در عملیات پنوماتیک، فرایند کارها به وسیله گاز فشرده انجام می‌شود و سیال با فشار، نیروی مکانیکی مورد نیاز را تولید می‌کند. روش‌های پنوماتیک این روزها در صنعت و دیگر مصارف، کاربرد دارند. در عملیات پنوماتیک، قطعه‌ها و تجهیزات جانبی وجود دارند. یکی از این تجهیزات جانبی، شیلنگ پنوماتیک است. اجزای مختلف سیستم پنوماتیک به وسیله شیلنگ پنوماتیک به خط لوله انتقال هوا به صورت مستقیم وصل می‌شود.

وظیفه اصلی لوله پنوماتیک و شیلنگ انتقال هوای تحت فشار به محرک‌ها، سوپاپ‌ها، ابزارها و سایر دستگاه‌ها است. انواع و اندازه‌های بی‌شماری از لوله و شیلنگ در بازار وجود دارد. بنابراین کسانی که با سیستم‌های پنوماتیک سر و کار دارند، باید تعدادی فاکتور مهم را در نظر بگیرند تا شلنگ مناسب را انتخاب کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شیر پنوماتیک با ما در ارتباط باشید.

برای مقاوم سازی و طول عمر بیشتر، ممکن است در داخل برخی از شیلنگ‌ها، یک ماده خارجی که از الیاف نساجی ساخته شده، به کار برود. به طور معمول، شیلنگ پنوماتیک از یک لوله داخلی، که داخل آن از یک یا چند لایه الیاف تقویت شده، تولید می‌شود. این شلنگ‌ها به صورت مارپیچ هستند که روی آن‌ها را یک محافظ خارجی پوشانده است. باید بدانید که شلنگ ناهموارتر از لوله است اما هزینه بیشتری دارد.

شیلنگ پنوماتیک


در انتخاب شیلنگ پنوماتیک به چه مواردی باید توجه کرد؟

منبع تغذیه و برنامه‌های کاربردی پنوماتیک، میزان مسیر جریان که اندازه شلنگ یا لوله است را تعیین می‌کنند. شلنگ‌گذاری به طور کلی توسط OD و ضخامت دیواره مشخص می‌شود. باید بدانید در صورت انتخاب قطر داخلی بسیار کوچک، جریان «خفه» خواهد شد. حالت به وجود آمده باعث کاهش فشار، ناکارآمدی و سرعت بیش از حد مایعات می‌شود. در این صورت عمر مفید شلنگ کاهش پیدا خواهد کرد. از سوی دیگر، قطر خیلی زیاد باعث وزن، اندازه و هزینه بیشتر از حد لازم می‌شود.

مطمئن شوید تا شیلنگی که انتخاب می‌کنید، زیر حداکثر فشار کاری اعلام شده کار می‌کنند. به طور کلی تولیدکننده‌ها، شیلنگ پنوماتیک را با اندازه‌گیری فشار ترکیدگی در 75 درجه فارنهایت، درجه‌بندی می‌کنند. سپس اندازه فشار بدست آمده را با ضریب ایمنی مناسب (به طور معمول 3:1 یا 4:1) تقسیم می‌کنند تا حداکثر فشار کار را تعیین کنند.


انواع شیلنگ پنوماتیک از لحاظ جنس ساخت

شلنگ‌های پنوماتیک را از ترموپلاستیک می‌سازند. ترموپلاستیک، ماده پلیمری است که در صورت افزایش دما بدون اینکه تغییرات شیمیایی اتفاق بیافتد، ذوب می‌شود. شیلنگ‌های پنوماتیک یک لایه یا چند لایه هستند. در زیر به انواع ترموپلاستیک‌های به کار رفته در شیلنگ‌های پنوماتیک اشاره می‌کنیم.

  • شیلنگ پلی‌اورتان (Polyurethane or PU)

شیلنگ پلی‌اورتان، مقاومت خوبی در برابر سایش و پیچ خوردگی دارد. این شیلنگ از انعطاف‌پذیری بالایی برخوردار است. قطر خارجی این شیلنگ‌ها، بین 4 تا 16 میلی‌متر بوده و می‌توانید تا دمای 80 درجه سانتیگراد با آن‌ها کار کنید. شیلنگ پنوماتیک می‌تواند فشار تا 10 بار را تحمل کند.

  • شیلنگ پلی‌آمید (Polyamide or PA)

به این شیلنگ، شیلنگ نایلونی نیز گفته می‌شود. شلنگ پلی‌آمید قطر ثابتی دارد و سبک و مستحکم است. قطر ثابت آن برای شعاع خمش مناسب است. این نوع شیلنگ، تحمل بیشتری نسبت به دیگر شلنگ‌ها دارد. جذب رطوبت در شیلنگ پلی‌آمید پایین است.

  • شیلنگ پلی‌اتیلن (Polyethylene or PE)

شیلنگ پلی‌اتیلن، از انعطاف خوبی برخوردار است و در برابر مواد شیمیایی که خلوص پایینی دارند، مقاومت خوبی دارد. قیمت این شلنگ مقرون به صرفه است.

  • شیلنگ پی وی سی (Polyvinylchloride or PVC)

پی وی سی یا همان پلی‌وینیل کلراید، یکی از مواد با ارزشمند صنایع شیمیایی محسوب می‌شود. از این مواد که سبک و انعطاف‌پذیر است، در ساخت شیلنگ پنوماتیک استفاده می‌شود. از طریق این نوع شیلنگ قابلیت سترون سازی به صورت مداوم برای‌تان فراهم خواهد شد. این امکان بدون اینکه آسیبی به شلنگ وارد کند، به وجود می‌آید.

  • شیلنگ پلی‌پروپیلن (Polypropylene or PP)

شیلنگ پلی پروپیلن سبک‌تر از دیگر شیلنگ‌هاست. همچنین این شلنگ مقاومت بالایی در برابر دما، حرارت و مواد شیمیایی دارد.


انواع شیلنگ پنوماتیک از لحاظ کاربرد

شیلنگ‌های پنوماتیک از لحاظ کارآیی انواع مختلفی دارند. براساس نوع کار، فشار، حرارت و معیارهای دیگر، شلنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید.

  • شیلنگ فشار قوی

این نوع شیلنگ، در دو نوع نرم و خشک وجود دارد که به طور معمول فشار کاری به اندازه 10 بار را تحمل می‌کنند. شیلنگ فشار قوی، فشارهای بالاتر را نیز تحمل می‌کند.

  • شیلنگ فنری باد

شیلنگ پنوماتیک فنری، یکی از پر مصرف‌ترین شیلنگ‌های پنوماتیک محسوب می‌شود. این نوع شلنگ در قطر و طول‌های گوناگون تولید می‌شوند که براساس نوع کاربرد باید محصول مورد نظر را انتخاب کنید.

شیلنگ پنوماتیک چیست

شیلنگ پنوماتیک را اگر بخواهیم در یک جمله تعریف کنیم باید بگوییم که این محصول در واقع نوعی اتصال برای انتقال جریان هوای تحت فشار می باشد. این شیلنگ می تواند از جنس پلی اورتان، پلی آمید، پلی اتیلن، لاستیک، تفلون و انواع دیگری از پلیمرهای صنعتی باشد. خاصیت فنری، ارتجاعی بودن و مقاومت در برابر پیچ خوردگی و ارتعاش و سایش از ویژگی های اصلی شیلنگ پنوماتیک است. از شیلنگ پنوماتیک برای انتقال روان تر هوای فشرده استفاده می شود. صنایعی مانند صنعت کشاورزی، صنعت رباتیک، داروسازی و ساختمان سازی و خودروسازی از خریداران اصلی شیلنگ پنوماتیک می باشد.

لیست خرید شیلنگ پنوماتیک

اگر قصد خرید شیلنگ پنوماتیک را دارید بهتر است قبل از هر چیز نگاهی به لیست خرید شیلنگ پنوماتیک بیندازید. در این لیست انواع مختلفی از شیلنگ ها دیده می شوند که هر کدام از ویژگی های کیفی و کمی متنوعی بهره مند هستند. تنوع در ابعاد و سایز و ضخامت، تنوع در میزان انعطاف پذیری، تعداد لایه های شیلنگ و همچنین متریال استفاده شده در ساخت شیلنگ، از جمله موارد چشمگیری است که در لیست خرید شیلنگ پنوماتیک دیده می شود.

فروش شیلنگ پنوماتیک

فروش شیلنگ پنوماتیک با هدف اغنای صنایعی مانند صنعت کنترل پنوماتیک، صنعت رباتیک، اتوماسیون صنعتی، صنعت هیدرولیک و صنایع کشاورزی و داروسازی و خودروسازی صورت می پذیرد. انتقال هوای فشرده از کمپرسور به ابزارها و تجهیزات پنوماتیک در سیستم ها، ایجاد کانکشن بین قطعات مختلف در سیستم های هیدرولیکی و پنوماتیکی و انتقال سیالات مانند روغن ها و سوخت ها از جمله اهداف فروش شیلنگ پنوماتیک می باشد.برای اطلاع از قیمت و خرید جک پنوماتیک با ما تماس بگیرید.

فروش شیلنگ پنوماتیک در صبا صنعت همراه با ارائه ضمانت اصالت و گارانتی و همچنین مشاوره خرید رایگان صورت می پذیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

بهترین شیلنگ پنوماتیک

بهترین شیلنگ پنوماتیک باید مقاومت بالایی در برابر سایش و خوردگی داشته باشد. این شیلنگ باید توانایی بالایی در برابر روغن ها، سوخت ها و مواد شیمیایی داشته باشد و انعطاف پذیری بالایی از خود نشان دهد. ترکیب لاستیک و پلاستیک در ساختار شیلنگ پنوماتیک، منجر به انعطاف پذیر و بهره مندی از خاصیت ارتجاعی در آن می شود. بهترین شیلنگ پنوماتیک به هیچ عنوان دچار تاب خوردگی و پیچ خوردگی نمی شود.برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شیر هیدرولیک با ما در ارتباط باشید.

بهترین شیلنگ پنوماتیک دارای مقاومت شیمیایی بالایی در برابر روغن و ترکیبات شیمیایی می باشد. به همین دلیل از پلیمرهای صنعتی مقاوم در برابر خوردگی و فرسایش در ساخت شیلنگ پنوماتیک استفاده می شود. تفلون و پلی آمید و پلی اتیلن از بهترین پلیمرهای مرغوب و درجه یکی هستند که مقاومت شیمیایی بالایی در شیلنگ پنوماتیک ایجاد می کنند.

مقاومت بالا در برابر حرارت، مقاومت در برابر سایش، مقاومت در برابر عوامل محیطی، پایداری ابعادی عالی، شعاع خم بهینه، جذب رطوبت ناچیز، وزن ایده آل، عدم برخورداری از اثرات مخرب برای محیط زیست و استانداردهای تولید سطح بالا از دیگر ویژگی های بهترین شیلنگ پنوماتیک می باشد.برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش خرید فیلتر پنوماتیک با ما در ارتباط باشید.

تعمیر مدل شیلنگ پنوماتیک

شیلنگ پنوماتیک یکی از مهمترین اجزاء در سیستم های هیدرولیک و پنوماتیک می باشد و به نوبه خود در ایمنی سیستم موثر است. به همین دلیل تعمیر مدل شیلنگ پنوماتیک را نباید به دست هر تعمیرکاری سپرد. بسیار مهم است که تعمیرکار مورد نظر حرفه ای باشد و به زیر و بم های تعمیر تجهیزات پنوماتیک آشنایی داشته باشد. برای دریافت مشاوره در این باره می توانید با کارشناسان ما در صبا صنعت تماس حاصل نمایید.

انواع شیلنگ پنوماتیک

برای اینکه بهترین انتخاب را در خرید شیلنگ پنوماتیک داشته باشید بهتر است که با انواع شیلنگ پنوماتیک آشنایی پیدا کنید. انواع شیلنگ پنوماتیک را می توان به دسته بندی های  تک لایه و چند لایه تقسیم کرد. شیلنگ پنوماتیک تک لایه صرفا از یک متریال واحد ساخته شده است. حساسیتی که در مورد این نوع شیلنگ پنوماتیک وجود دارد این است که سطح داخلی شیلنگ توانایی بالایی در برابر مواجهه با ترکیبات شیمیایی خورنده داشته باشد.برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش خرید دستگاه پرس پنوماتیک با ما در ارتباط باشید.

 در مورد انواع شیلنگ پنوماتیک چند لایه اما این حساسیت کمتر است. چرا که سطح داخلی شیلنگ لزوما با متریالی مقاوم در برابر ترکیبات شیمیایی ساخته می شود و سطح بیرونی آن به واسطه متریال های دیگر ساخته می شود. بنابراین سطح داخلی دارای مقاومت بالا در برابر سیال در حال جریان درون شیلنگ می باشد و سطح بیرونی مقاومت خوبی در برابر شرایط محیطی و عوامل جوی دارد.

شما می توانید انواع شیلنگ پنوماتیک را از برندهای متنوع در سایزها و ضخامت های گوناگون خریداری کنید. این شیلنگ ها دارای درجه انعطاف پذیری مختلفی هستند و از لحاظ استانداردهای تولید متفاوت از یکدیگر می باشند.برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش خرید صدا گیر پنوماتیک با ما در ارتباط باشید.

لیست قیمت شیلنگ پنوماتیک

لیست قیمت شیلنگ پنوماتیک حاوی نرخ های گوناگونی می شود. نرخ هایی که هر کدام حکایت از تنوع در ویژگی های کیفی و کمی شیلنگ ها دارد. از تنوع در ضخامت و قطر و متریال سازنده شیلنگ ها که بگذریم متوجه خواهیم شد که لیست قیمت شیلنگ پنوماتیک شامل نرخ های ثابتی نمی شود. این لیست قیمت تنوعی از قیمت ها را در بر دارد که به طور دوره ای دستخوش تغییرات می شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش خرید مینی اتصال پنوماتیک با ما در ارتباط باشید.

در واقع لیست قیمت شیلنگ پنوماتیک تحت تاثیر پارامترهایی مانند نوسانات نرخ ارز، نوسانات نرخ تورم، نوسانات نرخ عرضه و تقاضا، نوسانات نرخ صادرات و واردات و نوسان در قیمت نفت قرار دارد. علاوه براین برندهای مختلف ممکن است استراتژی قیمت گذاری خود را تغییر دهند که در نتیجه منتج به تغییرات در لیست قیمت شیلنگ پنوماتیک می شود. برای اطلاع از جدیدترین لیست قیمت شیلنگ پنوماتیک می توانید با کارشناسان ما در صبا صنعت در تماس باشید.

خرید شیلنگ پنوماتیک

اگر قصد خرید شیلنگ پنوماتیک را دارید باید حتما به پارامترهای مهمی دقت داشته باشید تا بهترین خرید را رقم بزنید. متریال استفاده شده در ساخت شیلنگ پنوماتیک، تعداد لایه ها و میزان انعطاف پذیری و دمای کاری شیلنگ در کنار مقاومتی که در برابر ترکیبات شیمیایی از خود نشان می دهد همگی در خرید شیلنگ پنوماتیک تاثیرگذار هستند. توجه به قطر شیلنگ که شامل قطر داخلی و قطر بیرونی می شود از دیگر موارد موثر در خرید شیلنگ پنوماتیک است. کوچک بودن بیش از حد قطر داخلی منجر به خفه شدن جریان می شود که نتیجه آن کاهش عمر مفید شیلنگ است.

قیمت شیلنگ پنوماتیک

اغلب خریداران این سوال را می پرسند که قیمت شیلنگ پنوماتیک چقدر است؟ این قیمت تحت تاثیر پارامترهای مختلفی قرار دارد. از جمله پارامترهای موثر در قیمت شیلنگ پنوماتیک می توان به متریال استفاده شده در ساخت شیلنگ پنوماتیک، ضخامت شیلنگ، قطر داخلی و بیرونی شیلنگ، برند تولید کننده، کشور سازنده، ابعاد شیلنگ، شعاع خم، میزان مقاومت در برابر ترکیبات شیمیایی و حرارت و همچنین تعداد لایه های شیلنگ اشاره کرد. شما می توانید برای اطلاع از قیمت شیلنگ پنوماتیک با کارشناسان ما در صبا صنعت در تماس باشید.

در عملیات پنوماتیک، فرایند کارها به وسیله گاز فشرده انجام می‌شود و سیال با فشار، نیروی مکانیکی مورد نیاز را تولید می‌کند. روش‌های پنوماتیک این روزها در صنعت و دیگر مصارف، کاربرد دارند. در عملیات پنوماتیک، قطعه‌ها و تجهیزات جانبی وجود دارند. یکی از این تجهیزات جانبی، شیلنگ پنوماتیک است. اجزای مختلف سیستم پنوماتیک به وسیله شیلنگ پنوماتیک به خط لوله انتقال هوا به صورت مستقیم وصل می‌شود.

وظیفه اصلی لوله پنوماتیک و شیلنگ انتقال هوای تحت فشار به محرک‌ها، سوپاپ‌ها، ابزارها و سایر دستگاه‌ها است. انواع و اندازه‌های بی‌شماری از لوله و شیلنگ در بازار وجود دارد. بنابراین کسانی که با سیستم‌های پنوماتیک سر و کار دارند، باید تعدادی فاکتور مهم را در نظر بگیرند تا شلنگ مناسب را انتخاب کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شیر پنوماتیک با ما در ارتباط باشید.

برای مقاوم سازی و طول عمر بیشتر، ممکن است در داخل برخی از شیلنگ‌ها، یک ماده خارجی که از الیاف نساجی ساخته شده، به کار برود. به طور معمول، شیلنگ پنوماتیک از یک لوله داخلی، که داخل آن از یک یا چند لایه الیاف تقویت شده، تولید می‌شود. این شلنگ‌ها به صورت مارپیچ هستند که روی آن‌ها را یک محافظ خارجی پوشانده است. باید بدانید که شلنگ ناهموارتر از لوله است اما هزینه بیشتری دارد.

شیلنگ پنوماتیک


در انتخاب شیلنگ پنوماتیک به چه مواردی باید توجه کرد؟

منبع تغذیه و برنامه‌های کاربردی پنوماتیک، میزان مسیر جریان که اندازه شلنگ یا لوله است را تعیین می‌کنند. شلنگ‌گذاری به طور کلی توسط OD و ضخامت دیواره مشخص می‌شود. باید بدانید در صورت انتخاب قطر داخلی بسیار کوچک، جریان «خفه» خواهد شد. حالت به وجود آمده باعث کاهش فشار، ناکارآمدی و سرعت بیش از حد مایعات می‌شود. در این صورت عمر مفید شلنگ کاهش پیدا خواهد کرد. از سوی دیگر، قطر خیلی زیاد باعث وزن، اندازه و هزینه بیشتر از حد لازم می‌شود.

مطمئن شوید تا شیلنگی که انتخاب می‌کنید، زیر حداکثر فشار کاری اعلام شده کار می‌کنند. به طور کلی تولیدکننده‌ها، شیلنگ پنوماتیک را با اندازه‌گیری فشار ترکیدگی در 75 درجه فارنهایت، درجه‌بندی می‌کنند. سپس اندازه فشار بدست آمده را با ضریب ایمنی مناسب (به طور معمول 3:1 یا 4:1) تقسیم می‌کنند تا حداکثر فشار کار را تعیین کنند.


انواع شیلنگ پنوماتیک از لحاظ جنس ساخت

شلنگ‌های پنوماتیک را از ترموپلاستیک می‌سازند. ترموپلاستیک، ماده پلیمری است که در صورت افزایش دما بدون اینکه تغییرات شیمیایی اتفاق بیافتد، ذوب می‌شود. شیلنگ‌های پنوماتیک یک لایه یا چند لایه هستند. در زیر به انواع ترموپلاستیک‌های به کار رفته در شیلنگ‌های پنوماتیک اشاره می‌کنیم.

  • شیلنگ پلی‌اورتان (Polyurethane or PU)

شیلنگ پلی‌اورتان، مقاومت خوبی در برابر سایش و پیچ خوردگی دارد. این شیلنگ از انعطاف‌پذیری بالایی برخوردار است. قطر خارجی این شیلنگ‌ها، بین 4 تا 16 میلی‌متر بوده و می‌توانید تا دمای 80 درجه سانتیگراد با آن‌ها کار کنید. شیلنگ پنوماتیک می‌تواند فشار تا 10 بار را تحمل کند.

  • شیلنگ پلی‌آمید (Polyamide or PA)

به این شیلنگ، شیلنگ نایلونی نیز گفته می‌شود. شلنگ پلی‌آمید قطر ثابتی دارد و سبک و مستحکم است. قطر ثابت آن برای شعاع خمش مناسب است. این نوع شیلنگ، تحمل بیشتری نسبت به دیگر شلنگ‌ها دارد. جذب رطوبت در شیلنگ پلی‌آمید پایین است.

  • شیلنگ پلی‌اتیلن (Polyethylene or PE)

شیلنگ پلی‌اتیلن، از انعطاف خوبی برخوردار است و در برابر مواد شیمیایی که خلوص پایینی دارند، مقاومت خوبی دارد. قیمت این شلنگ مقرون به صرفه است.

  • شیلنگ پی وی سی (Polyvinylchloride or PVC)

پی وی سی یا همان پلی‌وینیل کلراید، یکی از مواد با ارزشمند صنایع شیمیایی محسوب می‌شود. از این مواد که سبک و انعطاف‌پذیر است، در ساخت شیلنگ پنوماتیک استفاده می‌شود. از طریق این نوع شیلنگ قابلیت سترون سازی به صورت مداوم برای‌تان فراهم خواهد شد. این امکان بدون اینکه آسیبی به شلنگ وارد کند، به وجود می‌آید.

  • شیلنگ پلی‌پروپیلن (Polypropylene or PP)

شیلنگ پلی پروپیلن سبک‌تر از دیگر شیلنگ‌هاست. همچنین این شلنگ مقاومت بالایی در برابر دما، حرارت و مواد شیمیایی دارد.


انواع شیلنگ پنوماتیک از لحاظ کاربرد

شیلنگ‌های پنوماتیک از لحاظ کارآیی انواع مختلفی دارند. براساس نوع کار، فشار، حرارت و معیارهای دیگر، شلنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید.

  • شیلنگ فشار قوی

این نوع شیلنگ، در دو نوع نرم و خشک وجود دارد که به طور معمول فشار کاری به اندازه 10 بار را تحمل می‌کنند. شیلنگ فشار قوی، فشارهای بالاتر را نیز تحمل می‌کند.

  • شیلنگ فنری باد

شیلنگ پنوماتیک فنری، یکی از پر مصرف‌ترین شیلنگ‌های پنوماتیک محسوب می‌شود. این نوع شلنگ در قطر و طول‌های گوناگون تولید می‌شوند که براساس نوع کاربرد باید محصول مورد نظر را انتخاب کنید.

شیلنگ پنوماتیک چیست

شیلنگ پنوماتیک را اگر بخواهیم در یک جمله تعریف کنیم باید بگوییم که این محصول در واقع نوعی اتصال برای انتقال جریان هوای تحت فشار می باشد. این شیلنگ می تواند از جنس پلی اورتان، پلی آمید، پلی اتیلن، لاستیک، تفلون و انواع دیگری از پلیمرهای صنعتی باشد. خاصیت فنری، ارتجاعی بودن و مقاومت در برابر پیچ خوردگی و ارتعاش و سایش از ویژگی های اصلی شیلنگ پنوماتیک است. از شیلنگ پنوماتیک برای انتقال روان تر هوای فشرده استفاده می شود. صنایعی مانند صنعت کشاورزی، صنعت رباتیک، داروسازی و ساختمان سازی و خودروسازی از خریداران اصلی شیلنگ پنوماتیک می باشد.

لیست خرید شیلنگ پنوماتیک

اگر قصد خرید شیلنگ پنوماتیک را دارید بهتر است قبل از هر چیز نگاهی به لیست خرید شیلنگ پنوماتیک بیندازید. در این لیست انواع مختلفی از شیلنگ ها دیده می شوند که هر کدام از ویژگی های کیفی و کمی متنوعی بهره مند هستند. تنوع در ابعاد و سایز و ضخامت، تنوع در میزان انعطاف پذیری، تعداد لایه های شیلنگ و همچنین متریال استفاده شده در ساخت شیلنگ، از جمله موارد چشمگیری است که در لیست خرید شیلنگ پنوماتیک دیده می شود.

فروش شیلنگ پنوماتیک

فروش شیلنگ پنوماتیک با هدف اغنای صنایعی مانند صنعت کنترل پنوماتیک، صنعت رباتیک، اتوماسیون صنعتی، صنعت هیدرولیک و صنایع کشاورزی و داروسازی و خودروسازی صورت می پذیرد. انتقال هوای فشرده از کمپرسور به ابزارها و تجهیزات پنوماتیک در سیستم ها، ایجاد کانکشن بین قطعات مختلف در سیستم های هیدرولیکی و پنوماتیکی و انتقال سیالات مانند روغن ها و سوخت ها از جمله اهداف فروش شیلنگ پنوماتیک می باشد.برای اطلاع از قیمت و خرید جک پنوماتیک با ما تماس بگیرید.

فروش شیلنگ پنوماتیک در صبا صنعت همراه با ارائه ضمانت اصالت و گارانتی و همچنین مشاوره خرید رایگان صورت می پذیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

بهترین شیلنگ پنوماتیک

بهترین شیلنگ پنوماتیک باید مقاومت بالایی در برابر سایش و خوردگی داشته باشد. این شیلنگ باید توانایی بالایی در برابر روغن ها، سوخت ها و مواد شیمیایی داشته باشد و انعطاف پذیری بالایی از خود نشان دهد. ترکیب لاستیک و پلاستیک در ساختار شیلنگ پنوماتیک، منجر به انعطاف پذیر و بهره مندی از خاصیت ارتجاعی در آن می شود. بهترین شیلنگ پنوماتیک به هیچ عنوان دچار تاب خوردگی و پیچ خوردگی نمی شود.برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شیر هیدرولیک با ما در ارتباط باشید.

بهترین شیلنگ پنوماتیک دارای مقاومت شیمیایی بالایی در برابر روغن و ترکیبات شیمیایی می باشد. به همین دلیل از پلیمرهای صنعتی مقاوم در برابر خوردگی و فرسایش در ساخت شیلنگ پنوماتیک استفاده می شود. تفلون و پلی آمید و پلی اتیلن از بهترین پلیمرهای مرغوب و درجه یکی هستند که مقاومت شیمیایی بالایی در شیلنگ پنوماتیک ایجاد می کنند.

مقاومت بالا در برابر حرارت، مقاومت در برابر سایش، مقاومت در برابر عوامل محیطی، پایداری ابعادی عالی، شعاع خم بهینه، جذب رطوبت ناچیز، وزن ایده آل، عدم برخورداری از اثرات مخرب برای محیط زیست و استانداردهای تولید سطح بالا از دیگر ویژگی های بهترین شیلنگ پنوماتیک می باشد.برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش خرید فیلتر پنوماتیک با ما در ارتباط باشید.

تعمیر مدل شیلنگ پنوماتیک

شیلنگ پنوماتیک یکی از مهمترین اجزاء در سیستم های هیدرولیک و پنوماتیک می باشد و به نوبه خود در ایمنی سیستم موثر است. به همین دلیل تعمیر مدل شیلنگ پنوماتیک را نباید به دست هر تعمیرکاری سپرد. بسیار مهم است که تعمیرکار مورد نظر حرفه ای باشد و به زیر و بم های تعمیر تجهیزات پنوماتیک آشنایی داشته باشد. برای دریافت مشاوره در این باره می توانید با کارشناسان ما در صبا صنعت تماس حاصل نمایید.

انواع شیلنگ پنوماتیک

برای اینکه بهترین انتخاب را در خرید شیلنگ پنوماتیک داشته باشید بهتر است که با انواع شیلنگ پنوماتیک آشنایی پیدا کنید. انواع شیلنگ پنوماتیک را می توان به دسته بندی های  تک لایه و چند لایه تقسیم کرد. شیلنگ پنوماتیک تک لایه صرفا از یک متریال واحد ساخته شده است. حساسیتی که در مورد این نوع شیلنگ پنوماتیک وجود دارد این است که سطح داخلی شیلنگ توانایی بالایی در برابر مواجهه با ترکیبات شیمیایی خورنده داشته باشد.برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش خرید دستگاه پرس پنوماتیک با ما در ارتباط باشید.

 در مورد انواع شیلنگ پنوماتیک چند لایه اما این حساسیت کمتر است. چرا که سطح داخلی شیلنگ لزوما با متریالی مقاوم در برابر ترکیبات شیمیایی ساخته می شود و سطح بیرونی آن به واسطه متریال های دیگر ساخته می شود. بنابراین سطح داخلی دارای مقاومت بالا در برابر سیال در حال جریان درون شیلنگ می باشد و سطح بیرونی مقاومت خوبی در برابر شرایط محیطی و عوامل جوی دارد.

شما می توانید انواع شیلنگ پنوماتیک را از برندهای متنوع در سایزها و ضخامت های گوناگون خریداری کنید. این شیلنگ ها دارای درجه انعطاف پذیری مختلفی هستند و از لحاظ استانداردهای تولید متفاوت از یکدیگر می باشند.برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش خرید صدا گیر پنوماتیک با ما در ارتباط باشید.

لیست قیمت شیلنگ پنوماتیک

لیست قیمت شیلنگ پنوماتیک حاوی نرخ های گوناگونی می شود. نرخ هایی که هر کدام حکایت از تنوع در ویژگی های کیفی و کمی شیلنگ ها دارد. از تنوع در ضخامت و قطر و متریال سازنده شیلنگ ها که بگذریم متوجه خواهیم شد که لیست قیمت شیلنگ پنوماتیک شامل نرخ های ثابتی نمی شود. این لیست قیمت تنوعی از قیمت ها را در بر دارد که به طور دوره ای دستخوش تغییرات می شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش خرید مینی اتصال پنوماتیک با ما در ارتباط باشید.

در واقع لیست قیمت شیلنگ پنوماتیک تحت تاثیر پارامترهایی مانند نوسانات نرخ ارز، نوسانات نرخ تورم، نوسانات نرخ عرضه و تقاضا، نوسانات نرخ صادرات و واردات و نوسان در قیمت نفت قرار دارد. علاوه براین برندهای مختلف ممکن است استراتژی قیمت گذاری خود را تغییر دهند که در نتیجه منتج به تغییرات در لیست قیمت شیلنگ پنوماتیک می شود. برای اطلاع از جدیدترین لیست قیمت شیلنگ پنوماتیک می توانید با کارشناسان ما در صبا صنعت در تماس باشید.

خرید شیلنگ پنوماتیک

اگر قصد خرید شیلنگ پنوماتیک را دارید باید حتما به پارامترهای مهمی دقت داشته باشید تا بهترین خرید را رقم بزنید. متریال استفاده شده در ساخت شیلنگ پنوماتیک، تعداد لایه ها و میزان انعطاف پذیری و دمای کاری شیلنگ در کنار مقاومتی که در برابر ترکیبات شیمیایی از خود نشان می دهد همگی در خرید شیلنگ پنوماتیک تاثیرگذار هستند. توجه به قطر شیلنگ که شامل قطر داخلی و قطر بیرونی می شود از دیگر موارد موثر در خرید شیلنگ پنوماتیک است. کوچک بودن بیش از حد قطر داخلی منجر به خفه شدن جریان می شود که نتیجه آن کاهش عمر مفید شیلنگ است.

قیمت شیلنگ پنوماتیک

اغلب خریداران این سوال را می پرسند که قیمت شیلنگ پنوماتیک چقدر است؟ این قیمت تحت تاثیر پارامترهای مختلفی قرار دارد. از جمله پارامترهای موثر در قیمت شیلنگ پنوماتیک می توان به متریال استفاده شده در ساخت شیلنگ پنوماتیک، ضخامت شیلنگ، قطر داخلی و بیرونی شیلنگ، برند تولید کننده، کشور سازنده، ابعاد شیلنگ، شعاع خم، میزان مقاومت در برابر ترکیبات شیمیایی و حرارت و همچنین تعداد لایه های شیلنگ اشاره کرد. شما می توانید برای اطلاع از قیمت شیلنگ پنوماتیک با کارشناسان ما در صبا صنعت در تماس باشید.

اطلاع از قیمت ها و سفارش 0912-4433585 021-36612014