لوازم اعم از انواع اتصالات ، سیلندر های پنوماتیک … اطلاعات بیشتر

    شیر برقی فستو پنوماتیک

    شیر برقی پنوماتیکی فستو یکی از بهترین برند های شیر های پنوماتیک میباشد . برند فستو یکی از برند های … اطلاعات بیشتر

    شیر پنوماتیک 1/4

    شیر های پنوماتیک شایزهای مختلفی مانند 1/8 ، 1/4 ، 3/8 ، 1/2، 3/4 ،1 را دارا میباشد . یکی … اطلاعات بیشتر

    شیر پنوماتیک 4/2

    شیر های پنوماتیک 4/2 شامل شیر های مختلفی مانند شیر های برقی و شیر های دستی میباشد . برای تهیه … اطلاعات بیشتر

    شیر پنوماتیکی 3/2

    شیر های برقی 2-3 در شیرهای دستی و شیر های برقی پنوماتیک موجود میباشد . شیر های 2-3 معمولا برای … اطلاعات بیشتر

    شیر پنوماتیک 4/3

    شیر های 3-4 دارای سه حالت میباشند در وسط حالت خلاص دارد که سبب میشود سیلندر پنوماتیک در هر لحظه … اطلاعات بیشتر

    شیر پنوماتیک 5/3

    شیر پنوماتیک 3-5 دارای دو بوبین میباشد و این قابلیت را به اپراتور میدهد در هر لحظه و هر جا … اطلاعات بیشتر

    شیر پنوماتیک 5/2

    یکی از پر کاربرد ترین شیرهای پنوماتیک شیر پنوماتیک 2-5 میباشد . این شیر ها به صورت تک بوبین و … اطلاعات بیشتر

    شیر ربع گرد پنوماتیکی

    شیر ربع گرد ، شیر دستی پنوماتیک است که 45 درجه گردش دارد و جریان را قطع و وصل میکند. … اطلاعات بیشتر

    شیر تخلیه سریع پنوماتیکی کوزه ای

    قیمت تخلبه سریع کوزه ای 1/4 تماس بگیرید قیمت تخلبه سریع کوزه ای 1/2 تماس بگیرید قیمت تخلبه سریع کوزه … اطلاعات بیشتر

    شیر تخلیه سریع پنوماتیکی ایرکنترل

    وظیفه شیر تخلیه سریع پنوماتیک , تخلیه سریع جریان داخل سیلندر میباشد که موجب حرکت سریع جک پنوماتیک (سیلندر پنوماتیک) به سمت پایین میشود. شیر … اطلاعات بیشتر

    قیمت شیر فشار شکن پنوماتیک

    _

    رگلاتور پنوماتیکی یا شیر فشار شکن پنوماتیک منجر به کاهش فشار هوای فشرده ای می شود که از منبع انرژی هوایی منتظر می شود. در نتیجه فشار هوا به مقداری ثابت و پایدار خواهد رسید. کاهش رطوبت در هوای فشرده از دیگر مزیت های خرید شیر فشار شکن پنوماتیک می باشد.

    قیمت شیر فشار شکن پنوماتیک به عوامل مختلفی بستگی دارد. نوع شیر فشار شکن پنوماتیک و میزان دقت آن در تنظیم تلرانس فشار خروجی مورد مهمی است که قیمت شیر فشار شکن پنوماتیک را دستخوش تغییر می کند. هر چه توانایی شیر در افزایش دقت بیشتر باشد مطمئنا قیمت آن نیز افزایش خواهد داشت.

    برای آشنایی بیشتر با شیر فلو کنترل پنوماتیک به واتس آپ ما پیام دهید.

    شیر فشار شکن پنوماتیک را معمولا از جنس آلیاژهای بسیار مقاوم همچون برنج، استیل و با فولاد و آلومینیوم تولید می کنند. گاهی اوقات نیز از پلیمرهای صنعتی در تولید این محصول کمک گرفته می شود. مطمئنا نوع متریال استفاده شده در ساخت محصول می تواند قیمت شیر فشار شکن پنوماتیک را دستخوش تغییر نماید. جنس فنر استفاده شده داخل شیر فشار شکن پنوماتیک می تواند از استیل کربن یا فولاد باشد.

    حداقل و حداکثر فشار قابل تحمل شیر فشار شکن پنوماتیک، حداکثر جریان قابل عبور، اندازه لوله، فرکانس تنظیم رگلاتور، دمای کاری و فرمان شیر و سایز اسمی از جمله مهمترین موارد موثر در قیمت شیر فشار شکن پنوماتیک است.

    برای اطلاع از قیمت دقیق شیر فشار شکن پنوماتیک در صبا صنعت کافیست با متخصصین ما تماس حاصل نمایید تا بهترین مشاوره را دریافت کنید.

    برای اطلاع از نحوه ی سفارش شیر شیلنگ پنوماتیک با شماره های سایت در تماس باشید.

    خرید و فروش انواع شیر فشار شکن پنوماتیک

    شیرهای فشار شکن پنوماتیک با هدف کاهش فشار ورودی به سیستم طراحی می شوند. چنانچه فشار سیال خروجی از سیستم بسیار بالا باشد رخدادهای غیر منتظره و ناگواری رخ می دهد. به همین دلیل از شیر فشار شکن پنوماتیک استفاده می شود تا این فشار تعدیل گردد.

    ارسال هوای فشرده از کمپرسور هوا به سمت سیستم پنوماتیک به واسطه سیستم تصفیه انجام می شود. هوایی که در این مسیر جریان پیدا می کند دچار افزایش فشار می شود. این افزایش فشار اگر با عدم تعادل و نوسانات شدید همراه باشد می تواند نیروی غیر منتظره و عجیبی را وارد کند که منجر به خسارات شدید خواهد شد. بنابراین باید از رگلاتور پنوماتیک یا همان شیر فشار شکن پنوماتیک استفاده شود. در این صوت هوای فشرده نیز به هدر نخواهد رفت.

    به موجب استفاده از انواع شیرهای فشار شکن پنوماتیک چنانچه دستگاه از فشار تنظیم شده تجاوز کند، تنظیم کننده برای حفظ ایمنی مقداری هوا را خارج خواهد کرد. فشار هوا در واقع نقش سیگنال الکتریکی را در این شیر بازی می کند که کاربرد کنترلی و نظارتی روی شیرهای برقی دارد.

    برای سفارش شیر بادی پنوماتیک به صفحه ی ارتباط با ما مراجعه کنید.

    شیرهای فشار شکن پنوماتیک می تواند بازه گسترده ای از تنظیم فشار را در بر داشته باشد. حداقل و حداکثر فشار این شیر پنوماتیک باید در یک سوم میانی محدوده کلی شیر فشار شکن قرار داشته باشد. دقت داشته باشید که در خرید شیرهای فشار شکن پنوماتیک به پارامترهای مهمی چون نوسان و فشار اولیه، دقت، نوسان هوای مورد استفاده و سایز شیر و نوع آن توجه داشته باشید. به عنوان مثال شیر فشار شکن پنوماتیک خلبانی برای سیستم هایی که به دقت بسیار بالا نیاز دارند استفاده می شود.

    مجموعه صبا صنعت به عنوان یکی از قوی ترین مجموعه های فروش شیر فشار شکن پنوماتیک در ایران، آماده عرضه انواع شیر فشار شکن پنوماتیک همراه با ضمانت اصالت و پشتیبانی فروش به شما عزیزان می باشد.

    برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شیر پنوماتیک با ما در ارتباط باشید.

    امتیاز خود را ثبت کنید:

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    آموزش ها

    امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!

    اطلاع از قیمت ها و سفارش 0912-4433585 021-36612014